Og³oszenie z dnia 2021-12-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00229189/01 - Og³oszenie z dnia 2021-10-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup wyposa¿enia w ramach projektu „Nowe miejsca ¿³obkowe w Mie¶cie Ko³o”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Z³obek Miejski w Kole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001370740
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstañców Wielkopolskich 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 667100755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek.w.kole@neostrada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zlobek.kolo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
opieka nad dzieæmi w wieku do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposa¿enia w ramach projektu „Nowe miejsca ¿³obkowe w Mie¶cie Ko³o”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-213333a1-269c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00315008
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00200147/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup wyposa¿enia w ramach projektu "Nowe miejsca ¿³obkowe w Mie¶cie Ko³o"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poddzia³anie 6.4.1 Wsparcie aktywno¶ci zawodowej osób wy³±czonych z rynku pracy z powodu opieki nad ma³ymi dzieæmi, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ¯.M.271-5/21
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 278833,70 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 226694,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu elektronicznego tj. laptopy, projektor, radioodtwarzacz CD, urz±dzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka)4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13238 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrycznego sprzêtu ró¿nego gospodarstwa domowego na wyposa¿enie kuchni i pralni4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 44301,96 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia sal zabaw dla dzieci w meble, po¶ciel materace le¿aki, wózki do do przewozu dzieci (sze¶cioosobowe), pomoce dydaktyczne, zabawki oraz wyposa¿enia kuch w drobny sprzêt kuchenny, a tak¿e urz±dzenia (wózki) do transportu ¿ywno¶ci.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposa¿enie parków zabaw
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 221293,74 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 12188,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 20711,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12188,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWE£ OLEKSIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472275263
7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 12188,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 47505,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 59140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47505,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastroteka Anna Wirkus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001370740
7.3.3) Ulica: 3 Maja 17 lok. L1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 47505,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 251636,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 256390,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251636,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO – US£UGOWE RIVAGIS PAWE£ KRÓL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382543894
7.3.3) Ulica: KRAÑCOWA
7.3.4) Miejscowo¶æ: KWIDZYN
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE RIVAGIS PAWE£ KRÓL
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE RIVAGIS PAWE£ KRÓL
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 251636,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KO£A
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- ZADANIE NR 1-Zakup i dostawa w miejsce wbudowania mieszanki mineralno -asfaltowej drobnoziarnistej na gor±co ZADANIE NR 2-Zakup i dostawa wraz z roz³adunkiem mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Miejskiej Ko³o wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Sukcesywny zakup leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STA£EJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposa¿enie/wyposa¿enie pracowni/warsztatów w Zespole Szkó³ Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Ja¶le."
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu TIK dla szkó³ podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzêtu informatycznego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa wraz z licencjami, dostaw± i monta¿em, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urz±d"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzêdu Miasta w Redzie i jednostek podleg³ych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Wykoñczenie i modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ostrorogu
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.