Og³oszenie z dnia 2023-07-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00314915/01 - Og³oszenie z dnia 2023-07-19
- 2024/BZP 00083228/01 - Wynik z dnia 2024-01-31
Og³oszenie o zmianie og³oszenia
¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W P£OCKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324895
1.4.) Adres zamawiaj±cego:
1.4.1.) Ulica: ul. 8 Pu³ku Artylerii Lekkiej 6
1.4.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.4.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@plock.sr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plock.sr.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00322853
2.2.) Data og³oszenia: 2023-07-25
SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA
3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2023/BZP 00314915
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmian±:
Wymagania techniczne i organizacyjne Portalu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a. dokumenty w formacie pdf nale¿y podpisywaæ tylko formatem PAdES;
b. Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ ,,pdf", wtedy nale¿y u¿yæ
formatu XadES.
2. Wykonawca mo¿e podpisaæ dokumenty za pomoc±:
a. elektronicznego podpisu kwalifikowanego;
b. podpisu zaufanego udostêpnianego na Elektronicznej Platformie Us³ug Administracji Publicznej;
c. podpisu osobistego udostêpnianego w dowodzie osobistym wydanym po dniu 4 marca 2019 r.
(UWAGA: podpis osobisty nie jest równoznaczny z podpisem w³asnorêcznym)
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Portalu:
a. sta³y dostêp do sieci Internet;
b. zainstalowana przegl±darka internetowa:
Strona 5 z 16
Chrome w wersji 66 lub pó¼niejsze;
Firefox w wersji 65 lub pó¼niejsze;
Opera w wersji 58 lub pó¼niejsze;
Edge w wersji 18 lub pó¼niejsze;
c. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umo¿liwiaj±cy obs³ugê formatów pdf;
d. dopuszczalny format przesy³anych danych tj. plików o maksymalnej wielko¶ci ³±cznej do 250 MB
– pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, ods, zip, rar. Dokumenty z³o¿one w postaci plików: jpg, jpeg, bmp,
gif, lub w formacie nie wskazanym w zdaniu poprzedzaj±cym, zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie;
4. Zamawiaj±cy podaje tak¿e informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a. plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Portalu nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, poniewa¿
widnieje jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu
pliku po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi „przypiêta” do dokumentu elektronicznego
data oraz dok³adny czas (HH:MM:SS).
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta
na Portalu, ani logowania do Portalu.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia.
7. W celu zapoznania siê z funkcjonalno¶ciami Portalu nale¿y zapoznaæ siê z poszczególnymi instrukcjami
interaktywnymi zamieszczonymi w Centrum Pomocy Portalu.
Po zmianie:
Wymagania techniczne i organizacyjne Portalu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a. dokumenty w formacie pdf nale¿y podpisywaæ tylko formatem PAdES;
b. Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ ,,pdf", wtedy nale¿y u¿yæ
formatu XadES.
2. Wykonawca mo¿e podpisaæ dokumenty za pomoc±:
a. elektronicznego podpisu kwalifikowanego;
b. podpisu zaufanego udostêpnianego na Elektronicznej Platformie Us³ug Administracji Publicznej;
c. podpisu osobistego udostêpnianego w dowodzie osobistym wydanym po dniu 4 marca 2019 r.
(UWAGA: podpis osobisty nie jest równoznaczny z podpisem w³asnorêcznym)
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Portalu:
a. sta³y dostêp do sieci Internet;
b. zainstalowana przegl±darka internetowa:
Strona 5 z 16
-Chrome w wersji 66 lub pó¼niejsze;
-Firefox w wersji 65 lub pó¼niejsze;
-Opera w wersji 58 lub pó¼niejsze;
-Edge w wersji 18 lub pó¼niejsze;
c. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umo¿liwiaj±cy obs³ugê formatów pdf;
d. dopuszczalny format przesy³anych danych tj. plików o maksymalnej wielko¶ci ³±cznej do 250 MB
– pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, ods, zip, rar. Dokumenty z³o¿one w postaci plików: jpg, jpeg, bmp,
gif, lub w formacie nie wskazanym w zdaniu poprzedzaj±cym, zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie;
4. Zamawiaj±cy podaje tak¿e informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a. plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Portalu nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ widnieje jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu pliku po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi „przypiêta” do dokumentu elektronicznego data oraz dok³adny czas (HH:MM:SS).
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Portalu, ani logowania do Portalu.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia.
7. W celu zapoznania siê z funkcjonalno¶ciami Portalu nale¿y zapoznaæ siê z poszczególnymi instrukcjami interaktywnymi zamieszczonymi w Centrum Pomocy Portalu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
3.15. RODO (obowi±zek informacyjny) Przed zmian±:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê,
¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S±d Rejonowy w P³ocku reprezentowany przez
Prezesa i Dyrektora, NIP: 774-108-09-12, REGON: 000 324 89
kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w S±dzie Rejonowym w P³ocku wy³±cznie drog±
pisemn± na adres: iod@plock.sr.gov.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i
mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku”- Oznaczenie sprawy: OG.262.7.2022, prowadzonym na
podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 20019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S±d Rejonowy w P³ocku reprezentowany przez Prezesa i Dyrektora, NIP: 774-108-09-12, REGON: 000 324 89 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w S±dzie Rejonowym w P³ocku wy³±cznie drog± pisemn± na adres: iod@plock.sr.gov.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i
mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku”- Oznaczenie sprawy: OG.262.2.2023, prowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 20019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- "Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia dla kobiet z terenu miasta P³ocka - tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r."
- "Dostawa artyku³ów chemicznych i ¶rodków czysto¶ci dla Domu Pomocy Spo³ecznej im. B³. Abp. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie w 2025 roku"
- Dostawa artyku³ów jednorazowego u¿ytku, produktów farmaceutycznych oraz drobnego sprzêtu na potrzeby Wydzia³u Nauk o Zdrowiu i Wydzia³u Lekarskiego Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Posi³ki w formie obiadów dla klientów Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w 2025r.
- "Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z us³ugami opiekuñczymi dla 10 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka"
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogus³awskiego w Kaliszu w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w Teatrze Wspó³czesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Us³uga ochrony w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Miñskiej 65
- Ochrona obiektów S±du Okrêgowego w Bia³ymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.