Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00261852/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przełączników sieciowych w ramach grantu „Cyfrowy Powiat”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przełączników sieciowych w ramach grantu „Cyfrowy Powiat”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d78b81a-0aaf-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029334/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Cyfrowa Polska na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261852
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN-II.272.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 26205,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przełączników sieciowych w ramach grantu pn.: „Cyfrowy Powiat”.Część I -Zakup i dostawa przełącznika sieciowego zarządzalnego wielowarstwowego L2/L3 – 6 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości został opisany w załączniku nr 3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Jaśle ul. Rynek 18, w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.30 – 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt:
1) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego,
2) był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,
3) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
4) spełniał wszystkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania
w Polsce.
5. Określone w załączniku parametry, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ, dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 16880,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przełączników sieciowych w ramach grantu pn.: „Cyfrowy Powiat”. Część II - Zakup i dostawa przełącznika sieciowego zarządzalnego dwuwarstwowego – 1 szt.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości został opisany w załączniku nr 3a do niniejszej SWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Jaśle ul. Rynek 18, w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.30 – 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt:
1) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego,
2) był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,
3) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
4) spełniał wszystkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania
w Polsce.
6. Określone w załączniku parametry, o których mowa w załączniku nr 3a do niniejszej SWZ, dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 9325,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27269,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31217,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27269,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „AT COMPUTERS S.C.”
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI” , AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7773250961
7.3.3) Ulica: ul. Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27269,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10505,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11180,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10505,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „AT COMPUTERS S.C.”
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI”, „AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7773250961
7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10505,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1840R Bieździadka - Gorajowice - Jasło polegająca na rozbiórce przepustu i budowie mostu w km 0+502 w miejscowości Bieździadka
- Dostawa drobnego sprzętu/materiałów medycznych jednorazowych.
- Dostawa tłucznia, klińca oraz grysu w ramach zadania inwestycyjnego pn. " Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1865R Kunowa - Harklowa w miejscowości Kunowa w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Bieżące remonty ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła.
- Roboty budowlane w ramach zadania "Budowa budynku wiejskiego ośrodka zdrowia w Szebniach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap II"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Oleśnie
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.