eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³omicePrzebudowa drogi gminnej ul. Matejki w Ma³omicach



Og³oszenie z dnia 2022-08-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Matejki w Ma³omicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³omice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 maja

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³omice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 683769027

1.5.8.) Numer faksu: +48 683769027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej ul. Matejki w Ma³omicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-995fe92a-13c8-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00313013

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00032791/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej ul. Matejki w Ma³omicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi zalogowaæ siê na miniPortalu – dla wykonawcy i odszukaæ postêpowanie o realizacjê którego chce siê ubiegaæ. Wykonawca musi posiadaæ konto ze skrzynk± na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
10.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w regulaminie korzystania z miniPortalu, z którym nale¿y siê zapoznaæ https://miniportal.uzp.gov.pl
Miniportal nie zawiera instrukcji odno¶nie sporz±dzenia dokumentów w formie elektronicznej oraz sk³adania podpisu w formie elektronicznej. Kwestie te reguluje Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie( Dz.U z 2020 r. poz. 2452 ).
10.3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu okre¶lone w regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
10.4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150MB. Podpisanie dedykowanego formularza do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji nie oznacza podpisania druku formularza oferty, o¶wiadczenia, wykazów czy innych za³±czonych do oferty dokumentów, one musz± zostaæ podpisane elektronicznie odrêbnie po ich sporz±dzeniu przed ich zaszyfrowaniem i przed za³±czeniem ich do dedykowanego formularza do z³o¿enia oferty.
10.5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia- o którym mowa w art.125 ust.1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz
innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP na
w³a¶ciwy adres i skrzynkê :
NAZWA SKRZYNKI e PUAP : URZ¡D MIEJSKI W MA£OMICACH
ADRES SKRZYNKI ePUAP : /UMMalomice/SkrytkaESP
10.6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna( inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty)
odbywa siê równie¿ elektronicznie ale za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem identyfikatora postêpowania z miniPortalu oraz numerem og³oszenia (BZP).
10.7. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikowania siê za pomoc± poczty elektronicznej, email: urzad@malomice.pl;
z wy³±czeniem sk³adania ofert, które zawsze musz± odbywaæ siê poprzez ePUAP i miniPortal .
10.8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê
za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Ma³omice przy Plac Konstytucji 3 Maja 1, 68-100 Ma³omice;
z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ:
: inspektor@4consult.com.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
prowadzonym w trybie podstawowym poni¿ej progów unijnych;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.1129 ze
zmianami ), zwana dalej „ustaw± Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP. 271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej ul. Matejki w Ma³omicach obejmuj±ca wykonanie przebudowy jezdni pow. 2600 m 2
• warstwa ¶cieralna – beton asfaltowy AC 11 S – gr. 4 cm
• warstwa wi±¿±ca – beton asfaltowy AC 11 W – gr. 4 cm
• istniej±ca konstrukcja po sfrezowaniu nawierzchni
wykonanie zjazdów asfaltowych
Wykonanie chodników - pow. 850 m2
• kostka betonowa typ Holland szara – gr. 8 cm
• podsypka z kruszywa ³amanego 0/5 – gr. 5 cm
• warstwa podbudowy z mieszanki niezwi±zanej z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5,
• istniej±ce pod³o¿e gruntowe, dogêszczone Is>1,0; E2> 80 Mpa
- zjazdów z kostki betonowej - pow. 370 m2
• kostka betonowa typ Holland grafitowa – gr. 8 cm
• podsypka z kruszywa ³amanego 0/5 – gr. 5 cm
• warstwa podbudowy z mieszanki niezwi±zanej z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5,
• istniej±ce pod³o¿e gruntowe, dogêszczone Is>1,0; E2> 80 Mpa
Budowa kana³u technologicznego
Budowa o¶wietlenia drogowego.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa „Przebudowy drogi gminnej ulicy Matejki w Ma³omicach - w za³±czeniu.
4.3. Przedmiary robót za³±czone do SWZ maj± wy³±cznie charakter pomocniczy i nie mog± stanowiæ jedynej podstawy do
wyceny oferty. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia ilo¶ci robót z dokumentacj± projektow±. Z uwagi
na to, ¿e umowa na roboty bêdzie umow± rycza³tow±, w przypadku wyst±pienia w trakcie prowadzenia robót wiêkszej ilo¶ci
obmiarowej okre¶lonych robót ujêtych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie bêdzie mog³o byæ to uznane za
roboty dodatkowe z ¿±daniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do
wykonania wynikaj±cych z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowi±zku ich wykonania na podstawie
projektu w cenie podanej w ofercie. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca nie mo¿e powo³ywaæ siê na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie ¿±daæ zwiêkszenia wynagrodzenia.
W przypadku dostrze¿enia rozbie¿no¶ci pomiêdzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca
zobowi±zany jest do wyst±pienia do Zamawiaj±cego o ich wyja¶nienie przed z³o¿eniem oferty, poniewa¿ w ramach
wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszystkich niezbêdnych robót
przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
Wykonawca, dla obliczenia ceny i we w³asnym zakresie ma prawo skorygowaæ w przedmiarze ilo¶ci robót do wielko¶ci
wed³ug w³asnych obliczeñ na podstawie projektu oraz specyfikacji.
Oferta Wykonawcy powinna obejmowaæ wszystkie niezbêdne roboty zapewniaj±ce wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.4. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Roboty budowlane nale¿y wykonaæ zgodnie z za³±czon± dokumentacj±;
2) Przed rozpoczêciem robót Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania, uzgodnienia ze stosownymi organami oraz
wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu;
3) W przypadku, gdy dokumentacja projektowa nie podaje w sposób szczegó³owy technologii wykonywania robót lub
wykonania okre¶lonego elementu przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu
materia³ów, Wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie. Je¿eli w dokumentacji projektowej
podana jest nazwa w³asna, to oznacza, ¿e zosta³a u¿yta przyk³adowo. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub
urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w
¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania materia³ów innych ni¿ przewidziane w projekcie na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek udowodnienia, ¿e materia³y te s± równowa¿ne w zakresie jako¶ciowym. Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ dokumenty potwierdzaj±ce pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci). Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przedstawiania Zamawiaj±cemu wykazu materia³ów i wyrobów budowlanych przewidzianych do wbudowania, celem zatwierdzenia tego wykazu przez Zamawiaj±cego;
4) Zabrania siê stosowania materia³ów nieodpowiadaj±cych wymaganiom PN - EN lub równowa¿nym oraz o gorszych
parametrach ni¿ okre¶lone w projekcie;
5) Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, sztuk± budowlan±, wiedz±
techniczn±, zawart± z Zamawiaj±cym umow± oraz wytycznymi inspektora nadzoru;
6) Zwraca siê uwagê na wykonywanie robót ziemnych, które powinny byæ prowadzone ze szczególn± ostro¿no¶ci± tak, aby
nie spowodowaæ wiêkszych uszkodzeñ w terenie, mog±cych byæ nieodwracalnymi i stwarzaæ problem z odtworzeniem
istniej±cego stanu;
7) Zamawiaj±cy zaleca aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej w miejscu gdzie maj± byæ wykonywane roboty oraz aby
uzyska³ na swoj± odpowiedzialno¶æ, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje , które mog± byæ konieczne do przygotowania
oferty i podpisania umowy. Wizjê lokaln± mo¿na przeprowadziæ samodzielnie lub z przedstawicielem Zamawiaj±cego, po
uprzednim umówieniu telefonicznym – tel. 68 3769027;
8) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia;
9) Zamawiaj±cy wymaga, w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom aby Wykonawca wskaza³ w ofercie
te czê¶ci zamówienia oraz o ile s± mu znane to poda³ nazwy tych podwykonawców;
10) Zamawiaj±cy nie udziela zamówienia w czê¶ciach. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych;
11) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty wariantowej;
12) Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) najni¿sza cena - 60 %,= 60 pkt
b) okres gwarancji - 30 %= 30 pkt
c) aspekt spo³eczny – zatrudnienie = 10 pkt
a1 ) Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma – 60 pkt, ka¿da nastêpna oferta oceniana bêdzie na podstawie wzoru:
cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert
Warto¶æ pkt oferty n = ------------------------------------------- x 60 % x
100
cena oferty badanej n
Wyliczona punktacja za cenê zostanie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku ;
b1) Oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji jako¶ci otrzyma 30 pkt, ka¿da nastêpna oferta oceniania bêdzie na podstawie wzoru :
okres gwarancji badanej oferty
Warto¶æ pkt oferty n = ---------------------------------- x 30 % x 100
najd³u¿szy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy (nale¿y podaæ w miesi±cach). Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego jak 36 miesiêcy, lub nie podania ¿adnego okresu gwarancji – oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy jak 60 miesiêcy, oferta otrzyma maksymaln± liczbê punktów, jak za 60 miesiêcy gwarancji.
c1) Przy ocenie Kryterium Aspekty Spo³eczne –Zatrudnienie, Wykonawca otrzyma punkty gdy wyka¿e, ¿e przedmiot zamówienia realizowany bêdzie przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê na pe³en etat, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zmianami ) w ca³ym okresie jego realizacji. Przy ocenie kryterium:
Aspekty Spo³eczne, oferty bêd± punktowane :
Za ka¿d± osobê zatrudnion± na podstawie umowy o pracê na pe³en etat przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzyma
2 punkty. Maksymalna ilo¶æ osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê na pe³en etat, która bêdzie brana pod uwagê przy
ocenie oferty to 5 osób. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê wiêkszej ilo¶ci osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, tj 6 i wiêcej, Zamawiaj±cy przyjmie jako podstawê do oceny maksymaln± dopuszczaln± ilo¶æ 5 osób.
Wymóg zatrudniana przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê dotyczy zatrudnienia na umowê o pracê
pracowników fizycznych, wykonuj±cych na budowie prace ogólnobudowlane, w szczególno¶ci wykonuj±cych roboty
przygotowawcze, zwi±zane z budow± konstrukcji dróg i ci±gów pieszych, wykonywaniem nawierzchni ró¿nego typu, wykonywaniem sieci i instalacji, z wy³±czeniem osób kieruj±cych budow±, ¶wiadcz±cych us³ugi dostawcze, transportowe, najmu sprzêtu oraz geodezyjne. Maksymalna ilo¶æ punktów przyznanych w tym kryterium do 10 pkt;.
16.2. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wszystkich kryteriów mo¿e osi±gn±æ oferta to 100 punktów( 60 punktów za Cenê + 30 punktów za kryterium Okres Gwarancji + 10 punktów za kryterium Aspekty Spo³eczne –Zatrudnienie.
16.3. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± ofertê uzna ofertê z najwiêksz± ilo¶ci± uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ASPEKT SPO£ECZNY-ZATRUDNIENIE ART. 95 PZP

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: nie podlegaj± wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o
których mowa w art. 108 ust.1 Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym : Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrêbnych przepisów :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê
gwarancyjn± nie mniejsz± jak 300 000 z, przez ca³y okres realizacji zadania, a¿ do odbioru koñcowego;
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli :
- wyka¿e siê, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym
okresie, wykona³ co najmniej dwa zadania polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o warto¶ci minimum 700
000 z³. brutto ka¿de;
- dysponuje personelem, który bêdzie uczestniczy³ w wykonywaniu zamówienia :
co najmniej jedn± osob± na stanowisku kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub innymi odpowiadaj±cymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa;
co najmniej 1 osob± na stanowisku kierownika bran¿y elektrycznej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych lub innymi odpowiadaj±cymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1. W
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest
zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± :
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³.
nr 2);
2) dokument (aktualna polisa lub inny dokument) potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w
zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± jak 300 000 z³.
3) wykaz robót budowlanych( za³. nr 5) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
przy czym dowodami , o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów
– inne odpowiednie dokumenty,
4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakres wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³. nr 6);

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.2. W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia, poza o¶wiadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o
którym mowa w punkcie 8.1. ppkt 1) :
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1078), z innym
Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy
kapita³owej ( za³. nr 4).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy
¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i
ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca wskaza³ w ofercie te dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z wymienionych wy¿ej
dokumentów, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

20.1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 z³. (s³ownie piêæ tysiêcy z³otych).
20.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2.
20.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci Dz.U. z 2019 r. poz. 310. 836 i 1572).
20.4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Bank Spó³dzielczy w
¯aganiu O/Szprotawa 69 9657 0007 0010 0100 3795 0005
20.5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
20.6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³
gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
20.7. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z
okoliczno¶ci:
a) up³ywu terminu zwi±zania ofert±,
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie
zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶ci uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do
jego wniesienia.
20.8. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium
Wykonawcy:
a) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
b) którego oferta zosta³a odrzucona,
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a
wybrana jako najkorzystniejsza,
d) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na
czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
20.9.Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego
prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, okre¶lonych w dziale IX Ustawy Pzp.
20.10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione z pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego,
na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
20.11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub
porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
20.12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub
porêczenia wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli :
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust.1 ustawy Pzp z
przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub
potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, o¶wiadczenia o
którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody
na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust 2 pkt.3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej
przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej,
b) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana : -odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach okre¶lonych w ofercie, - nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8.2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
1) W ofercie Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia podaj± nazwy Firm wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie i wskazuj± Pe³nomocnika do ich reprezentacji.
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³. nr 2). O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstawy
prawnych wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje
spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu;
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonuj±
dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego
wynika, które dostawy wykonuj± poszczególni Wykonawcy;
5) Je¿eli w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dzia³a osoba, której umocowanie do
jego reprezentowania nie wynika z dokumentów Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
dzia³alno¶ci gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego
dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 455 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej
umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: 1)
Zmiany terminu wykonania zamówienia (przed³u¿enie terminu), w przypadku: - przestojów i opó¼nieñ z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, - dzia³ania si³ wy¿szych (klêski ¿ywio³owe, itp.), - niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i obowi±zuj±cych przepisów, - wyst±pienia opó¼nienia w wydaniu zezwoleñ, uzgodnieñ, decyzji, itp. przez odpowiednie organy administracyjne, czy podmioty bran¿owe, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, - wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, a niezbêdnych do realizacji zadania uzgodnionych pisemnie przez obie strony, - wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, niezale¿nych od Wykonawcy, a maj±cych istotny wp³yw na wyd³u¿enie okresu realizacji umowy,
np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi oraz sytuacji przed³u¿enia obowi±zywania lub konieczno¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zwi±zanych z przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, jak równie¿ dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac, które dzia³ania nie s± konsekwencj± winy jakiejkolwiek ze stron, - wstrzymania prowadzonych robót poprzez akty w³adzy i administracji publicznej o ile ¿±danie lub nakaz nie nast±pi³ z winy Wykonawcy. Stwierdzenie wp³ywu w/w okoliczno¶ci na termin realizacji przedmiotu umowy nast±pi na podstawie dowodów przed³o¿onych przez Wykonawcê, potwierdzaj±cych wp³yw w/w okoliczno¶ci na nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy, w tym termin jej realizacji. Warunki tej zmiany: wpis kierownika budowy, w dzienniku budowy potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego lub przedstawiciela Zamawiaj±cego o braku mo¿liwo¶ci prowadzenia robót budowlanych ze wskazaniem przyczyn uniemo¿liwiaj±cych ich prowadzenie. Zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy wymaga zmiany i zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego harmonogramu rzeczowo – finansowego; 2) Zmiany w zakresie podwykonawstwa. Wykonawca mo¿e zmieniæ podwykonawcê, lub zrezygnowaæ z Podwykonawcy. W przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach
okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest
obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w
stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o
udzielenie zamówienia, przedstawiaj±c Zamawiaj±cemu dokumenty wymagane w ofercie na potwierdzenie tego warunku, z
dat± nie pó¼niejsz± ni¿ wyst±pienie w/w zmian;3) Zmiany rozwi±zañ technicznych i technologicznych (wymiarów, po³o¿enia
lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych wynikaj±cych np. z uzgodnieñ z odpowiednimi organami);
4) Zmiany wynagrodzenia w przypadku: - zmiana wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy, w przypadku zmiany
ustawowej wysoko¶ci nale¿nego podatku VAT, - konieczno¶ci wykonania robót zamiennych je¿eli wprowadzane zmiany
bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê lub konieczno¶ci wykonania robót
dodatkowych, - wprowadzenia innych zmian w przepisach obowi±zuj±cych maj±cych bezpo¶redni wp³yw na wysoko¶æ
wynagrodzenia tj. zmian w przepisach dotycz±cych minimalnej stawki wynagrodzenia;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-07 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-07 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie dofinansowane bêdzie z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie
udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego wstêpnej promesy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.