eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzygotowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu do obsługi programu "Gliwicka Karta Mieszkańca"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu do obsługi programu „Gliwicka Karta Mieszkańca”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ssm_silesia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu do obsługi programu „Gliwicka Karta Mieszkańca”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11e0d211-d346-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000378/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.45 Pozyskanie i wdrożenie systemu ulg w opłatach za korzystanie z miejskich obiektów użyteczności publicznej oraz innych usług świadczonych przez miasto(...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095808/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSM/6/PP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu do obsługi programu „Gliwicka Karta Mieszkańca” w podziale na następujące etapy:
Etap I:
Prace, które Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w ramach Etapu 1 w terminie do 40 dni od dnia podpisania Umowy:
1.1. Opracowanie, testy oraz konfiguracja dedykowanego systemu teleinformatycznego umożliwiającego wdrożenie i obsługę GKM w tym:
a) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej (z zastrzeżeniem terminu realizacji do 20 dni od dnia podpisania Umowy),
b) określenie warunków koniecznych do integracji systemu docelowego z systemami obsługującymi obecnie programy „Gliwicki Senior 67+, 75+” oraz „Rodzina 3+”,
c) przygotowanie i konfiguracja systemu w wersji beta (wersja testowalna) pod założony model projektu karty,
d) szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego z obsługi systemu,
e) testy wersji beta systemu,
f) konfiguracja produkcyjnej wersji systemu na podstawie uwag i wskazówek zebranych od Zamawiającego w odniesieniu do wersji beta systemu,
g) uruchomienie środowiska do backupu danych.
Prace, które Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w ramach Etapu I w terminie do 120 dni od dnia podpisania Umowy:
1.2. Testy, konfiguracja oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego umożliwiającego wdrożenie i obsługę GKM w tym:
a) przygotowanie aplikacji mobilnej wraz z umieszczeniem jej w sklepach Google oraz Apple,
b) testy wersji produkcyjnej systemu i aplikacji mobilnej,
c) konfiguracja produkcyjnej wersji systemu i aplikacji mobilnej na podstawie uwag i wskazówek zebranych od Zamawiającego,
d) przygotowanie i dostarczenie pakietu 8 000 szt. kart plastikowych umożliwiających uczestnictwo w programie,
e) produkcyjne uruchomienie systemu,
f) gotowość systemu do uruchomienia i wdrożenia programu lojalnościowego we wskazanych jednostkach Miasta Gliwice.
Etap II:
2.1. Utrzymanie systemu GKM obejmujące:
a) utrzymanie systemu, w tym zapewnienie aktualizacji systemu niezbędnych dla jego prawidłowego działania,
b) świadczenie usług asysty.

Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie poprzedzone zostało dialogiem technicznym. Dokumenty dotyczące dialogu stanowią załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30162000-2 - Karty inteligentne

30233300-4 - Czytniki kart inteligentnych

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72322000-8 - Usługi zarządzania danymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 880680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862350901

7.3.3) Ulica: Al. Zwycięstwa 96/98

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-451

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 880680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.