Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00313556/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
- 2024/BZP 00329622/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ekolbuszowa.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141145265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 66
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kultura@mdkkolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mdkkolbuszowa.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141145704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@bibkolb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.kolbuszowa.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141443436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 21a
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@mgops.kolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.kolbuszowa.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141683235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdskolbuszowa@kolbuszowa.naszsds.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.naszsds.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Oświatowy Miasta i Gminy Kolbuszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141482264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zokolbuszowa@poczta.idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jo.bip.kolbuszowa.pl/93-zespol-oswiatowy-miasta-i-gminy-kolbuszowa/4041-struktura-organizacyjna.html
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe80ee80-0b7b-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313556
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących (w tym: podstawowych, pomocniczych, funduszowych) dla Gminy Kolbuszowa pod nazwą: Urząd Miejski
w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36 - 100 Kolbuszowa oraz dla następujących jednostek organizacyjnych gminy:
1) Miejski Dom Kultury w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 66,
2) Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 7,
3) Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21a,
4) Środowiskowy Dom Samopomocy w Kolbuszowej, ul. Kolejowa 2,
5) Zespół Oświatowy Miasta i Gminy Kolbuszowa, ul. Kolejowa 1, prowadzącego poza własnym rachunkiem, obsługę w postaci rachunków pomocniczych i subkont dla:
a. Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kolbuszowej, ul. Kościuszki 1,
b. Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 46,
c. Szkoły Podstawowej w Widełce,
d. Szkoły Podstawowej w Kupnie,
e. Szkoły Podstawowej w Domatkowie,
f. Szkoły Podstawowej w Bukowcu,
g. Szkoły Podstawowej w Kolbuszowej Górnej,
h. Szkoły Podstawowej w Przedborzu,
i. Szkoły Podstawowej w Weryni,
j. Szkoły Podstawowej w Zarębkach,
k. Zespołu Szkół Specjalnych w Kolbuszowej Dolnej,
l. Przedszkola Publicznego Nr 1 w Kolbuszowej, ul. Narutowicza 1,
m. Publicznego Przedszkola Nr 2 w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 11,
n. Przedszkola Publicznego Nr 3 w Kolbuszowej, ul. Kolejowa 1,
o. Przedszkola Publicznego w Kolbuszowej Dolnej,
p. Przedszkola Publicznego w Kolbuszowej Górnej,
q. Publicznego Przedszkola w Widełce.
Łączna liczba rachunków bieżących (w tym: podstawowych, pomocniczych, funduszowych)
ok. 107.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczy jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku łączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek
bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową. Umowy
o prowadzenie obsługi bankowej jednostek organizacyjnych Gminy Kolbuszowa zawarte zostaną
z każdą wymienioną jednostką oddzielnie, w terminach z nimi uzgodnionych.
2. Realizację wypłat gotówkowych, m. in:
1) świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z zakresu pomocy społecznej w ilości ok 3.000 szt. rocznie, na kwotę ok. 2.000.000zł rocznie.
2) Realizacja czeków gotówkowych z poszczególnych rachunków bankowych w ilości
ok. 400szt. rocznie na kwotę ok. 500.000zł rocznie,
3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na poszczególne rachunki bankowe w przewidywanej ilości ok. 1.900szt. na kwotę ok. 5.500.000zł rocznie,
4. Realizacja przelewów składanych w formie elektronicznej, a także w szczególnych przypadkach w formie papierowej w przewidywanej ilości ok. 95.000szt. rocznie.
5. Sporządzanie wyciągu bankowego potwierdzającego dokonane operacje oraz stan salda
na każdy dzień roboczy. Wykonawca zapewni sporządzanie wyciągów w formacie
pdf i przekazywanie drogą elektroniczną Zamawiającemu na wskazany adres e-mail.
6. Informowanie pisemnie o każdorazowej korekcie dokonanej na rachunkach Zamawiającego.
7. Wydawanie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego zaświadczeń i opinii bankowych.
8. Możliwość udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Gminy. Kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchomiony na podstawie osobnej umowy i po złożeniu przez Zamawiającego wniosku kredytowego, uwzględniającego rzeczywiste kwotowe i czasowe potrzeby Gminy.
9. Możliwość lokowania wolnych środków w lokatach terminowych. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach.
10. Zapewnienie dostępu do bankowości elektronicznej. W przypadku zmiany systemu finansowo – księgowego Zamawiającego, Wykonawca zapewni generowanie plików z systemu bankowości elektronicznej w formacie wystandaryzowanym zapewniającym import do systemu finansowo- księgowego Zamawiającego.
11. Obsługę płatności masowych w ramach której Wykonawca zobowiązany będzie bezpłatnie generować i prowadzić numery rachunków wirtualnych w standardzie NRB dla kontrahentów masowych płatności w ilości ok. 20 000 szt. Numer ten traktowany będzie jako unikatowy identyfikator, którego podanie będzie wystarczające do identyfikacji dla Zamawiającego jako obiorcy płatności. Wykonawca będzie miał obowiązek identyfikacji i przetwarzania płatności masowych na podstawie rachunku wirtualnego. Wpłaty gotówkowe w kasach banku lub wpływy poprzez elixir w ramach rozliczeń w formie rachunków wirtualnych dokonywane będą poprzez podanie w treści dyspozycji wpłaty bądź przelewu numeru rachunku wirtualnego. Wykonawca będzie miał obowiązek poinformować również zamawiającego o numerach wirtualnych, przy użyciu których dokonano wpłaty na rachunek Zamawiającego poprzez udostępnienie pliku wyjściowego za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
12. W przypadku konieczności zmiany istniejących w systemie finansowo – księgowym Zamawiającego numerów rachunków wirtualnych w standardzie NRB dla kontrahentów masowych Zamawiającego, Wykonawca będzie miał obowiązek: nieodpłatnie zaktualizować ww. numery w systemie finansowo – księgowym Zamawiającego, dostosować ww. system do zaistniałych zmian bez przerwania ciągłości jego funkcjonowania oraz poinformować pisemnie za zwrotnym potwierdzeniem wszystkich kontrahentów Zamawiającego o zmianie
ich numerów rachunków wirtualnych w standardzie NRB.
13. Zapewnienie bez pobierania opłat, prowizji i ryczałtów:
1) Terminala 2 szt. do płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych (w tym kart zbliżeniowych) w lokalizacji: Urząd Miejski
w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, Kryta Pływalnia „FREGATA” Kolbuszowa, ul. Jana Pawła II 10
2) obsługi i rozliczenia płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu ww. kart
Świadczący usługi Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług, o których mowa w pkt.3 od lit. b) do lit. l) w każdej ilości jaka jest niezbędna do prawidłowej obsługi rachunków dla Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8140002664
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W KOLBUSZOWEJ
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W KOLBUSZOWEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-02 do 2027-06-30INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prowadzenie obsługa kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy"
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kikół oraz jednostek organizacyjnych na lata 2025-2027
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 6 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie występującego w ciągu roku 2025 przejściowego deficytu budżetu Gminy Bodzentyn.
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z łyżką.
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.