Og³oszenie z dnia 2023-07-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00322853/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
- 2024/BZP 00083228/01 - Wynik z dnia 2024-01-31
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W P£OCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324895
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 8 Pu³ku Artylerii Lekkiej 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@plock.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plock.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-43104594-2621-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00314915
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00126019/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Us³uga ochrony osób i mienia na terenie budynku S±du Rejonowego w P³ocku przy ul. 8 Pu³ku Artylerii Lekkiej 6
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43104594-2621-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne Portalu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a. dokumenty w formacie pdf nale¿y podpisywaæ tylko formatem PAdES;
b. Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ ,,pdf", wtedy nale¿y u¿yæ
formatu XadES.
2. Wykonawca mo¿e podpisaæ dokumenty za pomoc±:
a. elektronicznego podpisu kwalifikowanego;
b. podpisu zaufanego udostêpnianego na Elektronicznej Platformie Us³ug Administracji Publicznej;
c. podpisu osobistego udostêpnianego w dowodzie osobistym wydanym po dniu 4 marca 2019 r.
(UWAGA: podpis osobisty nie jest równoznaczny z podpisem w³asnorêcznym)
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Portalu:
a. sta³y dostêp do sieci Internet;
b. zainstalowana przegl±darka internetowa:
Strona 5 z 16
Chrome w wersji 66 lub pó¼niejsze;
Firefox w wersji 65 lub pó¼niejsze;
Opera w wersji 58 lub pó¼niejsze;
Edge w wersji 18 lub pó¼niejsze;
c. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umo¿liwiaj±cy obs³ugê formatów pdf;
d. dopuszczalny format przesy³anych danych tj. plików o maksymalnej wielko¶ci ³±cznej do 250 MB
– pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, ods, zip, rar. Dokumenty z³o¿one w postaci plików: jpg, jpeg, bmp,
gif, lub w formacie nie wskazanym w zdaniu poprzedzaj±cym, zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie;
4. Zamawiaj±cy podaje tak¿e informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a. plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Portalu nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, poniewa¿
widnieje jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu
pliku po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi „przypiêta” do dokumentu elektronicznego
data oraz dok³adny czas (HH:MM:SS).
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta
na Portalu, ani logowania do Portalu.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia.
7. W celu zapoznania siê z funkcjonalno¶ciami Portalu nale¿y zapoznaæ siê z poszczególnymi instrukcjami
interaktywnymi zamieszczonymi w Centrum Pomocy Portalu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê,
¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S±d Rejonowy w P³ocku reprezentowany przez
Prezesa i Dyrektora, NIP: 774-108-09-12, REGON: 000 324 89
kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w S±dzie Rejonowym w P³ocku wy³±cznie drog±
pisemn± na adres: iod@plock.sr.gov.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i
mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku”- Oznaczenie sprawy: OG.262.7.2022, prowadzonym na
podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 20019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OG 262.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia objêtym niniejszym postêpowaniem jest ¶wiadczenie us³ugi: „ Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku". Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, znajduje siê w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunek ten spe³ni± Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e nale¿ycie wykonali lub wykonuj±, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) us³ugi ochrony osób i mienia w budynkachu¿yteczno¶ci publicznej publicznej*, z których ka¿da trwa³a co najmniej 12 miesiêcy w ramach jednego kontraktu i wynosi³a co najmniej 400.000 z³ (ka¿da z nich).
2. w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 2) uPzp, dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2021.1995 z pó¼n. zm.);
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – sporz±dzone zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ;
b) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ;
c) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ
d) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, na wzorze stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do niniejszej SWZ, wraz z dowodami potwierdzaj±cymi, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – sk³adany wykaz, jak i dowody musz± byæ sporz±dzone w formie lub postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2021.1995 z pó¼n. zm.);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert wspólnych. Je¿eli ofertê sk³ada podmiot zbiorowy w rozumieniu art. 58 uPzp, w ofercie nale¿y:a. wskazaæ podmioty (Wykonawców) sk³adaj±ce ofertê wspóln± (pe³ne nazwy i adresy siedzib);
b. wskazaæ pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przed Zamawiaj±cym albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo z uwzglêdnieniem wymogów wskazanych w Rozdziale IV niniejszej SWZ;
c. przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia mu kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2. Oferta wspólna sk³adana np. przez konsorcjum lub spó³kê cywiln± musi zawieraæ dokumenty wskazane w Rozdziale IV niniejszej SWZ (Za³±cznik nr 3) oddzielnie dla ka¿dego z podmiotów (Wykonawców) ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie w celu potwierdzenia, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
a. ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
b. zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
c. pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub innej czynno¶ci prawnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W warunkach okre¶lonych w art. 455 uPzp Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian w Umowie w zakresie wskazanym w § 12 Umowy - za³±cznika nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-28 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-27
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- "Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia dla kobiet z terenu miasta P³ocka - tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r."
- "Dostawa artyku³ów chemicznych i ¶rodków czysto¶ci dla Domu Pomocy Spo³ecznej im. B³. Abp. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie w 2025 roku"
- Dostawa artyku³ów jednorazowego u¿ytku, produktów farmaceutycznych oraz drobnego sprzêtu na potrzeby Wydzia³u Nauk o Zdrowiu i Wydzia³u Lekarskiego Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Posi³ki w formie obiadów dla klientów Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w 2025r.
- "Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z us³ugami opiekuñczymi dla 10 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka"
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogus³awskiego w Kaliszu w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w Teatrze Wspó³czesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Us³uga ochrony w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Miñskiej 65
- Ochrona obiektów S±du Okrêgowego w Bia³ymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.