eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024



Og³oszenie z dnia 2024-06-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 572 03 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://wum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78dbda55-02cd-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00364974

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00079915/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.22 Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Z uwagi na charakter zamówienia (sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych w zale¿no¶ci od potrzeb, w okresie 12 miesiêcy) przedmiot zamówienia w czê¶ci mo¿e byæ czê¶ciowo realizowane w ramach projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków Funduszy Europejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00315486

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-053/2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 252906,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy, na warunkach okre¶lonych w Projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik 4 do SWZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu papieru i wyrobów papierniczych zosta³ okre¶lony w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 4 Projektu umowy, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilo¶ci przedmiotu zamówienia przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcê w Formularzu asortymentowo – cenowym ( Za³±cznik nr 2 do SWZ). Liczba asortymentu przedmiotu zamówienia w ramach realizowanych dostaw bêdzie wynikaæ z faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy, z zastrze¿eniem ust. 4.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie ilo¶ciowym i warto¶ciowym, jednak¿e nie przekraczaj±cym 30 % warto¶ci wynagrodzenia okre¶lonego § 4 ust. 1 pkt 3.
5. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie sukcesywna (partiami w zale¿no¶ci od potrzeb) dostawa papieru i wyrobów papierniczych do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawiñskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpo¶rednio na adres wskazany w zamówieniu.
6. Dostawy przedmiotu umowy odbywaæ siê bêd± w oparciu o pisemne zamówienia, sporz±dzane przez Zamawiaj±cego i przekazywane Wykonawcy drog± elektroniczn± lub z³o¿one bezpo¶rednio w systemie elektronicznym Wykonawcy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37823800-1 - Papier wielowarstwowy i tektura

30199700-7 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyj±tkiem formularzy

22993000-7 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura

30192800-9 - Etykiety samoprzylepne

22993200-9 - Papier termoczu³y lub tektura

22993300-0 - Papier termograficzny lub tektura

30197620-8 - Papier do pisania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 266597,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 266597,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266597,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO BIURO Marcin Kiciñski i Wspólnicy Spó³ka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5261011011

7.3.3) Ulica: Pola Karoliñskie 4

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-401

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 266597,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.