eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RymańPrzebudowa pętli autobusowej z ulicą Szkolną w Rymaniu



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa pętli autobusowej z ulicą Szkolną w Rymaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYMAŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Rymań

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-125

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ryman.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryman.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pętli autobusowej z ulicą Szkolną w Rymaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a04cd97a-2375-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024951/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa pętli autobusowej z ulicą Szkolną w Rymaniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
 włączona obsługa JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022. MT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej pętli autobusowej przy ul. Szkolnej w Rymaniu.
Aktualnie wjazd na pętlę autobusową odbywa się dwoma zjazdami z jezdni drogi gminnej. Jezdnia pętli autobusowej o szerokości od 3,5 do 12,5 m z żużla. Perony oraz chodniki utwardzone z płyt betonowych o szerokości od 1,8 do 4,1 m. Występuje wiata przystankowa.
Teren budowy zlokalizowany jest w centrum m. Rymań przy szlaku komunikacyjnym
drogi krajowej nr 6 ul. Koszalińskiej w relacji Szczecin - Gdańsk.
Na terenie działek inwestycji nr 151/11, 151/12, 153/1, 153/2, 626/1 znajduje się infrastruktura techniczna podziemna w postaci kabli energetycznych niskiego napięcia, telekomunikacyjnych, gazociąg, kanalizacja deszczowa, sanitarna, wodociąg oraz nadziemna w postaci napowietrznej linii energetycznej niskiego napięcia, słupów oświetleniowych.
Nowe nawierzchnie utwardzone kolidują z zielenią niską, nie kolidują z zielenią wysoką. Występują kolizje z napowietrzną linią energetyczną oraz słupami oświetleniowymi.
Przebudowa napowietrznej linii energetycznej jest w gestii właściciela sieci. Przebudowa słupów oświetleniowych leży po stronie wykonawcy.
Pod nowymi konstrukcjami jezdni, zatok autobusowych, zjazdów, zatok parkingowych i placu utwardzonego jezdnego, istniejąca zatoka parkingowa zostanie skorygowana w zakresie geometrii.
Ilość istniejących miejsc postojowych wyniesie 17 szt.
Ilość nowych miejsc postojowych wyniesie 11 szt.
Miejsca postojowe w zatokach parkingowych o wymiarach 2,5x5 m każde.
Krawędzie jezdni należy ograniczyć krawężnikiem stojącym i obniżonym. Jezdnia od strony
zieleni i chodnika ograniczona krawężnikiem stojącym oraz obniżonym, od strony zatok parkingowych, zatok autobusowych, placu utwardzonego, zjazdów krawężnikiem obniżonym. Zatoki autobusowe ograniczone od strony zieleni i chodników krawężnikiem stojącym.
Na połączeniu z jezdnią pętli autobusowej oraz zbieraczami wód opadowych należy wbudować krawężnik opornik o świetle h=0 cm.
Nowa ścieżka rowerowa prowadząca na pętlę autobusową o szerokości 2 m, na zakończeniu której przewidziano utwardzenie pod wiatę rowerową na 24 rowery. Przy peronach przewidziano utwardzenia pod wiaty przystankowe.
Wzdłuż zatok autobusowych zostaną wykonane perony o szerokości 2 m, a lokalne chodniki
stanowiące dojścia do zatok parkingowych, do przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerzystów o szerokości minimum 2 m.
Po przebudowie będzie droga klasy D i kategorii ruchu KR2.
Odwodnienie.
Całość wód opadowych i roztopowych z nawierzchni utwardzonych - szczelnych będzie
odprowadzana do zaprojektowanych urządzeń odwadniających oraz częściowo na teren zielony. Istniejące wpusty odwadniające należy zdemontować wraz z przykanalikami. Otwory
w studniach rewizyjnych, do których były podłączone przykanaliki, należy trwale i szczelnie
zamknąć. Wpusty odwadniające należy wykonać, jako betonowe o średnicy 50 cm z betonu klasy minimum C35/45 z osadnikiem o głębokości 50 cm.
Kratę żeliwną w klasie B125 na zawiasie należy montować na płycie pokrywowej. Płytę pokrywową osadzać bezpośrednio na wpuście.
Wpusty odwadniające należy łączyć z istniejącymi studniami rewizyjnymi przykanalikami
o średnicy 160 mm z rur PVC typu ciężkiego
Oświetlenie drogowe
Zakres prac montażowych :
 linia kablowa oświetlenia YAKXs 4x25 mm2 o długości — 369 m,
 istniejące słupy do przestawienia - 2 szt.,
 słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane wraz z wysięgnikiem – 17 szt.,
 fundament pod słup oświetleniowy typ B-120 – 17 szt.,
 oprawy oświetleniowe LED – 17 szt.
 szafka oświetleniowa - 1 szt.
Wyposażenie dodatkowe
Przy obydwu peronach należy zamontować wiaty przystankowe o parametrach
i wyposażeniu:
 szerokość wewnętrzna minimum 3,8 m,
 głębokość wewnętrzna minimum 1,3 m,
 wysokość wewnętrzna minimum 2,2 m,
 konstrukcja z profili stalowych cynkowanych ogniowo i lakierowanych, posadowiona na fundamentach prefabrykowanych,
 dach płaski z poliwęglanu komorowego przydymianego grubości minimum 10 mm,
 ściany ze szkła hartowanego grubości minimum 8 mm,
 gablota reklamowa podświetlana led montowana w ścianie bocznej zamykana na klucz,
 ławka z laminatu na całą szerokość wiaty, oparcie perforowane i lakierowane,
 oświetlenie led wnętrza wiaty,
 minimum dwa punkty ładowania usb,
 kosz na śmieci montowany do konstrukcji wiaty,
 zamykana na klucz ramka na rozkład jazdy w formacie minimum A2,
 moduł solarny wbudowany w konstrukcję dachu zapewniający zasilanie podświetlenia gabloty, oświetlenia wiaty w czasie zmierzchu i punktów ładowania usb zasilanych całodobowych.
We wnętrzu pętli autobusowej należy zamontować wiatę rowerową o parametrach
i wyposażeniu:
 szerokość wewnętrzna minimum 11,8 m,
 głębokość wewnętrzna minimum 2 m,
 wysokość wewnętrzna minimum 2,2 m,
 konstrukcja z profili stalowych cynkowanych ogniowo i lakierowanych, posadowiona na fundamentach prefabrykowanych,
 dach płaski z poliwęglanu komorowego przydymianego grubości minimum 10 mm,
 ściany ze szkła hartowanego grubości minimum 8 mm,
 oświetlenie led wnętrza wiaty,
 kosz na śmieci montowany do konstrukcji wiaty,
 stojak na rowery w kształcie spirali o wysokości minimum 30 cm mocowany do podłoża na
 minimum 20 rowerów,
 stacja do naprawy rowerów wyposażona pompkę i klucze przymocowane stalową linką,
 moduł solarny wbudowany w konstrukcję dachu zapewniający zasilanie oświetlenia wiaty w czasie zmierzchu.
Zabezpieczenie uzbrojenia podziemnego
W obrębie istniejącego uzbrojenia roboty należy wykonywać ręcznie. Przed przystąpieniem
do robót w obrębie występowania urządzeń podziemnych, należy zgłosić ten fakt odpowiednim służbom eksploatacyjnym, celem pełnienia przez nie bieżącego dozoru nad prowadzonymi robotami. Istniejącą armaturę zabezpieczyć i odpowiednio oznakować, by w czasie realizacji robot uniknąć jej "zaginięcia". Po wykonaniu zaprojektowanych elementów należy istniejącą armaturę wyregulować (w razie potrzeby wymienić zniszczone elementy na nowe) do nowych rzędnych.
W przypadku odkrycia sieci i urządzeń nie naniesionych na mapach, wykonawca winien
powiadomić o tym przedstawiciela Zamawiającego oraz przypuszczalnego właściciela urządzenia. W ramach sporządzania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej należy nanieść na mapy również te urządzenia i sieci.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie stawia się wymagań,
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.200.000,00 zł,
co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz informacji banku złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie :
a) Doświadczenia :
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi co najmniej klasy technicznej D i kategorii ruchu min. KR2, o nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej i o wartości robót min. 500.000 zł brutto każda budowa.
co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują :
 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
co potwierdzą na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ),
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 7 ),

Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4),
2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ),
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1) Zamawiający udzieli zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
2) Zaliczka zostanie udzielona w wysokości 5% całkowitej ceny ofertowej w terminie do 30 dni od dnia złożenia do Zamawiającego faktury zaliczkowej. Faktura zaliczkowa może być wystawiona najpóźniej przed terminem zakończenia całego przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający przekaże wykonawcy zaliczkę na wskazane konto bankowe.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 6 do SWZ Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób składania ofert - za pośrednictwem Platformy na adres : https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-12 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.