Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251587/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2023/BZP 00119636/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Pilskiego i jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 210 94 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wyrzysku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642611565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspwyrzysk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspwyrzysk.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642611565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Pola
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.pola@asta-net.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo.pila.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Dom Kultury "Iskra" w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642611565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 9
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mdk.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk.pila.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642611565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceglana 2
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcepila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcepila.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642611565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młodych 78
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pila.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642611565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 73
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsg.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsg.pila.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Łobżenicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642611565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Złotowska 15
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsplobzenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsplobzenica.eu
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642611565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zespół Szkół Technicznych w Pile
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zst.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.pila.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół przy Teatralnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642611565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolaprzyteatralnej@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolaprzyteatralnej.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642611565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsbpila.sekretariat@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsb.pila.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642611565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Pola 11
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lo-ms.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo-ms.pila.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Pilskiego i jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e158b1b7-2ff2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002502/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251587/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.51.2021.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Pilskiego
i jednostek organizacyjnych. Zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.
2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w planowanej ilości 1 015 057 kWh w taryfie Cxx na okres od dnia 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. do punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w Załączniku nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi wykaz punktów poboru energii elektrycznej – Załącznik nr 5 do SWZ. Wskazane w Załączniku nr 5 do SWZ zużycie energii elektrycznej jest wielkością deklarowaną i szacunkową służącą jedynie do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert i wyboru Wykonawcy.
Zamawiający informuje, że wszystkie punkty poboru energii elektrycznej określone w Załączniku nr 5 do SWZ posiadają umowę sprzedaży energii elektrycznej z przedsiębiorstwem RESPECT ENERGY S.A zawartymi na czas określony do dnia 31 grudnia 2021 r. Punkt poboru I LO Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej posiada umowę kompleksową z przedsiębiorstwem ENEA S.A. zawartą na czas nieokreślony.
Pełnomocnictwo:
2.1. Wykonawca zobowiązuje się dokonać w imieniu Zamawiającego wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej lub umowy kompleksowej, na podstawie pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy.
2.2. Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić do zawarcia przez Zamawiającego z OSD umowy o świadczenie usług dystrybucji, zgodnie z załączonym do SWZ Umowy pełnomocnictwem, tj. w szczególności przygotować oraz przedłożyć Zamawiającemu do podpisu niezbędne dokumenty.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić na podstawie załączonego do Umowy pełnomocnictwa procedurę zmiany sprzedawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z przepisami Ustawy, w szczególności Wykonawca zobowiązuje się terminowo dokonać zgłoszenia zawartej Umowy do OSD.
3. Przedmiotowe zamówienie realizowane będzie na podstawie umowy sprzedaży energii elektrycznej, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy Prawo energetyczne. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać energię czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo energetyczne.
4. Wykonawca zobowiązany jest za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zamówienia.
5. Wykonawca winien posiadać aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. ENEA OPERATOR Sp. z o. o., umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru energii elektrycznej określonych w Załączniku nr 5 do SWZ w terminie wykonywania zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia – dostawa energii elektrycznej – ma określone standardy jakościowe, natomiast cena za energię elektryczną nie wpływa na jakość wykonanej dostawy. Energia elektryczna nie może być dostosowana do specyficznych wymagań Zamawiającego, jest ona znormalizowana i oferowana w powszechnie przyjętych standardach. Standardy jakościowe energii elektrycznej określone są szczegółowo w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Zasady funkcjonowania systemu elektroenergetycznego zostały określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, natomiast zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Zaoferowana cena winna uwzględniać wszystkie koszty cyklu życia związane z przedmiotem zamówienia czyli dostawą energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734129,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734129,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734129,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 86/88
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734129,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego infrastruktury drogowej w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile w 2025 r.
- Remont kapitalny wirówki dekantacyjnej Spomasz W1D602 wraz z opcjonalnym wynajęciem wirówki mobilnej
- Oczyszczanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych oraz placów na terenie miasta Piły
- Artykuły biurowe
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej
- Dostawy produktów mącznych świeżych
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MIASTA PIONKI I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- "Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Siemkowice oraz podległych obiektów i infrastruktury"
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WÓLKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.