eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźEZ.28.84.2023. Rozbudowa funkcjonalności systemów HIS i Infomedica, zakup licencji integracyjnych i wdrożenie wraz z nadzorem autorskim dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
EZ.28.84.2023. Rozbudowa funkcjonalności systemów HIS i Infomedica, zakup licencji integracyjnych i wdrożenie wraz z nadzorem autorskim dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295403

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pabianicka 62

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-503

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 042 689 59 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8161c60d-fece-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EZ.28.84.2023. Rozbudowa funkcjonalności systemów HIS i Infomedica, zakup licencji integracyjnych i wdrożenie wraz z nadzorem autorskim dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8161c60d-fece-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158524/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Rozszerzenie funkcjonalności oprogramowania HIS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239524

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ.28.84.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 390912,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę posiadanych przez Zamawiającego systemów AMMS i Infomedica firmy Asseco Poland S.A. o dodatkowe funkcjonalności i moduły, ich wdrożenie oraz nadzór autorski:
a) udzielenie licencji na Oprogramowanie Aplikacyjne, o funkcjonalności i warunkach opisanych opisanej w Załączniku nr 2, objętych usługami nadzoru autorskiego świadczonymi na warunkach określonych
w Dodatkach do Załącznika nr 2,
b) wdrożenie Oprogramowania Aplikacyjnego, wskazanego w Załączniku nr 1, w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do Umowy.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 4 etapach:
a) Etap 1 – udzielenie licencji poprzez udostępnienie klucza licencyjnego, na zasadach określonych w ust. 2 poniżej,
b) Etap 2 – Wdrożenie Oprogramowania Aplikacyjnego – moduł Badania Kliniczne, na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 2,
c) Etap 3 – Wdrożenie Oprogramowania Aplikacyjnego – Medyczny Portal Informacyjny ePacjent, na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 2,
d) Etap 4 – Wdrożenie Oprogramowania Aplikacyjnego – Portal Pracownika, na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 2, przy czym, każdy z Etapów może być realizowany niezależnie od pozostałych.

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Oferta dla swojej ważności musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietu.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (rodzaj, właściwości i ilości) określają załączniki do SWZ (formularz cenowy – załącznik nr 1, opis przedmiotu zamówienia oraz warunki licencji – załącznik nr 2, wzór umowy – załącznik nr 4).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345537,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345537,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASSECO POLAND SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-000-37-82

7.3.3) Ulica: Olchowa 14

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-322

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

a) Część zamówienia:
− wdrożenie Badania Kliniczne oraz MPI – MAXBIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
− wdrożenie Portal Pracownika (AHRP) – McART Sp. z o.o.
b) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy udział % podwykonawcy w całości zamówienia wynosi: 47 %


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345537,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.