Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00275560/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa plotera wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby PODGiK w Otwocku wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Otwocki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Górna 13
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/886,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51ff739c-4911-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa plotera wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby PODGiK w Otwocku wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51ff739c-4911-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001754/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275560/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAI.272.1.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 182601,63 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46341,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa plotera wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Otwocku wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi . Ploter -1 szt typ kolorowy , atramentowy Szczegółowy opis stanowi załącznik do SWZ. Przedmiot dostawy ma być: fabrycznie nowy, oznakowany, sprawny technicznie, bezpieczny, gotowy do pracy, kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria,przewody, kable niezbędne do jego instalacji i użytkowania. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na k własny koszt przedmiot zamówienia pod adres wskazany przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu, a w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
Materiały eksploatacyjne do Plotera . Zamawiający wymaga dostarczenia wolnego od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowego, nieregenowanego zestawu tuszy o pojemności min 500 ml każdy. zestaw tuszy powinien zawierać minimum 5 tuszy po jednym , każdy w innym kolorze min. 500 ml każdy. Wymaga się żeby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. Wykonawca gwarantuje , że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatycyjnych nie spowoduje utraty gwarancji na urządzeniach do których są przeznaczone. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawce , Zamawiający może zlecić wykonanie ekspertyzy serwisowi urządzenia drukującego. W przypadku stwierdzenia przez serwis że powodem uszkodzenia urządzenia jest stosowany materiał eksploatacyjny, całkowitym kosztem przywrócenia sprawności urządzenia ( tj. kosztem wykonania ekspertyzy, kosztem transportu uszkodzonego urządzenia oraz kosztami wymienionych części i i naprawy) zostanie obciążony Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia dodatkowych materiałów eksploatacyjnych posiadających tzw. pojemności startowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp, w związku z art. 263 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza tj. Marcovo Sp. z o.o. Sp. K., uchylił się od zawarcia umowy, tj. pisemnie w dniu 13.12.2021r. odmówił podpisania umowy z uwagi na brak dostępności urządzenia u producenta. Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy Pzp dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców, w wyniku czego Zamawiający wezwał Wykonawcę tj. Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o. do podpisania umowy. Wykonawca Nbit uchylił się od zawarcia umowy, tj. pisemnie w dnu 13.12.2021r. odmówił podpisania umowy z uwagi na brak urządzenia w kanałach dystrybucji w Polsce. Ponadto poinformował w piśmie, że dostępność urządzenia powinna być zapewniona dopiero w I kwartale 2022 roku.Biorąc pod uwagę, że w niniejszym postępowaniu zostały złożone tylko 2 oferty Wykonawców:
Marcovo Sp. z o.o. Sp. K (który odstąpił od podpisania umowy) i Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o. (który odstąpił od podpisania umowy), Zamawiający unieważnia postępowanie pn.
„Dostawa plotera wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Otwocku wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54919,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56260,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy oraz dostarczanie posiłków
- Kompleksowy projekt rewitalizacji budynku dawnego Domku Dróżnika Kolei Nadwiślańskich wraz z budynkiem gospodarczym w Otwocku
- "Zakup i dostawa siłownika do budowy drzwi osłonowych ciężkich"
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU OTWOCKIEGO"
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarek
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 3 zadania
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.