eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana wind z przebudową szybów w budynkach "A" i "B" Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wind z przebudową szybów w budynkach „A” i „B” Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 - Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Statystyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 208

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-925

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.brzychcy@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wind z przebudową szybów w budynkach „A” i „B” Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 - Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaea4fa6-3b8e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002859/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana wind z przebudową szybów w budynkach A i B Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254146/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/DB/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1868000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana sześciu wind: dwie osobowe oraz jedna osobowo – towarowa w budynku „A” oraz dwie osobowe oraz jedna osobowo – towarowa w budynku „B” Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie. Podstawowe czynności związane z realizacją zadania będą polegały na: wykonaniu projektów, uzgodnieniu ich z UDT, uzyskaniu pozwolenia na budowę, w przypadku jeżeli będzie konieczne, demontażu i utylizacji istniejących urządzeń, dostosowaniu szybów i otworów drzwiowych do wymogów technicznych, montażu nowych wind i urządzeń towarzyszących, uruchomieniu dźwigów po uzyskaniu dopuszczającej do użytkowania decyzji UDT, wykonaniu dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących Zadań:
1. Zadanie I - Wykonanie dokumentacji projektowej, w tym:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej dwóch nowych dźwigów osobowych i jednego dźwigu towarowo-osobowego w budynku “A” oraz dwóch nowych dźwigów osobowych i jednego dźwigu towarowo-osobowego w budynku “B” Głównego Urzędu Statystycznego.
2) Akceptacja przez Zamawiającego zaproponowanego rozwiązania projektowego i materiałowego. Zamawiający może zażądać dwukrotnie zmiany w przedstawionym projekcie. Zmiana, o której mowa powyżej, powinna zostać uwzględniona i wniesiona do projektu w terminie 7 dni.
3) Uzgodnienie dokumentacji projektowej w Urzędzie Dozoru Technicznego.
4) Uzgodnienie dokumentacji projektowej w zakresie BHP, p.poż. i innych wynikających z opracowania projektowego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, jeśli będzie konieczne.
2. Zadanie II – Wymiana dwóch dźwigów osobowych i jednego dźwigu towarowo-osobowego w budynku “A” oraz dwóch dźwigów osobowych i jednego dźwigu towarowo-osobowego w budynku “B” Głównego Urzędu Statystycznego, w tym:
1) Demontaż w całości istniejących dźwigów z urządzeniami, wyposażeniem i okablowaniem.
2) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
3) Wykonanie przebudowy szybów windowych zgodnie z przyjętym projektem.
4) Montaż czterech nowych dźwigów osobowych.
5) Montaż dwóch nowych dźwigów towarowo-osobowych.
6) Uruchomienie dźwigów po uzyskaniu dopuszczającej do użytkowania decyzji UDT.
3. Zadanie III - Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami SWZ, a w szczególności z:
1) „Programem Funkcjonalnym – Użytkowym”, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ – zwanym dalej PFU,
2) „Szczegółowym Opisem przedmiotu zamówienia”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ – zwanym dalej SOPZ,
3) Ofertą wykonawcy oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Polsce przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2182745,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2182745,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2182745,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Winda – Warszawa” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210124745

7.3.3) Ulica: ul. Surowieckiego 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2182745,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.