Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262926/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00280249/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00284621/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a07a939e-4141-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Realizacja projektu: "Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila" - realizacja robót budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262926/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.79.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila”.
Opis planowanego zagospodarowania:
Projekt zagospodarowania terenu stanowi połączenie skateparku o nawierzchni betonowej oraz pumptracka o nawierzchni asfaltobetonowej. Wejście na płytę główną skateparku prowadzi z istniejącego ciągu pieszego. Pumptrack zlokalizowany jest wzdłuż zachodniej granicy opracowania – wzdłuż istniejącego ciągu pieszego.
Na terenie przewidziano rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej pod budowę toru pumptrack o powierzchni ok. 686 m2 – dopuszcza się częściowe pozostawienie istniejącej nawierzchni asfaltowej pod nasypami toru pumptrack. W miejscach pod trawnikiem należy dokonać rozbiórki istniejącej nawierzchni umożliwiając prawidłową wegetację i wzrost trawy. W miejscu budowy skateparku istniejąca nawierzchnia asfaltowa zostanie wykorzystana jako dolna warstwa podbudowy.
Sugerowany dojazd na teren budowy (od al. Komisji Edukacji Narodowej): drogą wewnętrzną pomiędzy budynkami ul. Koński Jar 6 i 8, drogą wewnętrzną po zachodniej stronie budynku ul. Koński Jar 7, ciągiem pieszym (szer. ok. 2,5 m) w kierunku północno-zachodnim (na tym odcinku o długości ok. 100 m, zgodnie z załącznikiem graficznym do Opisu przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien założyć wykonanie tymczasowej drogi budowlanej poszerzającej istniejący chodnik), ciągiem pieszo-jezdnym do miejsca prowadzenia robót.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych objętych następującym zakresem:
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
• budowę skateparku (o powierzchni w rzucie: 670 m2) składającego się z płyty głównej o nawierzchni betonowej oraz wylewanych na terenie budowy betonowych przeszkód: quater 1, bump 1, grindbox 1, alejka moduł 1, alejka moduł 2, grindbox 2, manual pad, grindbox 3, wallride + bank, wulkan, bump 1, bump 2, quater 2, bariera betonowa, właz 1, właz 2, funbox, corner,
• budowę pumptracku (powierzchnia całkowita toru rowerowego: 508 m2, powierzchnia asfaltobetonowego pasma jezdnego: 237 m2) – o konstrukcji ziemnej nasypowej i nawierzchni profilowanej z asfaltobetonu,
• dostosowanie istniejącej kanalizacji deszczowej do projektowanego zagospodarowania,
• wykonanie trawnika z rolki na skarpach oraz siewem na pozostałych powierzchniach (wokół skarp toru pumptrack i płyty skateparku),
• montaż małej architektury: ławki – 4 szt., kosze na śmieci – 2 szt., tablice z regulaminem – 2 szt.,
• montaż oznakowania informującego, że projekt został wykonany w ramach budżetu partycypacyjnego.
Dokumentacja projektowa:
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi przez pracownię projektową GRIMA ARCHITEKTURA I KRAJOBRAZ Sp. z o.o., ul. Ciołka 17 lok. 415, 01-445 Warszawa, zaktualizowaną w dniu 23.07.2021 r.
Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Ze względu na charakter i sposób użytkowania skateparku i pumptracku zakres inwestycji nie obejmuje dodatkowych udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie uwzględniono wymagań dla osób niepełnosprawnych w zakresie korzystania z przeszkód skateparku i toru pumptrack.
Klauzule społeczne:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem nawierzchni, roboty związane z wykonaniem przeszkód skateparku, roboty z zakresu przebudowy kanalizacji deszczowej, prace montażowe i związane z zagospodarowaniem terenu, prace zieleniarskie, prace porządkowe.
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności, zgodnie z zasadami wskazanymi we wzorze umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy oraz:
Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
Dokumentacja projektowa – załącznik nr 6a do SWZ;
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 6b do SWZ;
Przedmiar robót – załącznik nr 6c do SWZ;
Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 6d do SWZ.
Sugerowany dojazd na teren budowy – załącznik nr 6d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa faktyczna:W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta z ceną w wysokości 1 943 400,00 PLN. Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 1 093 799,65 złotych brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1943400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1943400,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 4 części
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Czarnieckiego celem odprowadzenia wód opadowych z ul. Koniecpolskiego w m. Pogórze, gm. Kosakowo - 2 edycja
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.