Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225394/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00243255/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne na ulicach Miasta Słupska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne na ulicach Miasta Słupska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-348890ae-d15e-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne na ulicach Miasta Słupska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.2024.ZP2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1709390,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objętych zadaniem inwestycyjnym pn. „Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne na ulicach Miasta Słupska”.
2. Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład inwestycja polega na wymianie opraw oświetleniowych na energooszczędne wraz z budową kanału technologicznego na ulicach Miasta Słupska niezwykle ważnych dla układu transportowego Miasta Słupska, cechujących się wysokim natężeniu ruchu drogowego m.in. na ul. Gdańskiej, Poznańskiej i Sobieskiego.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zadanie I: Wymiana oświetlenia na ul. Gdańskiej w Słupsku
a) Przewidywany zakres robót i prac obejmuje m. in.:
Wymianę istniejących opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach na oprawy typu LED,
Wymianę istniejących szaf oświetlenia terenu na prefabrykowanych fundamentach betonowych,
Wykonanie kanału technologicznego na bazie rur ochronnych na istniejącej trasie kablowej,
Wykonanie, dostawę i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Nr Promesy: Edycja9RP/2023/1241/PolskiLad),
b) Przedmiot zamówienia zad. I został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej - zał. nr 9 do SWZ.
UWAGA: Na etapie wszczęcia niniejszego postępowania ograniczono zakres wykonania robót budowlanych. Koniec zakresu robót budowlanych ustala się na słupie oświetleniowym o współrzędnej geodezyjnej X 6038111.63; Y 6441063.17 na wysokości działki 46/8 obr. 15.
2) Zadanie II: Wymiana oświetlenia na ul. Poznańskiej i ul. Lutosławskiego w Słupsku.
a) Przewidywany zakres robót i prac obejmuje między innymi:
Wymianę istniejących opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach na oprawy typu LED,
Wymianę istniejących szaf oświetlenia terenu na prefabrykowanych fundamentach betonowych,
Wykonanie kanału technologicznego na bazie rur ochronnych na istniejącej trasie kablowej,
Wykonanie, dostawę i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Nr Promesy: Edycja9RP/2023/1241/PolskiLad),
b) Przedmiot zamówienia zad. II został szczegółowo opisany za pomocą tj. dokumentacji projektowej - zał. nr 9 do SWZ.
3) Zadanie III: Wymiana oświetlenia na ul. Sobieskiego w Słupsku
a) Przewidywany zakres robót i prac obejmuje między innymi:
Wymianę istniejących opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach na oprawy typu LED,
Wymianę istniejących szaf oświetlenia terenu na prefabrykowanych fundamentach betonowych,
Wykonanie kanału technologicznego na bazie rur ochronnych na istniejącej trasie kablowej,
Wykonanie, dostawę i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Nr Promesy: Edycja9RP/2023/1241/PolskiLad),
b) Przedmiot zamówienia zad. III został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej - zał. nr 9 do SWZ.
4. W przypadku rozbieżności między STWiORB a projektem budowlano-wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest projekt budowlano-wykonawczy.
5. Prace związane z wykonaniem, dostawą i montażem wymaganych tablic informujących o dofinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Wykonawca wyceni indywidualnie i wykaże w formularzu OFERTA.
6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp za pomocą opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowych oraz STWiORB. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi w dokumentacji projektowej, STWiORB za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
7. Przy wymianie oświetlenia należy zastosować oprawy, ze złączem Zhaga zainstalowanym na górze oprawy oraz system sterowania oparty na sterowniku CPAnet lub równoważnym (używanym w mieście Słupsk). Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej zgodnie z Regulaminem Dziewiątej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie „Rozświetlamy Polskę” Rządowego Funduszu Polski Ład. Szafka oświetleniowa musi mieć możliwość komunikowania i sterowania z siedziby Zamawiającego. Wykonawca utrzyma łączność ze sterownikiem przez okres 10 lat i udzieli gwarancji na oprawy co najmniej na okres 10 lat.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
10. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 m-cy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
12. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 m-cy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
14. Zamawiający wymaga co najmniej 10 letniej gwarancji producenta na zainstalowane oprawy oświetleniowe.
15. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m. in. do:
1) opracowania oddzielnie dla każdego zadania projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzeń oraz wdrożenia ich na czas wykonania robót,
2) zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego i ogrodzeń przyległych posesji przed uszkodzeniem,
3) przed rozpoczęciem robót/prac należy wyznaczyć strefy ochronne dla wszystkich drzew, w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone). Średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. W razie potrzeby zabezpieczyć osłonami pnie drzew przed uszkodzeniem,
4) utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
5) wykonania na własny koszt dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.
16. Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierała co najmniej 10% pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.
17. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo–finansowym, który zostanie przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie do 7 dni kalendarzowych aktualizacji lub modyfikacji harmonogramu. Wykonawca może również dokonać jego aktualizacji, na swój uzasadniony wniosek, po otrzymaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
18. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdz. IV SWZ i projekcie umowy (zał. Nr 8 do SWZ).
19. Zapłata wynagrodzenia, stanowiącego wynagrodzenie Wykonawcy finansowane na rzecz Zamawiającego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, w pozostałej kwocie nastąpi po odbiorze końcowym inwestycji przez Zamawiającego, zgodnie z Promesą wystawioną przez Bank Gospodarstwa Krajowego, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru końcowego robót.
20. Zgodnie z warunkami Promesy Wstępnej Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po odbiorze końcowym przez Zamawiającego.
21. Zamawiający oraz Wykonawca zobowiązują się do poddania ewentualnych sporów w relacjach o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej, wybranym mediatorem lub osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
22. Spory, których nie można rozwiązać polubownie, powstałe na tle realizacji niniejszego zamówienia (umowy) będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego
23. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i w postaci katalogów elektronicznych.
24. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
25. Warunki realizacji zamówienia oraz obowiązku Wykonawcy wskazane są w projekcie umowy (zał. nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2400000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5720061,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2400000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIGHT ON Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252968258
7.3.3) Ulica: Zugmunta Krasińskiego 18/07
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-581
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż opraw
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii - 16/TP/2025
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego - nr 14/TP/2025
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych pn. "Modernizacja i rozbudowa obiektów przy ul. Partyzantów w Słupsku w celu utworzenia Słupskiego Centrum Wsparcia"
- Ubezpieczenie Gminy Redzikowo.
- Dostawa sprzętu komputerowego - 11/TP/2025
- Dostawa pojazdów z napędem elektrycznym dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.