Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00326857/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-22
- 2022/BZP 00089477/01 - Wynik z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00111004/01 - Wynik z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa patchcordów światłowodowych Uniboot, patchcordów światłowodowych i patchcordów miedzianych Ethernet ” (3 Części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa patchcordów światłowodowych Uniboot, patchcordów światłowodowych i patchcordów miedzianych Ethernet ” (3 Części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f6f0e6-46b1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.nask.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.nask.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM,
procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x
10.4,Linux;3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalniewersja10.0;4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub
inny odczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx. 6) dopuszczalna wielkość przesyłanych
pojedynczych plików do 50MB. Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać
formatem PAdES; natomiast dokumenty w formacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem
XAdES. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) Plik
załączony
przezWykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela
Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. 2) Oznaczenie
czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
Zamawiający kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce
„Pytania/Informacje”. Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce
„Otrzymane”. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce
„Pytania/Informacje”(podzakładka „Dodaj pytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej
podzakładce wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję
„Zapisz”. Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów
(załączników)określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie
docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą
umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę
przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiący
tajemnicę przedsiębiorstwa”/ „Załącznik zawiera daneosobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej
oferty (dodania załącznika)jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O
terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art.14
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE(RODO),że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest
Zamawiający. 2)NASK -PIB wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można
skontaktować się poprzez email inspektorochronydanych@nask.pl; 3) Państwa dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o
udzieleniezamówieniapublicznego;4)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom
państwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi
prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym
podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony
czas(art. 78);5) Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych,
zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub
obrony przez ewentualnymi roszczeniami;6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich
danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że: a) Skorzystanie przez osobę,
której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w
art.16 rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą wzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie nie zgodnym z
ustawą; b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o
których mowa wart. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)),zwanego dalej
„rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których
mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,7) W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie
Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale
konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia,9)Decyzje dotyczące
przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator
nie profiluje danych osobowych,10) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2111.41.2021.405.PKO [KSC2021]
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Na przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 1 składają się patchcordy światłowodowe jednomodowe SM Uniboot i patchcordy światłowodowe wielomodowe MM Uniboot do światłowodowych paneli krosowych o wysokiej gęstości złączy o parametrach i w ilościach wskazanych w Załączniku nr 1a do SWZ-SOPZ dla cz.1 tj.:
1) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/APC – LC/APC o długości 1 metra – 80 sztuk;
2) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/APC – LC/APC o długości 1,5 metra – 60 sztuk;
3) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/APC – LC/APC o długości 2 metrów – 45 sztuk;
4) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/APC – LC/APC o długości 2,5 metra – 4 sztuki;
5) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/APC – LC/APC o długości 3 metrów – 25 sztuk;
6) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/APC o długości 1 metra – 28 sztuk;
7) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/APC o długości 1,5 metra – 28 sztuk;
8) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/APC o długości 2 metra – 82 sztuki;
9) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/APC o długości 3 metrów – 88 sztuk;
10) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/APC o długości 5 metrów – 20 sztuk;
11) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/APC (2 mm) o długości 5 metrów – 82 sztuki;
12) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/APC (2 mm) o długości 8 metrów – 5 sztuk;
13) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/UPC o długości 1 metra – 22 sztuki;
14) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/UPC o długości 1,5 metra – 10 sztuk;
15) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/UPC o długości 2 metrów – 172 sztuki;
16) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/UPC o długości 3 metrów – 120 sztuki;
17) patchcord światłowodowy jednomodowy SM Uniboot LC/UPC – LC/UPC o długości 5 metrów – 50 sztuki;
18) patchcord światłowodowy wielomodowy MM Uniboot LC/UPC – LC/UPC o długości 1 metra – 70 sztuk;
19) patchcord światłowodowy wielomodowy MM Uniboot LC/UPC – LC/UPC o długości 1,5 metra – 90 sztuk;
20) patchcord światłowodowy wielomodowy MM Uniboot LC/UPC – LC/UPC o długości 2 metrów – 115 sztuk;
21) patchcord światłowodowy wielomodowy MM Uniboot LC/UPC – LC/UPC o długości 2,5 metra – 40 sztuk;
22) patchcord światłowodowy wielomodowy MM Uniboot LC/UPC – LC/UPC o długości 3 metrów – 85 sztuk;
23) patchcord światłowodowy wielomodowy MM Uniboot LC/UPC – LC/UPC o długości 5 metrów – 26 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ dla Części 1.
3 Termin realizacji zamówienia dla Części 1 wynosi 40 dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32562000-0 - Kable światłowodowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Na przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 2 składają się patchcordy światłowodowe jednomodowe SM i patchcordy światłowodowe wielomodowe MM o parametrach i w ilościach wskazanych w Załączniku nr 1b do SWZ-SOPZ dla cz.2 tj.:
1) patchcord światłowodowy jednomodowy SM SC/APC – SC/APC o długości 1,5 metra – 10 sztuk;
2) patchcord światłowodowy jednomodowy SM SC/APC – SC/APC o długości 2 metrów – 10 sztuk;
3) patchcord światłowodowy jednomodowy SM SC/APC – SC/APC o długości 5 metrów – 10 sztuk;
4) patchcord światłowodowy jednomodowy SM LC/UPC – SC/APC o długości 1,5 metra – 10 sztuk;
5) patchcord światłowodowy jednomodowy SM LC/UPC – SC/APC o długości 2 metrów – 15 sztuk;
6) patchcord światłowodowy jednomodowy SM LC/UPC – SC/APC o długości 3 metrów – 15 sztuk;
7) patchcord światłowodowy jednomodowy SM LC/UPC – LC/UPC o długości 1,5 metra – 22 sztuki;
8) patchcord światłowodowy jednomodowy SM LC/UPC – LC/UPC o długości 2 metrów – 69 sztuk;
9) patchcord światłowodowy jednomodowy SM LC/UPC – LC/UPC o długości 2,5 metra – 12 sztuk;
10) patchcord światłowodowy jednomodowy SM LC/UPC – LC/UPC o długości 3 metrów – 35 sztuk;
11) patchcord światłowodowy wielomodowy MM LC/UPC – SC/UPC o długości 1 metra – 20 sztuk;
12) patchcord światłowodowy wielomodowy MM LC/UPC – SC/UPC o długości 1,5 metra – 10 sztuk;
13) patchcord światłowodowy wielomodowy MM LC/UPC – SC/UPC o długości 2 metrów – 50 sztuk;
14) patchcord światłowodowy wielomodowy MM LC/UPC – SC/UPC o długości 3 metrów – 40 sztuk;
15) patchcord światłowodowy wielomodowy MM LC/UPC – LC/UPC o długości 1,5 metra – 10 sztuk;
16) patchcord światłowodowy wielomodowy MM LC/UPC – LC/UPC o długości 2 metrów – 40 sztuk;
17) patchcord światłowodowy wielomodowy MM LC/UPC – LC/UPC o długości 3 metrów – 30 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ dla Części 2.
3. Termin realizacji zamówienia dla Części 2 wynosi 40 dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32562000-0 - Kable światłowodowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Na przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 3 składają się patchcordy miedziane Ethernet o parametrach i w ilościach wskazanych w Załączniku nr 1c do SWZ-SOPZ dla cz.3 tj.:
1) patchcord miedziany Ethernet kat. 5E o długości 0,5 metra – 20 sztuk;
2) patchcord miedziany Ethernet kat. 5E o długości 1 metra – 20 sztuk;
3) patchcord miedziany Ethernet kat. 5E o długości 1,5 metra – 30 sztuk;
4) patchcord miedziany Ethernet kat. 5E o długości 2 metrów – 40 sztuk;
5) patchcord miedziany Ethernet kat. 5E o długości 2,5 metra– 20 sztuk;
6) patchcord miedziany Ethernet kat. 5E o długości 3 metrów – 20 sztuk;
7) patchcordy miedziany Ethernet kat. 5E o długości 4 metrów – 10 sztuk;
8) patchcord miedziany Ethernet kat. 5E o długości 5 metrów – 30 sztuk;
9) patchcord miedziany Ethernet kat. 5E o długości 6 metrów – 10 sztuk;
10) patchcord miedziany Ethernet kat. 5E o długości 7 metrów – 10 sztuk;
11) patchcord miedziany Ethernet kat. 5E o długości 8 metrów – 10 sztuk;
12) patchcord miedziany Ethernet kat. 6A o długości 0,5 metra – 155 sztuk;
13) patchcord miedziany Ethernet kat. 6A o długości 1 metra – 190 sztuk;
14) patchcord miedziany Ethernet kat. 6A o długości 1,5 metra – 330 sztuk;
15) patchcord miedziany Ethernet kat. 6A o długości 2 metrów – 260 sztuk;
16) patchcord miedziany Ethernet kat. 6A o długości 2,5 metra – 240 sztuk;
17) patchcord miedziany Ethernet kat. 6A o długości 3 metrów – 160 sztuk;
18) patchcord miedziany Ethernet kat. 6A o długości 4 metrów – 30 sztuk;
19) patchcord miedziany Ethernet kat. 6A o długości 5 metrów – 68 sztuk;
20) patchcord miedziany Ethernet kat. 6A o długości 6 metrów – 10 sztuk;
21) patchcord miedziany Ethernet kat. 6A o długości 7 metrów – 10 sztuk;
22) patchcord miedziany Ethernet kat. 6A o długości 8 metrów – 44 sztuki .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1c do SWZ dla Części 3.
3. Termin realizacji zamówienia dla Części 3 wynosi 30 dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32521000-1 - Kable telekomunikacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu dot.: zdolności technicznej lub zawodowej:Dla Części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej jedno zamówienie (1) polegające na dostawie patchcordów światłowodowych Uniboot do światłowodowych paneli krosowych o wysokiej gęstości złączy o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych).
UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne dostawy, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części dostawy, która obejmowała zakresem dostawę, o której mowa powyżej.
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nie zakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę dostawa, polegająca na dostawie patchcordów światłowodowych Uniboot do światłowodowych paneli krosowych o wysokiej gęstości złączy, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.
Dla Części 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej jedno zamówienie (1) polegające na dostawie patchcordów światłowodowych o wartości co najmniej 7 000,00 zł brutto (siedem tysięcy złotych)
UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne dostawy, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części dostawy, która obejmowała zakresem dostawę, o której mowa powyżej.
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nie zakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę dostawa, polegająca na dostawie patchcordów światłowodowych, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 7 000,00 zł brutto.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.
Dla Części 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej jedno zamówienie (1) polegające na dostawie patchcordów miedzianych Ethernet o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne dostawy, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części dostawy, która obejmowała zakresem dostawę, o której mowa powyżej.
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nie zakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę dostawa, polegająca na dostawie patchcordów miedzianych Ethernet, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł brutto.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.
2. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagana, cechy , tj .:Przedmiotowych środków dowodowych tj.:
1) Deklaracje zgodności dla oferowanych pathcordów. Deklaracje zgodności dla oferowanych pathcordów powinny być przygotowane i podpisane przed producenta patchcordów;
2) Karty katalogowe oferowanych patchcordów. Karty katalogowe oferowanych patchcordów muszą zawierać zdjęcie złączy patchcordu i parametry oferowanych patchcordów.
UWAGA: Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowanie dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Deklaracje zgodności dla oferowanych pathcordów. Deklaracje zgodności dla oferowanych pathcordów powinny być przygotowane i podpisane przed producenta patchcordów.b) Karty katalogowe oferowanych patchcordów. Karty katalogowe oferowanych patchcordów muszą zawierać zdjęcie złączy patchcordu i parametry oferowanych patchcordów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta składa się z:1) Formularza Ofertowego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ)
2) Formularza cenowego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ);
3) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);
4) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ);
5) Pełnomocnictwa wskazującego pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum),
6) Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem),
7) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SWZ,
8) Dowodów, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzających, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone SOPZ (w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych).
9) Przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 10 SWZ.
UWAGA! Części oferty, o których mowa w pkt 9) powyżej tj. przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
4. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane łącznie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
7. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Przewiduje się zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy :1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w § 14, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania Przedmiotu Umowy;
2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
3) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy o maksymalnie 5 Dni roboczych, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego.
w przypadku wystąpienia którejś z powyższych okoliczności Strony w porozumieniu ustalą nowy termin realizacji Przedmiotu Umowy.
2. Możliwa jest zmiana Umowy:
1) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie;
2) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniami Umowy;
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w sposób niepowodujący zmiany charakteru umowy, termin wykonania przedmiotu zamówienia nie dłużej niż o 20 dni, sposób realizacji przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie;
3) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi;
4) w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługi lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości;- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w sposób niepowodujący zmiany charakteru umowy, cena Umowy netto/ brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia jednak nie dłużej niż o 20 dni, sposób realizacji przedmiotu zamówienia;
5) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
6) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Umowy;
7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń, dotyczących Przedmiotu Umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
8) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek modelu/typu Materiałów wskazanego w Załączniku nr 3 do Umowy, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ Materiałów o parametrach nie gorszych od wskazanych w Załączniku nr 3 do Umowy w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy.
9) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Materiałów, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załączniku 1 do Umowy dla Materiałów zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
w opisanych przypadkach, poza zmianami wskazanymi w pkt 8 i 9 zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w sposób niepowodujący zmiany charakteru umowy, cena Umowy netto/ brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia jednak nie dłużej niż o 20 dni, sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadził wstępne konsultacje rynkowe w zakresie dotyczącym Części 1, o której mowa w Rozdziale III ust. 3 SWZ, w celu przygotowania postępowania i poinformowania wykonawców o swoich planach i wymaganiach dotyczących zamówienia. Dokumentacja dotycząca wstępnych konsultacji rynkowych została zamieszczona na stronie Zamawiającego pod linkiem: https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne/402,Dotyczy-informacji-o-wstepnych-konsultacjach-rynkowych-w-przedmiocie-Dostawa-pat.html2. Celem wstępnych konsultacji rynkowych było:
1) wstępne rozeznanie rynku potencjalnych Wykonawców,
2) poznanie możliwych rozwiązań realizacji Zamówienia,
3) pozyskanie informacji niezbędnych do rozpoczęcia planowanego Postępowania o udzielenie Zamówienia publicznego w zakresie prawidłowego przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji warunków zamówienia oraz warunków realizacji umowy, które dostosowane będą do aktualnych realiów rynkowych i nie będą określone w sposób przekraczający możliwości Wykonawców,
4) określenie czynników wpływających, na jakość oraz wartość składanych ofert,
5) wstępne oszacowanie wartości zamówienia.
6) W toku wstępnych konsultacji rynkowych Zamawiający w szczególnościstarał się pozyskać wiedzę z zakresu:
7) Terminów dostaw liczonych od złożenia zamówienia / podpisania umowy oraz czynników wpływających na terminy dostaw w tym wolumen zamówienia.
8) Szacunkowych cen.
9) Parametrów patchcordów w tym wymiarów złączy, tuby i osłony włókien.
10) Kategoryzacji parametrów jakościowych (podział oferty na kategorie jakościowe w zależności od parametrów jakościowych włókien i złączy, przykładowych zastosowań patchcordów z poszczególnych kategorii).
11) Parametrów jakościowych patchcordów tj.: strat wtrąceniowych, tłumienności odbiciowej złączy i włókien w zależności od typu złącza i włókna, dopuszczalnego rastra długości patchcordów, promienia gięcia patchcordu w szczególności przy tubie i przy złączu.
12) Certyfikatów / deklaracji zgodności patchcordów.
3. Przeprowadzone wstępne konsultacje rynkowe posłużyły Zamawiającemu w pozyskaniu od Wykonawców informacji niezbędnych do zrealizowania celów Zamawiającego, określonych w ust. 12 powyżej. Zebrane informacje będą miały wpływ na opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji umowy w następujących kwestiach dot.:
1) terminów dostaw liczonych od dnia podpisania umowy;
2) czynników wpływających na terminy dostaw w tym wolumen zamówienia;
3) parametrów jakościowych;
4) rastrów długości zamawianych patchcordów;
5) deklaracji zgodności patchcordów.
4. Zebrane podczas wstępnych konsultacji rynkowych informacje miały wpływ na opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji umowy w następujących kwestiach:
1) Terminów dostaw liczonych od złożenia zamówienia / podpisania umowy oraz czynników wpływających na terminy dostaw w tym wolumen zamówienia.
2) Szacunkowych cen.
3) Parametrów patchcordów w tym wymiarów złączy, tuby i osłony włókien.
4) Kategoryzacji parametrów jakościowych (podział oferty na kategorie jakościowe w zależności od parametrów jakościowych włókien i złączy, przykładowych zastosowań patchcordów z poszczególnych kategorii).
5) Parametrów jakościowych patchcordów tj.: strat wtrąceniowych, tłumienności odbiciowej złączy i włókien w zależności od typu złącza i włókna, dopuszczalnego rastra długości patchcordów.
6) Deklaracji zgodności patchcordów.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
6.Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CP-24-1554/2024 Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okablowania strukturalnego w kompleksie budynków CMKP położonym przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie
- Dostawa zestawu materiałów i akcesoriów do pracy ze światłowodami oraz zestawów laboratoryjnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- ROBOTY BUDOWLANE DLA ZADANIA PN.: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 931 W MIEJSCOWOŚCI JANKOWICE.
- Roboty torowo - sieciowe (zadanie nr 1) i roboty dotyczące zasilania (zadanie nr 2) w Projekcie Łódzki Tramwaj Regionalny Zgierz - Łódź - Pabianice Zadanie 1, Etap I - Łódź.
więcej: Kable telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.