Og³oszenie z dnia 2024-06-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00315486/01 - Og³oszenie z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00324485/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 572 03 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/20242.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78dbda55-02cd-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00364974
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00079915/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.22 Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Z uwagi na charakter zamówienia (sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych w zale¿no¶ci od potrzeb, w okresie 12 miesiêcy) przedmiot zamówienia w czê¶ci mo¿e byæ czê¶ciowo realizowane w ramach projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków Funduszy Europejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00315486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-053/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 252906,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy, na warunkach okre¶lonych w Projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik 4 do SWZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu papieru i wyrobów papierniczych zosta³ okre¶lony w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 4 Projektu umowy, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilo¶ci przedmiotu zamówienia przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcê w Formularzu asortymentowo – cenowym ( Za³±cznik nr 2 do SWZ). Liczba asortymentu przedmiotu zamówienia w ramach realizowanych dostaw bêdzie wynikaæ z faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy, z zastrze¿eniem ust. 4.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie ilo¶ciowym i warto¶ciowym, jednak¿e nie przekraczaj±cym 30 % warto¶ci wynagrodzenia okre¶lonego § 4 ust. 1 pkt 3.
5. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie sukcesywna (partiami w zale¿no¶ci od potrzeb) dostawa papieru i wyrobów papierniczych do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawiñskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpo¶rednio na adres wskazany w zamówieniu.
6. Dostawy przedmiotu umowy odbywaæ siê bêd± w oparciu o pisemne zamówienia, sporz±dzane przez Zamawiaj±cego i przekazywane Wykonawcy drog± elektroniczn± lub z³o¿one bezpo¶rednio w systemie elektronicznym Wykonawcy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37823800-1 - Papier wielowarstwowy i tektura
30199700-7 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyj±tkiem formularzy
22993000-7 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
22993200-9 - Papier termoczu³y lub tektura
22993300-0 - Papier termograficzny lub tektura
30197620-8 - Papier do pisania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 266597,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 266597,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266597,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO BIURO Marcin Kiciñski i Wspólnicy Spó³ka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5261011011
7.3.3) Ulica: Pola Karoliñskie 4
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-401
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO BIURO MARCIN KICIÑSKI I WSPÓLNICY SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
EKO BIURO MARCIN KICIÑSKI I WSPÓLNICY SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 266597,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giêtkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostêpu moczowodowego do giêtkich ureterorenoskopów z funkcj± odsysania (...) w podziale na 24 czê¶ci.
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych.
- Dostawa artyku³ów biurowych i materia³ów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa papieru kserograficznego i materia³ów biurowych na potrzeby Prokuratury Okrêgowej w Gdañsku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów papierniczych oraz artyku³ów biurowych dla GIG - PIB z podzia³em na czê¶ci: czê¶æ 1 - artyku³y papiernicze - papier ksero, czê¶æ 2 - materia³y biurowe
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Dolno¶l±skiego
wiêcej: Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.