Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241205/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
- 2022/BZP 00251025/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00255486/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@bierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_bierutow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2e70c41-fcff-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022196/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241205/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.2710.15.2022.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania do siedziby Urzędu Miejskiego w Bierutowie:W ramach działania cyfryzacji biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych:
Część nr 1 – zakup serwerów: serwery szt. 2 dla Urzędu Miejskiego w Bierutowie – zakup 2 serwerów w celu przystosowania do wymagań systemu umożliwiającego realizację zdalnej obsługi mieszkańców (dla urzędu).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 4a-4g do SWZ odpowiednio dla danej części. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 45732,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania do siedziby Urzędu Miejskiego w Bierutowie:W ramach działania cyfryzacji biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych:
Część nr 2 – modernizacja wewnętrznej sieci LAN: modernizacja szkieletu sieci LAN w celu dostosowania do obowiązujących standardów, podniesienia poziomu bezpieczeństwa usług oraz przystosowanie do świadczenia zdalnych usług dla mieszkańców (w urzędzie).
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 4a-4g do SWZ odpowiednio dla danej części. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32428000-9 - Modernizacja sieci
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania do siedziby Urzędu Miejskiego w Bierutowie:W ramach działania cyfryzacji biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych:
Część nr 3 – zakup urządzenia wielofunkcyjnego z możliwością skanowania do sieci: sieciowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 – urządzenie niezbędne do digitalizacji dokumentów w celu usprawnienia pracy zdalnej (dla urzędu).
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 4a-4g do SWZ odpowiednio dla danej części. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 8600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania do siedziby Urzędu Miejskiego w Bierutowie:W ramach działania cyfryzacji biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych:
Część nr 4 – zakup oprogramowania biurowego: oprogramowanie Microsoft 365 (zakup licencji na 18 miesięcy) – 90 licencji dla urzędu i jednostek podległych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 4a-4g do SWZ odpowiednio dla danej części. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 59706,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania do siedziby Urzędu Miejskiego w Bierutowie:W ramach działania cyfryzacji biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych:
Część nr 5 – zakup systemu do tworzenia kopii bezpieczeństwa: system do backup szt. 1 – zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych dla urzędu.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 4a-4g do SWZ odpowiednio dla danej części. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 18450,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania do siedziby Urzędu Miejskiego w Bierutowie:W ramach działania zapewnienie cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych:
Część nr 6 – zakup oprogramowania do monitorowania urządzeń sieciowych: specjalistyczne oprogramowanie do ochrony danych i inwentaryzacji zasobów sieciowych (dla urzędu).
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 4a-4g do SWZ odpowiednio dla danej części. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 16827,83 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania do siedziby Urzędu Miejskiego w Bierutowie:W ramach działania zapewnienie cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych:
Część nr 7 – zakup oprogramowania i urządzenia do ochrony brzegu sieci: specjalistyczne oprogramowanie i urządzenie do ochrony brzegu sieci dla urzędu.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 4a-4g do SWZ odpowiednio dla danej części. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 11271,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61372,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65413,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61372,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361613846
7.3.3) Ulica: ul. Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61372,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Miasto i Gmina Bierutów informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 20.07.2022 r. godz.: 08:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na część nr 2 postępowania, tj.: część nr 2 – Modernizacja wewnętrznej sieci LAN. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 2 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Miasto i Gmina Bierutów informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 20.07.2022 r. godz.: 08:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na część nr 3 postępowania, tj.: część nr 3: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego z możliwością skanowania do sieci. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 3 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58519,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66199,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58519,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Onex Group Jakub Hryciuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240028596
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-653
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58519,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17120,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17120,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17120,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361613846
7.3.3) Ulica: ul. Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17120,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14145,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14145,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14145,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Point Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 142029380
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 7a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-366
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14145,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15288,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15288,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15288,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 381047220
7.3.3) Ulica: ul. Plebańska 3/8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15288,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Zakup używanego pożarniczego samochodu specjalnego z drabiną mechaniczną dla OSP w Bierutowie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu apecjalistycznego do odbioru odpadów
- "SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZAŃCÓW MIASTA I GMINY BIERUTÓW - 4 DZIECI"
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.