Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00313238/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup fabrycznie nowego ciągnika siodłowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 236624278
1.5.8.) Numer faksu: Brak.
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgk.plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkplonsk.eZamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup fabrycznie nowego ciągnika siodłowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e0060e6-21e4-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313238/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/TP/CS/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 612300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Techniczna dopuszczalna masa zespołu pojazdów min. 44 Mg.
2.Zbiornik AdBlue poj. min 60 l.
3.Napęd 4 x 2.
4.Przystosowany do ciągnięcia naczepy z ruchomą podłogą.
5.Kabina sypialniana wysoka, kolor biały.
6.Skrzynia biegów zautomatyzowana.
7.Rok produkcji 2022 r.
8.Norma emisji spalin - euro 6.
9.Centralny zamek z pilotem, immobilizer, tachograf, radio, tempomat.
10. Klimatyzacja automatyczna, szyberdach.
11. Lusterka zewnętrzne elektrycznie podgrzewane i sterowane.
12. Światła do jazdy dziennej, diody led, spryskiwacze reflektorów.
13. Lampy przeciwmgielne w atrapie przedniej.
14. Hamulec silnikowy, tylny most bez zwolnic.
15. Moc silnika minimum 420 kM.
16. Pojemność max. 12 500 cm3.
17. Zawieszenie osi przedniej – resory paraboliczne.
18. Nośność przedniego zawieszenia 7 500 kg.
19. Rozstaw osi max. 3 600 mm.
20. Zawieszenie osi tylnej - pneumatyczne, pojedyncza oś napędowa.
21. Nośność tylnego zawieszenia 13 000 kg.
22. Podgrzewany filtr paliwa.
23. Spoiler dachowy, osłona przeciwsłoneczna – zewnętrzna.
24. Przystawka na skrzyni biegów.
25. Przedni zderzak z tworzywa sztucznego, przednia belka pzeciwnajazdowa.
26. Dwa zbiorniki paliwa, mniejszy max. 300 l.
27. Tłumik poziomy, rura wydechowa skierowana do tyłu.
28. Tylne błotniki dzielone.
29. Dwa gniazda elektryczne przyczepy.
30. Hamulec manewrowy przyczepy.
31. Boczne osłony rowerowe.
32. Dwa akumulatory min. 210 Ah.
33. Główny wyłącznik prądu przy skrzynce akumulatorowej.
34. Mocowanie siodła niskie, wysokość siodła 185 mm., sworzeń 50 mm..
35. Pomost za kabiną krótki, lampa robocza biała.
36. Ogranicznik prędkości do 90 km/h.
37. Wlot powietrza na dachu kabiny .
38. Parkingowe ogrzewanie postojowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34139100-1 - Podwozia z kabiną
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 759525 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 759525 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 759525 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SLT GROUP Dariusz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931207606
7.3.3) Ulica: Chrostkowo
7.3.4) Miejscowość: Sikórz 4
7.3.5) Kod pocztowy: 87-602
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DARIUSZ LEWANDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DARIUSZ LEWANDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 759525 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
- Usługi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, DZP.261.28.2024
więcej: przetargi w Płońsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.