Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00245594/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w obszarze oddziaływania 3 przejść dla pieszych w Kozienicach na ul. Wiślanej i ul. Maciejowickiej na dogach 1723W, 170846W
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w obszarze oddziaływania 3 przejść dla pieszych w Kozienicach na ul. Wiślanej i ul. Maciejowickiej na dogach 1723W, 170846W2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9838cf1-3632-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003856/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w obszarze oddziaływania 3 przejść dla pieszych w Kozienicach na ul. Wiślanej i ul. Maciejowickiej na drogach 1723W, 170846W
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245594/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.60.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 665557,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania ulic Maciejowickiej oraz Wiślanej w Kozienicach w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu na 3 przejściach dla pieszych na drodze powiatowej nr 17846W oraz drodze gminnej nr 1723W.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przebudowę chodników i zjazdów,
2) Wykonanie nowej pełnej konstrukcji jezdni (miejscowo),
3) Wykonanie warstwy ścieralnej i wyrównawczej nawierzchni drogi w miejscu istniejących nawierzchni ulic,
4) Budowa przejść dla pieszych,
5) Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych,
6) Wykonanie stałej organizacji ruchu.
7) Prace przygotowawcze i porządkowe,
8) Dokumentacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną.
3. Charakterystyka robót:
1) Przebudowa skrzyżowania ulic Maciejowickiej oraz Wiślanej, w tym:
a) Przebudowa układu drogowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą – częściowa rozbiórka istniejącej nawierzchni i wykonanie nowej konstrukcji drogowej, chodników, zjazdów, azyli,
b) W zakresie sieci – dobudowa oświetlenia wraz z montażem słupów oraz lamp oświetleniowych,
c) Oznakowanie pionowe i poziome.
4. Zakres robót określony w ust. 2 nie wyczerpuje opisu zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa i Szczegółowe specyfikacje techniczne, stanowiące załącznik nr 11 do SWZ . Sposób i warunki realizacji zamówienia określa zał. nr 9 do SWZ Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 634000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRIiM Budomont s.c. Bartłomiej Głowicki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tadeusz Głowicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141239625
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Kozienice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-900
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie nawierzchni bitumoicznej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT DROGI GMINNEJ 270997K SĘKOWA "ĆWIERCI" W KM OD 0+215 DO KM 0+935 W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA, GMINA SĘKOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Górka Klonowska - działka nr 239
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym w m. Rzeczyca
- Zagospodarowanie otoczenia przy Szkole Podstawowej nr 4 w Zakopanem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.