eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BabiceUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 850 000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 850 000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56

1.5.2.) Miejscowość: Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-815bdfcc-478f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 850 000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-815bdfcc-478f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003912/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273273/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 270123,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 850 000,00 zł ( słownie: trzy miliony osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań, na warunkach:
a) waluta kredytu – PLN,
b) wykorzystanie kredytu do dnia 30.12.2021 r.,
c) udzielenie kredytu nastąpi w transzach uruchamianych na wniosek zamawiającego,
w terminie do 3 dni od złożenia wniosku przesyłanego w formie elektronicznej na wskazanego email w umowie,
d) zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości przyznanego kredytu, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych prowizji i opłat,
e) zamawiający zastrzega sobie:
- prawo wcześniejszej spłaty kredytu w każdym momencie bez naliczenia dodatkowych opłat z tego tytułu,
- możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu bez naliczenia dodatkowych opłat z tego tytułu, pod warunkiem uzyskania pozytywnej opinii RIO przez Zamawiającego,
f) zamawiający zastrzega, iż w przypadku dokonania nadpłaty odsetek Wykonawca nie dokona ich zaliczenia na poczet kapitału,
g) w przypadku zmiany spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania na podstawie aneksu do umowy,
h) okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dn. 30.12.2027 r.
i) spłata kredytu - spłata kapitału w latach 2022 - 2027 będzie następowała według prognozowanego harmonogramu stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ,
j) spłata odsetek od wykorzystanego kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych, przy naliczaniu odsetek należy przyjąć, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni. Przy naliczaniu odsetek w roku przestępnym należy przyjąć, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 366 dni,
k) oprocentowanie kredytu zmienne obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M, notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej, powiększony o stałą marżę banku w okresie kredytowania,
l) odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanego kredytu,
m) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, n)zamawiający nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 k.p.c., o)koszt kredytu stanowią odsetki,
p) nie dopuszcza się naliczania żadnych innych dodatkowych opłat i prowizji, kar, etc.
2.Dla zobrazowania kondycji finansowej zamawiającego informuje się, że:
-budżet Gminy Babice na 2021 r. oraz za lata poprzednie,
-wieloletnia prognoza finansowa na lata 2021 – 2027,
-sprawozdanie z wykonania budżetu za 2020 r. oraz za lata poprzednie,
-sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2021 r.
-opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie:
a) o projekcie uchwały budżetowej na 2021 r.
b) o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2021 – 2027
c) dotycząca prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Babice
d) zaopiniowania informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2021 r.
Gminy Babice
-sprawozdania finansowe za III kw.2021r
dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.babice.pl – Biuletyn Informacji Publicznej w zakładce Finanse Gminy .
- uchwała w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy Babice- https://bip.malopolska.pl/ugbabice,a,1960954,uchwala-nr-xxxviii2892021-rady-gminy-babice-w-sprawie-absolutorium-z-wykonania-budzetu-za-2020-rok.html
Ponadto informujemy, iż sytuacja związana z COVID-19 nie miała znaczącego wpływu na kondycję finansową Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221023,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259188,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221023,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Chrzanowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628 00 00 859

7.3.3) Ulica: Al. Henryka 22

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221023,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.