eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzRoboty budowlane związane z wykonaniem instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia oraz instalacji sieci strukturalnej w budynku Urzędu Stanu Cywilnego, ul. Mickiewicza 28/30



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z wykonaniem instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia oraz instalacji sieci strukturalnej w budynku Urzędu Stanu Cywilnego, ul. Mickiewicza 28/30

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z wykonaniem instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia oraz instalacji sieci strukturalnej w budynku Urzędu Stanu Cywilnego, ul. Mickiewicza 28/30

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a32a83-d627-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035154/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Roboty budowlane związane z wykonaniem instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia oraz instalacji sieci strukturalnej w budynku Urzędu Stanu Cywilnego, ul. Mickiewicza 28/30

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223676

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 315740,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy są roboty budowlane związane z wykonaniem instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia oraz instalacji sieci strukturalnej w budynku Urzędu Stanu Cywilnego ul. Mickiewicza 28/30, w ramach zadania pn: „Modernizacja sieci lokalnej wraz z infrastrukturą teleinformatyczną w budynkach Urzędu Miejskiego oraz instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia i SAP w budynku Urzędu Stanu Cywilnego”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejącej instalacji strukturalnej w korytkach kablowych,
2) montaż tablic rozdzielczych T1-T4,
3) montaż tablic rozdzielczych T1K-T4K,
4) ułożenie zasilania do tablic rozdzielczych,
5) umocowanie korytek kablowych dla potrzeb ułożenia ciągów oprzewodowania
6) ułożenie linii zasilających gniazda ogólnego przeznaczenia,
7) wykonanie instalacji UTP cat. 6 do gniazd stanowiskowych ,
8) montaż gniazd stanowiskowych instalacji UTP cat. 6,
9) dostawa i montaż dwóch szaf wolnostojących RACK o głębokości min . 1200 mm
i wysokości min. 47U wraz z osprzętem (tj. patchpanele, organizery, listwy zasilające zarządzalne) w uzgodnieniu z Zamawiającym,
10) montaż okablowania od strony Serwerowni w dostarczonych szafach wolnostojących,
11) montaż gniazd zasilających dla instalacji dedykowanej oraz gniazd dla instalacji ogólnego przeznaczenia ,
12) ułożenie nowego odcinka przewodu światłowodu z pomieszczenia piwnicznego
do pomieszczenia Serwerowni wraz z zakończeniem przewodu przełącznicą światłowodową z dwóch stron, dokonanie pomiarów połączeń i jakości wykonania,
13) dokonanie pomiarów elektrycznych i logicznych ułożonych instalacji wraz z opisem gniazd końcowych i patchpaneli wg. zaleceń Zamawiajacego,
14) wymiana drzwi wejściowych do serwerowni na antywłamaniowych o podwyższonej odporności ogniowej (drzwi klasy C, i wytrzymałości ogniowej min. EI 30, zamek główny rozporowy blokujący w górę, dół i bok klasy C, zamek elektroniczny plus elektrozaczep,
15) demontaż 2 szt. drzwi do serwerowni wraz z zamurowaniem powstałych otworów,
16) montaż czytnika kontroli dostępu przy drzwiach pomieszczenia Serwerowni
z możliwością zarządzani zcentralizowanego oraz analizą logów
17) stworzenie dokumentacji instalacji sieciowej UTP cat. 6
18) montaż klimatyzacji w pomieszczeniu Serwerowni o mocy min. 9 kW w budynku Urząd Stanu Cywilnego,
19) montaż podłogi technicznej w pomieszczeniu Serwerowni budynku Urząd Stanu Cywilnego,
20) wymiana oświetlenia w pomieszczeniu Serwerowni na 4 lampy rastrowe natynkowe,
21) roboty wykończeniowe,
22) roboty porządkowe.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa
oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia
na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”.
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna może być dokonana tylko w dni robocze
tj. od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego pisemnie o zamiarze przeprowadzenia wizji. Osoby po stronie Zamawiającego, które będą okazywać teren,
nie są upoważnione do prowadzenia jakichkolwiek ustaleń
7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32428000-9 - Modernizacja sieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mobin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812034808

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-551

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.