Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223594/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Gminy Resko w latach 2023-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RESKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Resko
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-315
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@resko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/resko
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7691051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Resko w latach 2023-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33d96c18-f5eb-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042741/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Obsługa bankowa budżetu Gminy Resko w latach 2023-2027
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223594
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu Gminy Resko i jednostek organizacyjnych gminy, w tym :
a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy w formie elektronicznej (w złotych polskich, w EURO oraz innych walutach wymienialnych- w razie potrzeby);
b) realizacja wszystkich rodzajów przelewów, do wszystkich banków wyłącznie w formie elektronicznej, a w uzasadnionych przypadkach w formie papierowej- realizacja powinna następować tego samego dnia roboczego, jeżeli dyspozycja została złożona do godz. 15.00, najpóźniej w następnym dniu roboczym, jeżeli dyspozycja złożona została po godz. 15.00;
c) zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej;
d) realizacja wpłat i wypłat gotówkowych w oddziale lub punkcie kasowym na terenie miasta Resko (średniomiesięczna ilość operacji: Gmina Resko ok.490, Centrum Usług Społecznych ok. 130, pozostałe jednostki ok. 200);
e) wydawanie książeczek czekowych jednostkom organizacyjnym;
f) gotowość do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym, na podstawie uchwały budżetowej na dany rok, w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Zamawiający wymaga jako zabezpieczenie kredytu weksel in blanco. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielonego kredytu w rachunku bieżącym poza stałą marżą banku oraz jednorazową prowizją za uruchomienie kredytu. Wykonawca udzieli każdej kwoty kredytu w rachunku bieżącym o jaką wniesie zamawiający, do wysokości określonej w uchwałach budżetowych w latach 2023-2027;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Gryficach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8570203603
7.3.3) Ulica: Plac Zwycięstwa 5
7.3.4) Miejscowość: Gryfice
7.3.5) Kod pocztowy: 72-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2027-06-30INNE PRZETARGI RESKO
- OCHRONA OSÓB I MIENIA W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 40 W OKRESIE 01.01.2025 - 31.12.2025
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2025 - 31.12.2025
- "Budowa gospodarczej drogi leśnej na terenie leśnictwa Płoty - II postępowanie"
- Rozbiórka budynków gospodarczych wraz z postawieniem wiat garażowych przy leśniczówkach Łabuń Mały i Trzaski - III postępowanie
więcej: przetargi RESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Waganiec oraz jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Dygowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Dygowo w okresie od 13.12.2024 r. do 12.12.2028 r
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.