eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówPrzebudowa dróg wewnętrznych w m. Skibienko w Gminie Sianów.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Skibienko w Gminie Sianów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ejacewicz@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04b2aeff-d62f-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Skibienko w Gminie Sianów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04b2aeff-d62f-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026442/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Skibienko w Gmnie Sianów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223608

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na przebudowie pasa drogowego dróg wewnętrznych usytuowanych na działkach nr 21/97, 21/5 obr. ew. Skibno. Inwestycja obejmuje wykonanie nowej nawierzchni jezdni, zjazdów, miejsc postoju pojazdów, ciągów pieszych, opasek, oraz rekultywacji zieleni.
Projekt przewiduje wykonanie jezdni z kostki betonowej koloru szarego, ograniczonej krawężnikami najazdowymi. Zakres prac obejmuje też przebudowę zjazdów, ciągów pieszych z kostki betonowej oraz miejsc postoju pojazdów z płyt ażurowych wypełnionych humusem i obsianych trawą. Projekt zakłada zachowanie istniejącego pasa drogowego. Zjazdy należy wykonać z kostki betonowej, gr. 8 cm, posadowionej na podsypce piaskowej, gr. 5 cm. Zjazdy ograniczyć krawężnikami betonowymi typu najazdowego (15x22 cm). Kostka betonowa winna być koloru czerwonego. Ciągi piesze i opaski należy wykonać z kostki betonowej, koloru grafitowego, gr. 8 cm, posadowionej na podsypce piaskowej, gr. 5 cm. Dojścia piesze ograniczyć obrzeżami betonowymi (8x30 cm). Miejsca postoju pojazdów należy wykonać z płyt ażurowych typu MEBA, układanych na podsypce piaskowej, ograniczonych od jezdni krawężnikiem najazdowym (15x22 cm). Pustki w płytach ażurowych należy wypełnić humusem i obsiać nasionami traw. Należy dokonać rekultywacji zieleni rozbierając stare nawierzchnie, a w ich miejsce rozścielając warstwę ziemi urodzajnej o grubości 15 cm, a następnie obsiewając ją trawą. Należy dokonać regulacji wysokościowej pokryw studzienek kanalizacyjnych, wpustów deszczowych, pokryw zaworów wodociągowych, hydrantów.
Zadanie współfinansowane jest częściowo ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – Edycja 2024.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale I pkt 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2146122,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2569696,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2146122,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTELTECHNIK (NOWA) Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525311660

7.3.3) Ulica: Stanisława Staszica 2b/9

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-449

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej -20 % (BAUTRA Sp. z o.o.)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2146122,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.