Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00226412/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 665 56 00
1.5.8.) Numer faksu: 85 665 56 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 82.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f879b7b-f3b7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083186/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ścian i instalacji zabezpieczeń ppoż w budynku PUCS w Białymstoku, ul. Al. 1000-Lecia PP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226412/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4262256,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 8.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania poniższego zakresu prac z materiałów własnych - budowy przyłącza wodociągowego do istniejącego budynku Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Aleja 1000-lecia PP8 na działce nr ew. 452/5 oraz budowy, przebudowy i rozbudowy w przedmiotowym budynku administracyjnym (9 kondygnacyjnym) instalacji i urządzeń przeciwpożarowych wraz z wykonaniem stref bezpieczeństwa przeciwpożarowego na wszystkich kondygnacjach budynku.
3. Wykonanie robót budowlanych w branżach, budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, instalacyjnej oraz teletechnicznej zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót min. w zakresie:
1) ustanowienie osoby uprawnionej wg. art.42 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane dla kierowania i prowadzenia robót,
2) wytyczenie projektowanych obiektów budowlanych (przyłącze wodociągowych) w terenie przez jednostkę wykonawstwa geodezyjnego oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
3) wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i hydrantowej wg. PT i przedmiaru robót,
4) wykonanie instalacji oddymiania wg. PT i przedmiaru robót,
5) wykonanie instalacji teletechnicznych ppoż , SSWiN i KD wg. PT i przedmiaru robót,
6) wykonanie instalacji elektrycznej wg. PT i przedmiaru robót,
7) wykonanie robót budowlanych (z montażem stolarki okiennej i ppoż ) wg. PT i przedmiaru robót,
8) wykonanie przyłącza wodociągowego z rur Ø 90 PE dł. 94 mb. wg. PT i przedmiaru robót oraz zgodnie z warunkami decyzji Prezydenta Miasta Białegostoku nr ZDM-III.6853.1.45.2021 z 04 lutego 2021 r. . Sporządzenie i koszt PT organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca w zakresie rzeczowo-finansowym złożonej oferty.
9) po zawarciu umowy wykonawczej i ustanowieniu osoby uprawnionej do kierowania i prowadzenia robót, Wykonawca w ramach udzielonego przez Zamawiającego Pełnomocnictwa, dokona zgłoszenia budowy oraz umieszczenia infrastruktury technicznej (przyłącza wodociągowego) w pasie drogowym.
10) badania i sprawdzenia instalacji oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
11) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
12) uporządkowanie terenu, wywóz zbędnych materiałów, gruzu itp. staraniem i na koszt Wykonawcy.
3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia ujęto w odpowiednich załącznikach nr 8 – 8.17 do wzoru umowy, które jednocześnie stanowią załącznik nr 8 do SWZ, t.j:
1) opis przedmiotu zamówienia zał. nr 8
2) PT Teletechnika - PUCS w Białymstoku _ zał. nr 8.1
3) PT -branża elektryczna- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.2
4) PT-branża ogólnobudowlana- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.3
5) PT - branża sanitarna oddymianie-PUCS w Białymstoku zał. nr 8.4
6) PT- branża sanitarna PRZYLACZE wodociągowe PUCS w Białymstoku zał. nr 8.5
7) PT - branża sanitarna woda hydrant- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.6
8) Przedmiar robót elektryczna PUCS w Białymstoku zał. nr 8.7
9) Przedmiar robót ogólnobudowlany- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.8
10) Przedmiar robót -oddymianie- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.9
11) Przedmiar robót - przyłącze wodociągowe PUCS w Białymstoku zał. nr 8.10
12) Przedmiar robót -woda hydrant sanitarne PUCS w Białymstoku zał. nr 8.11
13) Przedmiar robót - Teletechnika PUCS w Białymstoku zał. nr 8.12
14) STWiOR – Teletechnika- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.13
15) STWiOR- branża elektryczna- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.14
16) STWiOR- branża ogólnobudowlana- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.15
17) STWiOR-oddymianie- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.16
18) STWiOR-w.hydrant- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.17
4. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie mogą być podstawą wyliczenia ceny ofertowej. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają dokumentacje projektowe. Zaleca się aby Wykonawca we własnym zakresie opracował przedmiary robót i kosztorysy ofertowe we wszystkich branżach objętych postępowaniem.
W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności ujęcia robót i ich skosztorysowania nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej, oferent dla pełnego i właściwego wykonania przedmiotu zamówienia uwzględnia je w przedkładanej ofercie rzeczowo-cenowej.
5. W przypadku zauważenia nieprawidłowości w dokumentacji projektowej spowodowanych zmianą przepisów, co mogłoby skutkować niemożliwością właściwego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca winien o tym fakcie poinformować Zamawiającego na piśmie. Brak takiej informacji nie zwalnia Wykonawcy z prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
6. Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych będzie odbywać przy bieżącym funkcjonowaniu budynku i terenu parkingów PUCS w Białymstoku przy ul. Aleja 1000-lecia PP 8. Pracownicy i interesanci w budynku PUCS Białymstoku przebywają w robocze dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu tj: od 700 do 1500 .
7. Zamawiający na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, udostępni wykonawcy nieodpłatnie energię elektryczną i wodę.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
9. Wykonawca udzieli gwarancji podstawowej na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata, liczony od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego tj. podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
Wykonawca może zaoferować gwarancję dodatkową, która jest kryterium oceny oferty Wykonawcy.
10. Jeżeli w udostępnionej Wykonawcom dokumentacji znajdują się jakiekolwiek nazwy własne, to świadczą one o jakości materiałów/urządzeń/rozwiązań, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/rozwiązań/urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, na które wskazują zastosowane nazwy. Zasadą jest, iż należy utrzymać jednolitość systemu i minimalne parametry techniczne, nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej.
Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
11. Zamawiający wymaga sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu do uzgodnienia, harmonogramu rzeczowo – finansowego minimum na 2 dni przed podpisaniem umowy. Harmonogram powinien uwzględniać prace pozwalające na realizację 3 etapów prac wg zapisów ust. 12.
12. Etapy realizacji zamówienia powiązane są z terminami płatności wynagrodzenia:
a) Etap 1 - zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego przy wykonaniu ok 40% wartości umowy nie więcej niż 2 155 650,00 zł z terminem realizacji do 5 miesięcy w terminie nie później niż do 15.12.2022 r.
b) Etap 2 - zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego przy wykonaniu kolejnych 20% wartości umowy z terminem realizacji do 10 miesięcy w terminie nie później niż do 31.05.2023 r.
c) Etap 3 - zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przy wykonaniu kolejnych ok. 40% wartości umowy lub pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej kwot wynagrodzenia oraz rozliczenia pełnego zakresu umowy w terminie końcowym wykonania zamówienia tj. maksymalnie do 15 miesięcy nie później niż do 30 października 2023 r liczonych od następnego dnia kalendarzowego przypadającego bezpośrednio po dniu podpisania umowy przez obie strony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5645085,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6383700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5645085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKRO-TECH KAMIL ROMANOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422606986
7.3.3) Ulica: Orląt Lwowskich 12
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-698
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5645085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-20 do 2023-10-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku WFOŚiGW w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.