Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247825/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00251617/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZYGOTOWANIA
I REALIZACJI ZAGRANICZNEGO WYJAZDU STUDYJNEGO DO FRANCJI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002765534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 70/126
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 343770117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czwa.odr.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1f3a7ce-e488-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZYGOTOWANIAI REALIZACJI ZAGRANICZNEGO WYJAZDU STUDYJNEGO DO FRANCJI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1f3a7ce-e488-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081135/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego zagranicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚODR-C-SIR.4901.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia: usługa polegająca na wykonaniu kompleksowej organizacji
i przeprowadzeniu jednego siedmiodniowego wyjazdu studyjnego dla 25 osób do Francji do gospodarstw o profilu zwierzęcym, gospodarstw należących do Grup Operacyjnych EPI oraz jednodniowy udział w targach SOMMET DE L’ELEVAGE odbywających się w dniach 1-4.10.2024 r. Wyjazd studyjny realizowany będzie w ramach operacji „Droga do innowacji - przykład dobrych praktyk grup operacyjnych EIP we Francji oraz nowoczesne rozwiązania w hodowli bydła i pozostałych zwierząt gospodarskich". Zakres usługi obejmuje: opracowanie
szczegółowego programu wyjazdu studyjnego i jego realizacja, zapewnienie transportu, noclegów, wyżywienia, zapewnienie
tłumacza, pilota oraz wsparcia merytorycznego nad realizacją programu, ubezpieczenie uczestników. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169499,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169499,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włóczykij Biuro Podróży Dorota Sawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641605248
7.3.3) Ulica: Lubartowska 55/1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-123
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Włóczykij Biuro Podróży Dorota Sawa
jakie przetargi wygrała firma
Włóczykij Biuro Podróży Dorota Sawa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169499,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-26 do 2024-10-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont utwardzenia terenu wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej oraz wykonaniem przyłącza do kanału w ul. Wręczyckiej
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Realizacja zadania pn.: Remont w budynku adopcji szczeniąt (bud. 14) w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Częstochowie ul. Gilowa 44/46.
- Sukcesywne dostawy ryb mrożonych i kiszonek (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Dostawa artykułów reklamowych na III Marszobieg terenowy im. prof. Macieja Mrowca dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
- Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia zagranicznych oraz krajowych biletów lotniczych oraz pośredniczenia w uzyskiwaniu i dostarczaniu wiz
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowego obozu edukacyjnego dla dzieci z Polski i Ukrainy
- "Wyjazdy integracyjno - edukacyjne dla rodzin zastępczych z terenu miasta Opola".
- Usługi transportu lotniczego
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ"
- Zorganizowanie wycieczek edukacyjnych w ramach projektu pn.: "Akademia przedszkolaka"
- Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.