Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254290/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00290648/01 - Wynik z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00290805/01 - Wynik z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe i organizacji imprez
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe i organizacji imprez2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57e06646-e75e-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068246/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Usługa cateringowa na potrzeby realizacji jednodniowych szkoleń dla wnioskodawców oraz beneficjentów Programu Interreg Czechy - Polska
1.3.22 Usługi w zakresie organizacji imprez
1.3.39 Usługi cateringowe na potrzeby Wydziału Rozwoju Regionalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie nr 3 jest współfinansowane z Pomocy Technicznej Programu Interreg Czechy – Polska.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Usługi w zakresie organizacji imprez – organizacja konsultacji społecznych związanych z opracowaniem nowej Strategii Rozwoju Województwa 2030+, a także innych spotkań i konferencji w zakresie zadań mieszczących się w kompetencjach Wydziału Rozwoju Regionalnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 5.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 126098,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Zapewnienie usług cateringowych i gastronomicznych – przerw kawowych, obiadów i kolacji na potrzeby spotkań o charakterze gospodarczym organizowanych przez Wydział Rozwoju Regionalnego na terenie Wrocławia oraz województwa dolnośląskiego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 5.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 29232,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Świadczenie usługi cateringowej realizowanej podczas jednodniowych szkoleń dla wnioskodawców i beneficjentów Programu Interreg Czechy – Polska. Zadanie nr 3 jest współfinansowane z Pomocy Technicznej Programu Interreg Czechy – Polska.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 5.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 23165,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EventLab Maciej Oktaba Marcin Achremowicz s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marcin Achremowicz (NIP 8992683324) oraz Maciej Oktaba (NIP 8992689172) prowadzący wspólną działalność: EventLab Maciej Oktaba Marcin Achremowicz s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992832681
7.3.3) Ulica: Ul. Żeromskiego 10a,
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EventLAB MACIEJ OKTABA MARCIN ACHREMOWICZ SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
EventLAB MACIEJ OKTABA MARCIN ACHREMOWICZ SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Oktaba z siedzibą we Wrocławiu, Al. Piastów 12a, 52-425 Wrocław, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej,
NIP 8992689172 REGON 368196759
oraz
Panem Marcinem Achremowiczem, prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Studnia Potencjału Marcin
Achremowicz z siedzibą we Wrocławiu, Al. Piastów 12a, 52-425 Wrocław, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej,
NIP 8992683324
REGON 366270032
których łączy umowa spółki cywilnej :
EventLab Maciej Oktaba Marcin Achremowicz s.c.
ul. Żeromskiego 10a,58-100 Świdnica NIP 8992832681, REGON 368692286
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku wielorodzinnego przy ul. Prusa 63-65 we Wrocławiu
- BZP.2710.91.2024.MP Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- BZP.2710.99.2024.ECS Dostawa Mikroskopu stereoskopowego.
- Realizacja usługi polegającej na wykonaniu przeglądu i konserwacji Systemu Sygnalizacji Pożaru, przeglądu i konserwacji Systemu Oddymiania oraz przeglądu i konserwacji Odcinających Klap Pożarowych...
- Dostawa duplikatorów płyt wraz z konfiguracją RIS/PACS
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowania i dostarczenia posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Senior + w Staniszewskiem - CZĘŚĆ II
- Usługi cateringowe.
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Usługa żywienia dzieci w Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie
- Przygotowywanie, wydawanie i transport posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPS w Lęborku
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.