Og³oszenie z dnia 2024-05-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00324485/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00364974/01 - Wynik z dnia 2024-06-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 572 03 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wum.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78dbda55-02cd-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00315486
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00079915/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.22 Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Z uwagi na charakter zamówienia (sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych w zale¿no¶ci od potrzeb, w okresie 12 miesiêcy) przedmiot zamówienia w czê¶ci mo¿e byæ czê¶ciowo realizowane w ramach projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków Funduszy Europejskich.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://wum.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu, komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XVII SWZ, przy u¿yciu platformy zakupowej „e-zamawiaj±cy” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul.
Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platform±”, dostêpn± pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl; Szczegó³owa instrukcja korzystania z Platformy dostêpna jest pod ww. adresem https://wum.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Baza Wiedzy”. Problemy w obs³udze Platformy nale¿y zg³aszaæ na adres: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl lub pod nr tel. + 48 22 257 22 23.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje Pani±/Pana, ¿e:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. ¯wirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM;
2. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym mo¿na siê kontaktowaæ na adres e-mail: iod@wum.edu.pl,
tel.: +48 22 57 20 240;
3. Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXVIII SWZ.
4. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, ¿e Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ i których dane przeka¿e Zamawiaj±cemu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotycz±,
dysponuje informacjami, o których mowa na wstêpie. W ¶wietle powy¿szego Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, stanowi±cego Za³±czniki nr 1 do SWZ, zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie dot. wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³
w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-053/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy, na warunkach okre¶lonych w Projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik 4 do SWZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu papieru i wyrobów papierniczych zosta³ okre¶lony w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 4 Projektu umowy, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilo¶ci przedmiotu zamówienia przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcê w Formularzu asortymentowo – cenowym ( Za³±cznik nr 2 do SWZ). Liczba asortymentu przedmiotu zamówienia w ramach realizowanych dostaw bêdzie wynikaæ z faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy, z zastrze¿eniem ust. 4.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie ilo¶ciowym i warto¶ciowym, jednak¿e nie przekraczaj±cym 30 % warto¶ci wynagrodzenia okre¶lonego § 4 ust. 1 pkt 3.
5. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie sukcesywna (partiami w zale¿no¶ci od potrzeb) dostawa papieru i wyrobów papierniczych do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawiñskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpo¶rednio na adres wskazany w zamówieniu.
6. Dostawy przedmiotu umowy odbywaæ siê bêd± w oparciu o pisemne zamówienia, sporz±dzane przez Zamawiaj±cego i przekazywane Wykonawcy drog± elektroniczn± lub z³o¿one bezpo¶rednio w systemie elektronicznym Wykonawcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37823800-1 - Papier wielowarstwowy i tektura
30199700-7 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyj±tkiem formularzy
22993000-7 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
22993200-9 - Papier termoczu³y lub tektura
22993300-0 - Papier termograficzny lub tektura
30197620-8 - Papier do pisania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie wybrana oferta z najni¿sz± ³±czn± cen± brutto.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sporz±dzone wg wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy – papier ujêty w pozycji 1-5, 48 i 56-62 Formularza asortymentowo-cenowego, spe³nia okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. kart charakterystyki, kart katalogowych lub innych dokumentów zawieraj±cych specyfikacje techniczne oferowanego papieru, potwierdzaj±cych zgodno¶æ deklarowanych parametrów technicznych z wymaganiami, okre¶lonymi w kolumnie 2 Formularza asortymentowo – cenowego, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy wymaga, aby powy¿sze dokumenty zosta³y oznaczone w sposób jednoznacznie wskazuj±cy, których pozycji asortymentowych dotycz±.2. Dokumenty, o których mowa powy¿ej, sk³adane s± w jêzyku polskim lub wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
karty charakterystyki, karty katalogowe lub inne dokumenty zawieraj±ce specyfikacje techniczne oferowanego papieru, potwierdzaj±ce zgodno¶æ deklarowanych parametrów technicznych z wymaganiami, okre¶lonymi w kolumnie 2 Formularza asortymentowo – cenowego, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy wymaga, aby powy¿sze dokumenty zosta³y oznaczone w sposób jednoznacznie wskazuj±cy, których pozycji asortymentowych dotycz±.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;2.Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Pe³nomocnictwo jest tak¿e wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz z ofert±:1) o¶wiadczenie sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ, potwierdzaj±ce braku podstaw wykluczenia z postêpowania, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:1) zmiany oferowanego materia³u z zastrze¿eniem, i¿ zmiana ta nast±pi wy³±cznie w przypadku, gdy materia³ zosta³ wycofany z dystrybucji i zosta³ zast±piony materia³em nale¿±cym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak materia³ oferowany, lub który zosta³ udoskonalony, z zastrze¿eniem, ¿e cena nie ulegnie zmianie;
2) zmiany oferowanego materia³u na materia³ innego producenta z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta nast±pi w przypadku, gdy materia³ zosta³ wycofany z dystrybucji i nie zosta³ zast±piony przez producenta materia³em, nale¿±cym do tej samej linii produktowej, a parametry materia³u innego producenta bêd± co najmniej takie jak materia³u oferowanego, za cenê nie wy¿sz± od ustalonej w umowie;
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu okre¶lonego zamówienia - w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej, przez któr± Strony rozumiej± zdarzenie zewnêtrzne, o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y unikn±æ, ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿a siê w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, pandemiê, epidemiê, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia i inne przyczyny skutkuj±ce zak³óceniem ³añcucha dostaw;
4) zmiany terminu obowi±zywania umowy, okre¶lonego w § 2 ust. 1, w przypadku gdy umowa nie zostanie zrealizowana w ujêciu warto¶ciowym, a w szczególno¶ci gdy umowa nie zostanie zrealizowana w co najmniej 70% warto¶ci, okre¶lonej w § 4 ust. 1 pkt 3. W takim przypadku dopuszczalnym jest wyd³u¿enie terminu obowi±zywania umowy, o okres ustalony przez strony jednak nie d³u¿szy ni¿ o okres 3 miesiêcy;
5) urzêdowej zmiany stawki podatku VAT.
2. Wniosek w sprawie zmiany umowy, o której mowa w ust. 1, zawiera³ bêdzie uzasadnienie dla wnioskowanej zmiany, poparty dowodami potwierdzaj±cymi zaistnienie faktycznych okoliczno¶ci utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu umowy, z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku wnioskowanej zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, dopuszczalnym jest jego zmiana wy³±cznie o okres wynikaj±cy z okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 pkt 3, tj. liczony od dnia wyst±pienia ww. okoliczno¶ci do dnia jej ust±pienia.
3. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt 5, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do niezrealizowanej i niezamówionej czê¶ci przedmiotu umowy po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, proporcjonalnie do niezrealizowanej czê¶ci umowy.
4. Zmiana umowy w oparciu o zaistnienie przes³anek okre¶lonych w ust. 1 wymaga formy pisemnej lub elektronicznej przy u¿yciu podpisu kwalifikowanego pod rygorem niewa¿no¶ci .
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-16 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ na Platformie dostêpnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497).INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Us³uga zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazw± Akademia Kompetencji w zakresie Zamówieñ Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla jednostki Centrum Us³ug Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowi±cych w³asno¶æ m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Ko³o (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (czê¶æ II)
- Remont nawierzchni wie¿y do skoków zlokalizowanej na basenie Pa³acu M³odzie¿y w budynku Pa³acu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materia³ów laboratoryjnych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Zakup i sukcesywna dostawa materia³ów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (³±cznie 247 pozycji w 4 czê¶ciach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa materia³ów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostêpne i przyjazne szko³y - edukacja w³±czaj±ca w brzeskich szko³ach podstawowych
wiêcej: Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.