Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095808/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu do obsługi programu „Gliwicka Karta Mieszkańca”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ssm_silesia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu do obsługi programu „Gliwicka Karta Mieszkańca”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11e0d211-d346-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000378/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.45 Pozyskanie i wdrożenie systemu ulg w opłatach za korzystanie z miejskich obiektów użyteczności publicznej oraz innych usług świadczonych przez miasto(...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095808/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSM/6/PP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu do obsługi programu „Gliwicka Karta Mieszkańca” w podziale na następujące etapy:
Etap I:
Prace, które Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w ramach Etapu 1 w terminie do 40 dni od dnia podpisania Umowy:
1.1. Opracowanie, testy oraz konfiguracja dedykowanego systemu teleinformatycznego umożliwiającego wdrożenie i obsługę GKM w tym:
a) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej (z zastrzeżeniem terminu realizacji do 20 dni od dnia podpisania Umowy),
b) określenie warunków koniecznych do integracji systemu docelowego z systemami obsługującymi obecnie programy „Gliwicki Senior 67+, 75+” oraz „Rodzina 3+”,
c) przygotowanie i konfiguracja systemu w wersji beta (wersja testowalna) pod założony model projektu karty,
d) szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego z obsługi systemu,
e) testy wersji beta systemu,
f) konfiguracja produkcyjnej wersji systemu na podstawie uwag i wskazówek zebranych od Zamawiającego w odniesieniu do wersji beta systemu,
g) uruchomienie środowiska do backupu danych.
Prace, które Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w ramach Etapu I w terminie do 120 dni od dnia podpisania Umowy:
1.2. Testy, konfiguracja oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego umożliwiającego wdrożenie i obsługę GKM w tym:
a) przygotowanie aplikacji mobilnej wraz z umieszczeniem jej w sklepach Google oraz Apple,
b) testy wersji produkcyjnej systemu i aplikacji mobilnej,
c) konfiguracja produkcyjnej wersji systemu i aplikacji mobilnej na podstawie uwag i wskazówek zebranych od Zamawiającego,
d) przygotowanie i dostarczenie pakietu 8 000 szt. kart plastikowych umożliwiających uczestnictwo w programie,
e) produkcyjne uruchomienie systemu,
f) gotowość systemu do uruchomienia i wdrożenia programu lojalnościowego we wskazanych jednostkach Miasta Gliwice.
Etap II:
2.1. Utrzymanie systemu GKM obejmujące:
a) utrzymanie systemu, w tym zapewnienie aktualizacji systemu niezbędnych dla jego prawidłowego działania,
b) świadczenie usług asysty.
Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie poprzedzone zostało dialogiem technicznym. Dokumenty dotyczące dialogu stanowią załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30162000-2 - Karty inteligentne
30233300-4 - Czytniki kart inteligentnych
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72322000-8 - Usługi zarządzania danymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 880680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862350901
7.3.3) Ulica: Al. Zwycięstwa 96/98
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-451
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 880680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...) . Znak sprawy DZPZ.283.24.2025.EK
- Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej dla budowy kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Pszczyńskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali mieszkalnych 2,5,6 przy ul. Piwnej 7 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie zmiany systemu ogrzewania na c.o. gazowe w gminnych lokalach mieszkalnych przy ul. Tarnogórskiej 2/2 i 2/8 oraz przy ul. Tarnogórskiej 2A/5 i 2A/8 w Gliwicach.
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- ZP/G/19/25Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach w 2025 r.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd" - etap I
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- Zakup i dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem systemowym i macierzą dyskową w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Darłowo
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pszczew realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Karty ?inteligentne? »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.