Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396654/01 - Wynik z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 47-851-20-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aee4edc-0b74-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
2. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-policja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy.
4. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
5. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu email.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023r. poz. 1605 ze zm.), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów;
6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;
7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji.
8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa;
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym;
11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-123/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Kaseta do elektronicznego urządzenia do DRUGTEST 5000
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
• Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
• Załączniki nr 3 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 5
2. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I oraz spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga aby termin ważności dostarczonego towaru nie był krótszy niż okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 3 do SWZ liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo – ilościowego.
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne i kompatybilne do opisanych przez Zamawiającego.
4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania i być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium
a. cena oferty brutto – 60 %
b. wydłużony termin gwarancji i termin ważności – 40%
2. Sposób oceny ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji
Y = A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B – wydłużony termin gwarancji i termin ważności - 40%, co odpowiada 40 pkt
co daje łącznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.
2.1. kryterium A- cena oferty brutto Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
A = Cmin/Cbad x 60 pkt
gdzie:
A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę
Cmin - najniższa cena oferty brutto
Cbad - cena brutto badanej oferty
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2. kryterium B - wydłużony termin gwarancji i termin ważności. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższych zasad spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Wykonawca może wydłużyć gwarancję i termin ważności o wartość wskazaną poniżej tj. przedłużyć minimalną gwarancję oraz termin ważności wskazany dla każdej części w formularzu cenowym o okres wskazany poniżej.
Zamawiający przyzna wykonawcy następującą ilość punktów :
- w przypadku przedłużenia o 12 miesięcy – 40 pkt
- w przypadku przedłużenia o 9 miesięcy – 30 pkt
- w przypadku przedłużenia o 6 miesięcy – 20 pkt
- w przypadku przedłużenia o 3 miesiące – 10 pkt
- gwarancja podstawowa wskazana w formularzu cenowym – 0 pkt.
W przypadku zaoferowania innego okresu ( np. 6,5 miesiąca) niż wskazany powyżej oferta wykonawcy zostanie przeliczona z zaokrągleniem w dół (czyli 6 miesięcy). W przypadku braku deklaracji co do przedłużenia gwarancji Zmawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wymagany okres gwarancji oraz termin ważności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Kaseta do elektronicznego urządzenia DRUG Read
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
• Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
• Załączniki nr 3 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 5
2. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I oraz spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga aby termin ważności dostarczonego towaru nie był krótszy niż okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 3 do SWZ liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo – ilościowego.
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne i kompatybilne do opisanych przez Zamawiającego.
4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania i być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium
a. cena oferty brutto – 60 %
b. wydłużony termin gwarancji i termin ważności – 40%
2. Sposób oceny ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji
Y = A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B – wydłużony termin gwarancji i termin ważności - 40%, co odpowiada 40 pkt
co daje łącznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.
2.1. kryterium A- cena oferty brutto Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
A = Cmin/Cbad x 60 pkt
gdzie:
A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę
Cmin - najniższa cena oferty brutto
Cbad - cena brutto badanej oferty
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2. kryterium B - wydłużony termin gwarancji i termin ważności. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższych zasad spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Wykonawca może wydłużyć gwarancję i termin ważności o wartość wskazaną poniżej tj. przedłużyć minimalną gwarancję oraz termin ważności wskazany dla każdej części w formularzu cenowym o okres wskazany poniżej.
Zamawiający przyzna wykonawcy następującą ilość punktów :
- w przypadku przedłużenia o 12 miesięcy – 40 pkt
- w przypadku przedłużenia o 9 miesięcy – 30 pkt
- w przypadku przedłużenia o 6 miesięcy – 20 pkt
- w przypadku przedłużenia o 3 miesiące – 10 pkt
- gwarancja podstawowa wskazana w formularzu cenowym – 0 pkt.
W przypadku zaoferowania innego okresu ( np. 6,5 miesiąca) niż wskazany powyżej oferta wykonawcy zostanie przeliczona z zaokrągleniem w dół (czyli 6 miesięcy). W przypadku braku deklaracji co do przedłużenia gwarancji Zmawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wymagany okres gwarancji oraz termin ważności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Kaseta do elektronicznego urządzenia do Abbott Sotoxa
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
• Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
• Załączniki nr 3 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 5
2. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I oraz spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga aby termin ważności dostarczonego towaru nie był krótszy niż okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 3 do SWZ liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo – ilościowego.
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne i kompatybilne do opisanych przez Zamawiającego.
4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania i być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium
a. cena oferty brutto – 60 %
b. wydłużony termin gwarancji i termin ważności – 40%
2. Sposób oceny ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji
Y = A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B – wydłużony termin gwarancji i termin ważności - 40%, co odpowiada 40 pkt
co daje łącznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.
2.1. kryterium A- cena oferty brutto Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
A = Cmin/Cbad x 60 pkt
gdzie:
A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę
Cmin - najniższa cena oferty brutto
Cbad - cena brutto badanej oferty
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2. kryterium B - wydłużony termin gwarancji i termin ważności. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższych zasad spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Wykonawca może wydłużyć gwarancję i termin ważności o wartość wskazaną poniżej tj. przedłużyć minimalną gwarancję oraz termin ważności wskazany dla każdej części w formularzu cenowym o okres wskazany poniżej.
Zamawiający przyzna wykonawcy następującą ilość punktów :
- w przypadku przedłużenia o 12 miesięcy – 40 pkt
- w przypadku przedłużenia o 9 miesięcy – 30 pkt
- w przypadku przedłużenia o 6 miesięcy – 20 pkt
- w przypadku przedłużenia o 3 miesiące – 10 pkt
- gwarancja podstawowa wskazana w formularzu cenowym – 0 pkt.
W przypadku zaoferowania innego okresu ( np. 6,5 miesiąca) niż wskazany powyżej oferta wykonawcy zostanie przeliczona z zaokrągleniem w dół (czyli 6 miesięcy). W przypadku braku deklaracji co do przedłużenia gwarancji Zmawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wymagany okres gwarancji oraz termin ważności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Kaseta do elektronicznego urządzenia AquilaScan
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
• Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
• Załączniki nr 3 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 5
2. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I oraz spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga aby termin ważności dostarczonego towaru nie był krótszy niż okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 3 do SWZ liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo – ilościowego.
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne i kompatybilne do opisanych przez Zamawiającego.
4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania i być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium
a. cena oferty brutto – 60 %
b. wydłużony termin gwarancji i termin ważności – 40%
2. Sposób oceny ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji
Y = A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B – wydłużony termin gwarancji i termin ważności - 40%, co odpowiada 40 pkt
co daje łącznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.
2.1. kryterium A- cena oferty brutto Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
A = Cmin/Cbad x 60 pkt
gdzie:
A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę
Cmin - najniższa cena oferty brutto
Cbad - cena brutto badanej oferty
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2. kryterium B - wydłużony termin gwarancji i termin ważności. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższych zasad spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Wykonawca może wydłużyć gwarancję i termin ważności o wartość wskazaną poniżej tj. przedłużyć minimalną gwarancję oraz termin ważności wskazany dla każdej części w formularzu cenowym o okres wskazany poniżej.
Zamawiający przyzna wykonawcy następującą ilość punktów :
- w przypadku przedłużenia o 12 miesięcy – 40 pkt
- w przypadku przedłużenia o 9 miesięcy – 30 pkt
- w przypadku przedłużenia o 6 miesięcy – 20 pkt
- w przypadku przedłużenia o 3 miesiące – 10 pkt
- gwarancja podstawowa wskazana w formularzu cenowym – 0 pkt.
W przypadku zaoferowania innego okresu ( np. 6,5 miesiąca) niż wskazany powyżej oferta wykonawcy zostanie przeliczona z zaokrągleniem w dół (czyli 6 miesięcy). W przypadku braku deklaracji co do przedłużenia gwarancji Zmawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wymagany okres gwarancji oraz termin ważności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Test jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do alkoholu
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
• Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
• Załączniki nr 3 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 5
2. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I oraz spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga aby termin ważności dostarczonego towaru nie był krótszy niż okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 3 do SWZ liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo – ilościowego.
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne i kompatybilne do opisanych przez Zamawiającego.
4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania i być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium
a. cena oferty brutto – 60 %
b. wydłużony termin gwarancji i termin ważności – 40%
2. Sposób oceny ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji
Y = A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B – wydłużony termin gwarancji i termin ważności - 40%, co odpowiada 40 pkt
co daje łącznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.
2.1. kryterium A- cena oferty brutto Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
A = Cmin/Cbad x 60 pkt
gdzie:
A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę
Cmin - najniższa cena oferty brutto
Cbad - cena brutto badanej oferty
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2. kryterium B - wydłużony termin gwarancji i termin ważności. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższych zasad spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Wykonawca może wydłużyć gwarancję i termin ważności o wartość wskazaną poniżej tj. przedłużyć minimalną gwarancję oraz termin ważności wskazany dla każdej części w formularzu cenowym o okres wskazany poniżej.
Zamawiający przyzna wykonawcy następującą ilość punktów :
- w przypadku przedłużenia o 12 miesięcy – 40 pkt
- w przypadku przedłużenia o 9 miesięcy – 30 pkt
- w przypadku przedłużenia o 6 miesięcy – 20 pkt
- w przypadku przedłużenia o 3 miesiące – 10 pkt
- gwarancja podstawowa wskazana w formularzu cenowym – 0 pkt.
W przypadku zaoferowania innego okresu ( np. 6,5 miesiąca) niż wskazany powyżej oferta wykonawcy zostanie przeliczona z zaokrągleniem w dół (czyli 6 miesięcy). W przypadku braku deklaracji co do przedłużenia gwarancji Zmawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wymagany okres gwarancji oraz termin ważności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa podmiotowe środki dowodowe:
1.1 oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na dzień składania ofert zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym składa podmiotowe środki dowodowe:
2.1 w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp –odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Sekcji VIII pkt. 1.1 pkt. 2.1 składa każdy z Wykonawców.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307 z późn. zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w postaci: opisu i typu zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. W przypadku, gdy zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, Wykonawca dołączy je do oferty.
2. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiający akceptuje rozwiązania równoważne, jeśli potwierdzają, że oferowane urządzenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria i są kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego.
4. W przypadku nie złożenia przedmiotowych środków dowodowych na wezwanie Zamawiającego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy oraz formularz cenowy.2. Formularz ofertowy oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (postać elektroniczna podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Do oferty, gdy dotyczy, należy dołączyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP. Oświadczenie składa się zgodnie z wzorem zał. nr 4 do SWZ.
b) Przedmiotowe środki dowodowe - dokumenty o równoważności. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, które może wynikać z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1.1 oraz pkt. 1.2.1-1.2.2 składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać za pomocą Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaska-policja.eb2b.com.pl w zakładce „Załączniki”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-14
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Konserwację urządzeń dźwigowych podlegających dopuszczeniom przez UDT oraz ich bieżące naprawy.
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESIĄCU STYCZNIU 2025r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podłoży do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych oraz dzierżawa automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do badań genetycznych
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
- sprzęt kardiologiczny małoinwazyjny (stymulatory).
więcej: Czynniki diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.