Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00329622/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00407202/01 - Wynik z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141145265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 66
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kultura@mdkkolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mdkkolbuszowa.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141145704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@bibkolb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.kolbuszowa.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141443436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 21a
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@mgops.kolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.kolbuszowa.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141683235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdskolbuszowa@kolbuszowa.naszsds.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.naszsds.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Oświatowy Miasta i Gminy Kolbuszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141482264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zokolbuszowa@poczta.idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jo.bip.kolbuszowa.pl/93-zespol-oswiatowy-miasta-i-gminy-kolbuszowa/4041-struktura-organizacyjna.html
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Przygotowanie i przeprowadzenia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe80ee80-0b7b-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ekolbuszowa.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ekolbuszowa.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformyzakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem https://ekolbuszowa.logintrade.net
3. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.1. Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim
w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa.
1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka
ul. Piłsudskiego 6/10
36-100 Kolbuszowa
Tel. 17 2271 333 wew. 502
e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl
1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
"Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027"
numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.1.20.2024
prowadzonym w trybie: podstawowym bez przeprowadzania negocjacji
1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019)., dalej „ustawa Pzp”;
1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;
1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
1.1.8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących (w tym: podstawowych, pomocniczych, funduszowych) dla Gminy Kolbuszowa pod nazwą: Urząd Miejski
w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36 - 100 Kolbuszowa oraz dla następujących jednostek organizacyjnych gminy:
1) Miejski Dom Kultury w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 66,
2) Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 7,
3) Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21a,
4) Środowiskowy Dom Samopomocy w Kolbuszowej, ul. Kolejowa 2,
5) Zespół Oświatowy Miasta i Gminy Kolbuszowa, ul. Kolejowa 1, prowadzącego poza własnym rachunkiem, obsługę w postaci rachunków pomocniczych i subkont dla:
a. Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kolbuszowej, ul. Kościuszki 1,
b. Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 46,
c. Szkoły Podstawowej w Widełce,
d. Szkoły Podstawowej w Kupnie,
e. Szkoły Podstawowej w Domatkowie,
f. Szkoły Podstawowej w Bukowcu,
g. Szkoły Podstawowej w Kolbuszowej Górnej,
h. Szkoły Podstawowej w Przedborzu,
i. Szkoły Podstawowej w Weryni,
j. Szkoły Podstawowej w Zarębkach,
k. Zespołu Szkół Specjalnych w Kolbuszowej Dolnej,
l. Przedszkola Publicznego Nr 1 w Kolbuszowej, ul. Narutowicza 1,
m. Publicznego Przedszkola Nr 2 w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 11,
n. Przedszkola Publicznego Nr 3 w Kolbuszowej, ul. Kolejowa 1,
o. Przedszkola Publicznego w Kolbuszowej Dolnej,
p. Przedszkola Publicznego w Kolbuszowej Górnej,
q. Publicznego Przedszkola w Widełce.
Łączna liczba rachunków bieżących (w tym: podstawowych, pomocniczych, funduszowych)
ok. 107.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczy jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku łączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek
bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową. Umowy
o prowadzenie obsługi bankowej jednostek organizacyjnych Gminy Kolbuszowa zawarte zostaną
z każdą wymienioną jednostką oddzielnie, w terminach z nimi uzgodnionych.
2. Realizację wypłat gotówkowych, m. in:
1) świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z zakresu pomocy społecznej w ilości ok 3.000 szt. rocznie, na kwotę ok. 2.000.000zł rocznie.
2) Realizacja czeków gotówkowych z poszczególnych rachunków bankowych w ilości
ok. 400szt. rocznie na kwotę ok. 500.000zł rocznie,
3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na poszczególne rachunki bankowe w przewidywanej ilości ok. 1.900szt. na kwotę ok. 5.500.000zł rocznie,
4. Realizacja przelewów składanych w formie elektronicznej, a także w szczególnych przypadkach w formie papierowej w przewidywanej ilości ok. 95.000szt. rocznie.
5. Sporządzanie wyciągu bankowego potwierdzającego dokonane operacje oraz stan salda
na każdy dzień roboczy. Wykonawca zapewni sporządzanie wyciągów w formacie
pdf i przekazywanie drogą elektroniczną Zamawiającemu na wskazany adres e-mail.
6. Informowanie pisemnie o każdorazowej korekcie dokonanej na rachunkach Zamawiającego.
7. Wydawanie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego zaświadczeń i opinii bankowych.
8. Możliwość udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Gminy. Kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchomiony na podstawie osobnej umowy i po złożeniu przez Zamawiającego wniosku kredytowego, uwzględniającego rzeczywiste kwotowe i czasowe potrzeby Gminy.
9. Możliwość lokowania wolnych środków w lokatach terminowych. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach.
10. Zapewnienie dostępu do bankowości elektronicznej. W przypadku zmiany systemu finansowo – księgowego Zamawiającego, Wykonawca zapewni generowanie plików z systemu bankowości elektronicznej w formacie wystandaryzowanym zapewniającym import do systemu finansowo- księgowego Zamawiającego.
11. Obsługę płatności masowych w ramach której Wykonawca zobowiązany będzie bezpłatnie generować i prowadzić numery rachunków wirtualnych w standardzie NRB dla kontrahentów masowych płatności w ilości ok. 20 000 szt. Numer ten traktowany będzie jako unikatowy identyfikator, którego podanie będzie wystarczające do identyfikacji dla Zamawiającego jako obiorcy płatności. Wykonawca będzie miał obowiązek identyfikacji i przetwarzania płatności masowych na podstawie rachunku wirtualnego. Wpłaty gotówkowe w kasach banku lub wpływy poprzez elixir w ramach rozliczeń w formie rachunków wirtualnych dokonywane będą poprzez podanie w treści dyspozycji wpłaty bądź przelewu numeru rachunku wirtualnego. Wykonawca będzie miał obowiązek poinformować również zamawiającego o numerach wirtualnych, przy użyciu których dokonano wpłaty na rachunek Zamawiającego poprzez udostępnienie pliku wyjściowego za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
12. W przypadku konieczności zmiany istniejących w systemie finansowo – księgowym Zamawiającego numerów rachunków wirtualnych w standardzie NRB dla kontrahentów masowych Zamawiającego, Wykonawca będzie miał obowiązek: nieodpłatnie zaktualizować ww. numery w systemie finansowo – księgowym Zamawiającego, dostosować ww. system do zaistniałych zmian bez przerwania ciągłości jego funkcjonowania oraz poinformować pisemnie za zwrotnym potwierdzeniem wszystkich kontrahentów Zamawiającego o zmianie
ich numerów rachunków wirtualnych w standardzie NRB.
13. Zapewnienie bez pobierania opłat, prowizji i ryczałtów:
1) Terminala 2 szt. do płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych (w tym kart zbliżeniowych) w lokalizacji: Urząd Miejski
w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, Kryta Pływalnia „FREGATA” Kolbuszowa, ul. Jana Pawła II 10
2) obsługi i rozliczenia płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu ww. kart
Świadczący usługi Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług, o których mowa w pkt.3 od lit. b) do lit. l) w każdej ilości jaka jest niezbędna do prawidłowej obsługi rachunków dla Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określone w SWZ - Rozdział I Instrukcja
dla Wykonawców
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena - opłata za prowadzenie rachunku bieżącego
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowizja od wypłat gotówkowych z rachunków dla świadczeniobiorców
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowizja od wypłat czeków gotówkowych z rachunków
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowizja od wpłat gotówkowych na rachunki
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość banku (oddziału, filii) do siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:1) Braku podstaw wykluczenia
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia –
zał. nr 1a do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie,
że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu – zał. nr 1b do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis
do odpowiedniego rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.) a w przypadku określonym
w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.) a w przypadku określonym
w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
8. Do oferty należy dołączyć:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ekolbuszowa.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-20
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - P_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - P_3"
- Dostawa samochodu ciężarowego typu "Śmieciarka"
- Budowa recepcji Parku Etnograficznego Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej wraz z niezbędną infrastrukturą.
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.