eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOświetlenie wybranych rejonów Parku Łazienki Królewskie w Warszawie - II etap



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Oświetlenie wybranych rejonów Parku Łazienki Królewskie w Warszawie – II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369111140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Agrykola 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-460

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 50 50 024

1.5.8.) Numer faksu: (+48 22) 50 60 174

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lazienki-krolewskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oświetlenie wybranych rejonów Parku Łazienki Królewskie w Warszawie – II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1afcef5-0e74-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084210/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Oświetlenie wybranych rejonów parku Łazienki Królewskie - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2023/PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1230805,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace związane z wykonaniem oświetlenia Parku Łazienki Królewskie – etap II. Obejmują one wykonanie oświetlenia w następujących rejonach parku:
A. alejki prowadzącej do pawilonu Herbaciarni w północno-zachodniej części parku (ILOŚĆ I SPOSÓB ZASILENIA LATARNI ZGODNIE Z PROJEKTEM ZAMIENNYM - ,, Rewizją obszaru I”);
B. alei tzw. obwodowej między budynkiem Podchorążówki a Aleją Chińską oraz alei od bramy wejściowej do parku przy ulicy Podchorążych do alei obwodowej (REALIZACJA ZGODNIE Z PROJETEM GŁÓWNYM).
Zadanie obejmuje łącznie:
Montaż 16 kompletów latarń z wysięgnikami, słupami i fundamentami (dostawa 3 słupów z wysięgnikami, 16 opraw oświetleniowych oraz 7 fundamentów – pozostałe elementy w magazynie Zamawiającego).
Dostawę magazynową: 4 dodatkowych słupów z fundamentami.
Formę do słupów przekaże Zamawiający – forma wymaga korekty modelowania (po stronie Wykonawcy). Dodatkowo Zamawiający wymaga wykonania cyfrowej kopii latarni w postaci skanningu laserowego lub innej formy 3D (do ustalenia z Zamawiającym) i przekazania jej na 3 nośnikach cyfrowych.
Do obowiązku Wykonawcy należy również wykonanie wszelkich prac związanych z zabezpieczeniem drzewostanu parkowego zlokalizowanego w bliskim sąsiedztwie prac, zieleni niskiej oraz nawierzchni parkowych. W przypadku wystąpienia uszkodzeń w obrębie istniejącej zieleni i nawierzchni do obowiązku Wykonawcy należy odtworzenie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. Szczegółowy zakres Zamówienia zawiera dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1467390 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1467390 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1467390 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JIMMY J. Cichocki, J. Zandberg spólka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180023640

7.3.3) Ulica: Kłobucka 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-699

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1467390 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.