Og³oszenie z dnia 2022-08-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00370046/01 - Wynik z dnia 2022-09-29
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³oroczne utrzymywanie w czysto¶ci terenów zewnêtrznych przyleg³ych do budynków Prokuratur Rejonowych w ¦widnicy oraz w K³odzku , a tak¿e Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W ¦WIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569800
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 850-34-00
1.5.8.) Numer faksu: 74852-02-57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg.poswi@swidnica.po.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.po.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³oroczne utrzymywanie w czysto¶ci terenów zewnêtrznych przyleg³ych do budynków Prokuratur Rejonowych w ¦widnicy oraz w K³odzku , a tak¿e Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-90b2c251-22c1-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00315854
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00085274/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 Ca³oroczne utrzymywanie w czysto¶ci terenów zewnêtrznych przyleg³ych do budynków Prokuratur Rejonowych w ¦widnicy oraz w K³odzku , a tak¿e Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90b2c251-22c1-11ed-9071-8637ea33a6f93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3046-7.261.20.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 93408,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ca³oroczne utrzymanie w czysto¶ci terenu w okresie letnim i zimowym w Prokuraturze Rejonowej w ¦widnicy przy ul. Zamkowej 2 o ogólnej powierzchni oko³o 930,00 m2 poprzez: zamiatanie, usuwanie nieczysto¶ci, suchych li¶ci i ga³êzi, likwidacjê przerostów chwastów oraz traw znajduj±cych siê na powierzchni chodników, parkingów oraz krawê¿ników itp., a tak¿e od¶nie¿anie, zwalczanie oblodzeñ zimowych poprzez ich skuwanie, posypywanie ¶liskich nawierzchni piaskiem i sol±, jak równie¿ wykonywanie innych czynno¶ci zwi±zanych z nale¿ytym realizowaniem zamówienia.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 44640,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90610000-6 - Us³ugi sprz±tania i zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usuniêcia nieprawid³owo¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ca³oroczne utrzymanie w czysto¶ci terenu w okresie letnim i zimowym w Prokuraturze Rejonowej w K³odzku przy Pl. Chrobrego 20 o ogólnej powierzchni oko³o 383,00 m2 poprzez: zamiatanie, usuwanie nieczysto¶ci, suchych li¶ci i ga³êzi, likwidacjê przerostów chwastów oraz traw znajduj±cych siê na powierzchni chodników, parkingów oraz krawê¿ników itp., a tak¿e od¶nie¿anie, zwalczanie oblodzeñ zimowych poprzez ich skuwanie, posypywanie ¶liskich nawierzchni piaskiem i sol±, jak równie¿ wykonywanie innych czynno¶ci zwi±zanych z nale¿ytym realizowaniem zamówienia.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18384,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90610000-6 - Us³ugi sprz±tania i zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usuniêcia nieprawid³owo¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ca³oroczne utrzymanie w czysto¶ci terenu w okresie letnim i zimowym w Prokuraturze Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21 o ogólnej powierzchni 633,00 m2 poprzez: zamiatanie, usuwanie nieczysto¶ci, suchych li¶ci i ga³êzi, likwidacjê przerostów chwastów oraz traw znajduj±cych siê na powierzchni chodników, parkingów oraz krawê¿ników itp., a tak¿e od¶nie¿anie, zwalczanie oblodzeñ zimowych poprzez ich skuwanie, posypywanie ¶liskich nawierzchni piaskiem i sol±, jak równie¿ wykonywanie innych czynno¶ci zwi±zanych z nale¿ytym realizowaniem zamówienia.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30384,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90610000-6 - Us³ugi sprz±tania i zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usuniêcia nieprawid³owo¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca winien byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 tys. z³ na jedno i wszystkie zdarzenia;
a) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e zrealizowa³ w okresie trzech lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, tj. minimum trzy zadania o zakresie i charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
b) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
c) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku - Prawo zamówieñ publicznych, art. 108 ust. 1 pkt.4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego, art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit. a ustawy, art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit. b ustawy, dotycz±cej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu, art. 109 ust. 1 pkt. 3 ustawy, dotycz±cej skazania za przestêpstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu - sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
d) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
e) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
f) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - – wg wzoru za³. nr 5.
17.6. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie z art. 117 ust. 4 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129, t.j.) – wg. za³. nr 6 do SWZ (dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, minimum trzech zadañ o zakresie i charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia – wg wzoru za³. nr 3.
h) Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej o warto¶ci min. 100 tys. PLN na jedno i wszystkie zdarzenia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. 25 lit „c” do oddania zasobów Wykonawcy – wg. za³. nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty. Z pe³nomocnictwa udzielonego przez uczestników powinien wynikaæ kr±g podmiotów, które z³o¿y³y ofertê wspóln±, ze wskazaniem kto reprezentuje konsorcjum jako lider, a kto jest partnerem. Pe³nomocnictwo powinno byæ podpisane przez organy uprawnione do reprezentacji podmiotów wschodz±cych w sk³ad konsorcjum.b) Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym, w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacjê, korespondencjê itp. nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
c) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wg wzoru za³. nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców.
d) Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg wzoru za³. nr 6 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a) dopuszczalne jest obni¿enie lub zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego ¶wiadczenia umownego w przypadku urzêdowej zmiany wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla us³ug bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy, a wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o z tego tytu³u ¿adne roszczenie. Zmiana wynagrodzenia polegaæ bêdzie wy³±cznie na zmianie ceny brutto przedmiotu umowy. Cena netto pozostanie bez zmian,b) dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) oraz zmiana rachunku bankowego Wykonawcy,
c) dopuszczalna jest zmiana nazwy, oznaczenia przedmiotu ¶wiadczenia Wykonawcy przy zachowaniu to¿samo¶ci ¶wiadczenia i jego jako¶ci,
d) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, po uprzednim z³o¿eniu wniosku i zaakceptowaniu go przez Zamawiaj±cego,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-31 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-31 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-29
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Dostawa i wdro¿enie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obs³ugi Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy.
- ¦wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków u¿yteczno¶ci publicznej Gminy Miasto ¦widnica (...)"
- Budowa kolumbarium na nowym cmentarzu w ¦widnicy
- Dostawy odczynników mikrobiologicznych wraz z dzier¿aw± analizatorów
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych w ramach akcji: CZYSTA GMINA
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój
- US£UGA SPRZ¡TANIA I UTRZYMANIA CZYSTO¦CI POMIESZCZEÑ, CI¡GÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEG£YCH DO BUDYNKÓW S¡DU REJONOWEGO W OSTRO£ÊCE
- Utrzymanie czysto¶ci na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Us³uga sprz±tania i utrzymania porz±dku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Us³ugi bie¿±cego utrzymania czysto¶ci w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Toruniu po³o¿onym przy ul. Moniuszki 15-21
- Us³uga sprz±tania na nieruchomo¶ciach stanowi±cych w³asno¶æ RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.