Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00341505/01 - Wynik z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup fabrycznie nowego ciągnika siodłowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 236624278
1.5.8.) Numer faksu: Brak.
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgk.plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup fabrycznie nowego ciągnika siodłowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e0060e6-21e4-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pgkplonsk.eZamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pgkplonsk.eZamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia PRM z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie , określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf"-zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
3. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx,
pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,gz, gzip, 7z, html, xhtml,
css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc, pdf.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://pgkplonsk.eZamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się w Rozdziale 21 swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/TP/CS/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Techniczna dopuszczalna masa zespołu pojazdów min. 44 Mg.
2.Zbiornik AdBlue poj. min 60 l.
3.Napęd 4 x 2.
4.Przystosowany do ciągnięcia naczepy z ruchomą podłogą.
5.Kabina sypialniana wysoka, kolor biały.
6.Skrzynia biegów zautomatyzowana.
7.Rok produkcji 2022 r.
8.Norma emisji spalin - euro 6.
9.Centralny zamek z pilotem, immobilizer, tachograf, radio, tempomat.
10. Klimatyzacja automatyczna, szyberdach.
11. Lusterka zewnętrzne elektrycznie podgrzewane i sterowane.
12. Światła do jazdy dziennej, diody led, spryskiwacze reflektorów.
13. Lampy przeciwmgielne w atrapie przedniej.
14. Hamulec silnikowy, tylny most bez zwolnic.
15. Moc silnika minimum 420 kM.
16. Pojemność max. 12 500 cm3.
17. Zawieszenie osi przedniej – resory paraboliczne.
18. Nośność przedniego zawieszenia 7 500 kg.
19. Rozstaw osi max. 3 600 mm.
20. Zawieszenie osi tylnej - pneumatyczne, pojedyncza oś napędowa.
21. Nośność tylnego zawieszenia 13 000 kg.
22. Podgrzewany filtr paliwa.
23. Spoiler dachowy, osłona przeciwsłoneczna – zewnętrzna.
24. Przystawka na skrzyni biegów.
25. Przedni zderzak z tworzywa sztucznego, przednia belka pzeciwnajazdowa.
26. Dwa zbiorniki paliwa, mniejszy max. 300 l.
27. Tłumik poziomy, rura wydechowa skierowana do tyłu.
28. Tylne błotniki dzielone.
29. Dwa gniazda elektryczne przyczepy.
30. Hamulec manewrowy przyczepy.
31. Boczne osłony rowerowe.
32. Dwa akumulatory min. 210 Ah.
33. Główny wyłącznik prądu przy skrzynce akumulatorowej.
34. Mocowanie siodła niskie, wysokość siodła 185 mm., sworzeń 50 mm..
35. Pomost za kabiną krótki, lampa robocza biała.
36. Ogranicznik prędkości do 90 km/h.
37. Wlot powietrza na dachu kabiny .
38. Parkingowe ogrzewanie postojowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34139100-1 - Podwozia z kabiną
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium cena ofertowa brutto.
2. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru:
C – oznaczenie kryterium
C = (Cmin : Cx) x 100 pkt
gdzie
C - liczba pkt, jaką może uzyskać oferta badana
Cmin - najniższa cena ofertowa brutto
Cx - cena ofertowa brutto ocenianej oferty
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w swz, wykonawca nie będzie podlegać wykluczeniu z postepowania oraz oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
6. Do celów porównania ofert w zakresie kryterium „Cena ofertowa brutto” brana będzie pod uwagę całkowita wartość brutto zamówienia, z zastrzeżeniem, że:
a) jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 ze zmianami) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
b) W ofercie, Wykonawca ma obowiązek:
* poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
* wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego,
* wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
* wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
* W przypadku złożenia oferty przez podmiot zagraniczny z państw trzecich, Zamawiający doliczy do ceny ofertowej Wykonawcy różnicę w kwocie należnego podatku VAT, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy oraz cło.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie są wymagane.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie są wymagane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie są wymagane.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (o ile dotyczy).2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, jeżeli dotyczy (załącznik nr 3 do swz).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.b) Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika.
c) Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem złożone muszą być za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego.
d) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 specustawy. W tym celu każdy z członków konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej samodzielnie wypełnia oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia.
e) Wszelkie oświadczenia lub dokumenty sporządzone zgodnie z swz składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
f) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem muszą być złożone za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego.
g) Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia do umowy zmian redakcyjnych, poprawienie omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez sporządzania aneksu.2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższy się standard oferowanego przedmiotu umowy, pod warunkiem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie podwyższone.
3. Strony nie odpowiadają za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy zobowiązań umownych spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Przez siłę wyższą strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o nadzwyczajnym charakterze, niezależne od stron, niemożliwe lub nadzwyczaj trudne do przewidzenia którego skutkom nie dało się zapobiec lub byłoby to nadmiernie utrudnione – np. klęski żywiołowe, pożar, powódź, atak terrorystyczny, strajki, zamieszki, epidemie, pandemie.
4. Strona, która nie może prawidłowo wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej, jest obowiązana do bezzwłocznego poinformowania drugiej Strony o wystąpieniu działania siły wyższej w terminie 7 dni od wystąpienia tego zdarzenia, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność.
5. Strona dotknięta działaniem siły wyższej zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych starań, aby opóźnienie w realizacji umowy było jak najkrótsze.
6. W przypadku wystąpienia siły wyższej termin realizacji umowy przesuwa się o każdy dzień przestoju związanego z działaniem siły wyższej.
7. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto z naliczoną nową stawką podatku od towarów i usług.
8. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pgkplonsk.eZamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-31 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-29
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
- Usługi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, DZP.261.28.2024
więcej: przetargi w Płońsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.