Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00254146/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00268922/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wind z przebudową szybów w budynkach „A” i „B” Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 - Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Statystyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 208
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-925
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.brzychcy@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wind z przebudową szybów w budynkach „A” i „B” Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 - Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaea4fa6-3b8e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002859/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana wind z przebudową szybów w budynkach A i B Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 - Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254146/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/DB/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1868000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana sześciu wind: dwie osobowe oraz jedna osobowo – towarowa w budynku „A” oraz dwie osobowe oraz jedna osobowo – towarowa w budynku „B” Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie. Podstawowe czynności związane z realizacją zadania będą polegały na: wykonaniu projektów, uzgodnieniu ich z UDT, uzyskaniu pozwolenia na budowę, w przypadku jeżeli będzie konieczne, demontażu i utylizacji istniejących urządzeń, dostosowaniu szybów i otworów drzwiowych do wymogów technicznych, montażu nowych wind i urządzeń towarzyszących, uruchomieniu dźwigów po uzyskaniu dopuszczającej do użytkowania decyzji UDT, wykonaniu dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących Zadań:
1. Zadanie I - Wykonanie dokumentacji projektowej, w tym:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej dwóch nowych dźwigów osobowych i jednego dźwigu towarowo-osobowego w budynku “A” oraz dwóch nowych dźwigów osobowych i jednego dźwigu towarowo-osobowego w budynku “B” Głównego Urzędu Statystycznego.
2) Akceptacja przez Zamawiającego zaproponowanego rozwiązania projektowego i materiałowego. Zamawiający może zażądać dwukrotnie zmiany w przedstawionym projekcie. Zmiana, o której mowa powyżej, powinna zostać uwzględniona i wniesiona do projektu w terminie 7 dni.
3) Uzgodnienie dokumentacji projektowej w Urzędzie Dozoru Technicznego.
4) Uzgodnienie dokumentacji projektowej w zakresie BHP, p.poż. i innych wynikających z opracowania projektowego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, jeśli będzie konieczne.
2. Zadanie II – Wymiana dwóch dźwigów osobowych i jednego dźwigu towarowo-osobowego w budynku “A” oraz dwóch dźwigów osobowych i jednego dźwigu towarowo-osobowego w budynku “B” Głównego Urzędu Statystycznego, w tym:
1) Demontaż w całości istniejących dźwigów z urządzeniami, wyposażeniem i okablowaniem.
2) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
3) Wykonanie przebudowy szybów windowych zgodnie z przyjętym projektem.
4) Montaż czterech nowych dźwigów osobowych.
5) Montaż dwóch nowych dźwigów towarowo-osobowych.
6) Uruchomienie dźwigów po uzyskaniu dopuszczającej do użytkowania decyzji UDT.
3. Zadanie III - Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami SWZ, a w szczególności z:
1) „Programem Funkcjonalnym – Użytkowym”, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ – zwanym dalej PFU,
2) „Szczegółowym Opisem przedmiotu zamówienia”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ – zwanym dalej SOPZ,
3) Ofertą wykonawcy oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Polsce przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2182745,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2182745,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2182745,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Winda – Warszawa” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210124745
7.3.3) Ulica: ul. Surowieckiego 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2182745,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.