Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230274/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00246703/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00266183/01 - Wynik z dnia 2022-07-19
- 2022/BZP 00292165/01 - Wynik z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00302415/01 - Wynik z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00323879/01 - Wynik z dnia 2022-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem urządzeń dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej w Tarnowskich Górach (BZP.271.25.2022)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.tgory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tarnowskiegory.logintrade.net/zapytania_email,91105,eac3e3cf3eaa555ed783a16bb8f0658e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem urządzeń dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej w Tarnowskich Górach (BZP.271.25.2022)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05697d9b-f795-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019455/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z montażem urządzeń dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230274/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 642580,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem 1 szt. mieszadła zatapialnego średnioobrotowego oraz 9 szt. pomp różnego rodzaju.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części – załącznik nr 2 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (dla każdej z części zamówienia) – załączniki nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42996400-8 - Mieszadła
4.5.5.) Wartość części: 189830,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem urządzeń pomiarowych i sterujących tj. 1 szt. układu do pomiaru fosforu oraz 1 szt. sondy do pomiaru poziomu ścieków.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części – załącznik nr 2 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (dla każdej z części zamówienia) – załączniki nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
4.5.5.) Wartość części: 172850,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem 1 szt. dmuchawy napowietrzającej (zbiornik osadu nadmiernego).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części – załącznik nr 2 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (dla każdej z części zamówienia) – załączniki nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42122460-2 - Pompy powietrza
4.5.5.) Wartość części: 44450,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem 1 szt. nowego węgla aktywnego impregnowanego KL 4 (biofiltr).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części – załącznik nr 2 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (dla każdej z części zamówienia) – załączniki nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24954100-7 - Nowy węgiel aktywny
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem 1 szt. szafy automatyki do sterowania pracą krat, przenośników ślimakowych wraz z podłączeniem sygnałów do istniejącego systemu SCADA.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części – załącznik nr 2 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (dla każdej z części zamówienia) – załączniki nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42960000-3 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem 1 szt. falownika – zestaw hydroforowy wody technologicznej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części – załącznik nr 2 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (dla każdej z części zamówienia) – załączniki nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31155000-7 - Falowniki
4.5.5.) Wartość części: 12050,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 – dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem 1 szt. układu do pomiaru napełnienia zbiornika biogazu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części – załącznik nr 2 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (dla każdej z części zamówienia) – załączniki nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 – dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem 3 części spirali do przenośników ślimakowych PS 250 (linia odwadniania osadów) oraz 2 szt. przekładni i napędu do przenośników ślimakowych PS 250 VARVEL.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części – załącznik nr 2 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (dla każdej z części zamówienia) – załączniki nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42417000-2 - Podnośniki i przenośniki
4.5.5.) Wartość części: 59500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 – dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem filtra samoczyszczącego wody technologicznej PF Technology FS-DN 100.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części – załącznik nr 2 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (dla każdej z części zamówienia) – załączniki nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania cieczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.5.5.) Wartość części: 92900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEIDUK ALEKSANDER – HEIDUK INSTALACJE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6451372439
7.3.3) Ulica: Górna 21
7.3.4) Miejscowość: Nakło Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-620
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116727,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEIDUK ALEKSANDER – HEIDUK INSTALACJE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6451372439
7.3.3) Ulica: Górna 21
7.3.4) Miejscowość: Nakło Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-620
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HEIDUK ALEKSANDER - HEIDUK INSTALACJE
jakie przetargi wygrała firma
HEIDUK ALEKSANDER - HEIDUK INSTALACJE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Ochrona terenu i mienia Muzeum w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Przygotowywanie posiłków i wydawanie ich w lokalu Wykonawcy osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- (BZP.271.31.2024) Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach w 2025 roku
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zintegrowanego systemu pomiaru jakości sygnałów transmisji danych dla WIEiT - DE-dzp.272-687/24
- AD/ZP/112/2024 Zakup, dostawa, instalacja/montaż fabrycznie nowej aparatury oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy płynu Adblue
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.