Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00317124/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
- 2023/BZP 00282316/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pętli autobusowej z ulicą Szkolną w Rymaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYMAŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Rymań
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-125
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ryman.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryman.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pętli autobusowej z ulicą Szkolną w Rymaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a04cd97a-2375-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024951/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa pętli autobusowej z ulicą Szkolną w Rymaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317124/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022. MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej pętli autobusowej przy ul. Szkolnej w Rymaniu.
Aktualnie wjazd na pętlę autobusową odbywa się dwoma zjazdami z jezdni drogi gminnej. Jezdnia pętli autobusowej o szerokości od 3,5 do 12,5 m z żużla. Perony oraz chodniki utwardzone z płyt betonowych o szerokości od 1,8 do 4,1 m. Występuje wiata przystankowa.
Teren budowy zlokalizowany jest w centrum m. Rymań przy szlaku komunikacyjnym
drogi krajowej nr 6 ul. Koszalińskiej w relacji Szczecin - Gdańsk.
Na terenie działek inwestycji nr 151/11, 151/12, 153/1, 153/2, 626/1 znajduje się infrastruktura techniczna podziemna w postaci kabli energetycznych niskiego napięcia, telekomunikacyjnych, gazociąg, kanalizacja deszczowa, sanitarna, wodociąg oraz nadziemna w postaci napowietrznej linii energetycznej niskiego napięcia, słupów oświetleniowych.
Nowe nawierzchnie utwardzone kolidują z zielenią niską, nie kolidują z zielenią wysoką. Występują kolizje z napowietrzną linią energetyczną oraz słupami oświetleniowymi.
Przebudowa napowietrznej linii energetycznej jest w gestii właściciela sieci. Przebudowa słupów oświetleniowych leży po stronie wykonawcy.
Pod nowymi konstrukcjami jezdni, zatok autobusowych, zjazdów, zatok parkingowych i placu utwardzonego jezdnego, istniejąca zatoka parkingowa zostanie skorygowana w zakresie geometrii.
Ilość istniejących miejsc postojowych wyniesie 17 szt.
Ilość nowych miejsc postojowych wyniesie 11 szt.
Miejsca postojowe w zatokach parkingowych o wymiarach 2,5x5 m każde.
Krawędzie jezdni należy ograniczyć krawężnikiem stojącym i obniżonym. Jezdnia od strony
zieleni i chodnika ograniczona krawężnikiem stojącym oraz obniżonym, od strony zatok parkingowych, zatok autobusowych, placu utwardzonego, zjazdów krawężnikiem obniżonym. Zatoki autobusowe ograniczone od strony zieleni i chodników krawężnikiem stojącym.
Na połączeniu z jezdnią pętli autobusowej oraz zbieraczami wód opadowych należy wbudować krawężnik opornik o świetle h=0 cm.
Nowa ścieżka rowerowa prowadząca na pętlę autobusową o szerokości 2 m, na zakończeniu której przewidziano utwardzenie pod wiatę rowerową na 24 rowery. Przy peronach przewidziano utwardzenia pod wiaty przystankowe.
Wzdłuż zatok autobusowych zostaną wykonane perony o szerokości 2 m, a lokalne chodniki
stanowiące dojścia do zatok parkingowych, do przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerzystów o szerokości minimum 2 m.
Po przebudowie będzie droga klasy D i kategorii ruchu KR2.
Odwodnienie.
Całość wód opadowych i roztopowych z nawierzchni utwardzonych - szczelnych będzie
odprowadzana do zaprojektowanych urządzeń odwadniających oraz częściowo na teren zielony. Istniejące wpusty odwadniające należy zdemontować wraz z przykanalikami. Otwory
w studniach rewizyjnych, do których były podłączone przykanaliki, należy trwale i szczelnie
zamknąć. Wpusty odwadniające należy wykonać, jako betonowe o średnicy 50 cm z betonu klasy minimum C35/45 z osadnikiem o głębokości 50 cm.
Kratę żeliwną w klasie B125 na zawiasie należy montować na płycie pokrywowej. Płytę pokrywową osadzać bezpośrednio na wpuście.
Wpusty odwadniające należy łączyć z istniejącymi studniami rewizyjnymi przykanalikami
o średnicy 160 mm z rur PVC typu ciężkiego
Oświetlenie drogowe
Zakres prac montażowych :
linia kablowa oświetlenia YAKXs 4x25 mm2 o długości — 369 m,
istniejące słupy do przestawienia - 2 szt.,
słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane wraz z wysięgnikiem – 17 szt.,
fundament pod słup oświetleniowy typ B-120 – 17 szt.,
oprawy oświetleniowe LED – 17 szt.
szafka oświetleniowa - 1 szt.
Wyposażenie dodatkowe
Przy obydwu peronach należy zamontować wiaty przystankowe o parametrach
i wyposażeniu:
szerokość wewnętrzna minimum 3,8 m,
głębokość wewnętrzna minimum 1,3 m,
wysokość wewnętrzna minimum 2,2 m,
konstrukcja z profili stalowych cynkowanych ogniowo i lakierowanych, posadowiona na fundamentach prefabrykowanych,
dach płaski z poliwęglanu komorowego przydymianego grubości minimum 10 mm,
ściany ze szkła hartowanego grubości minimum 8 mm,
gablota reklamowa podświetlana led montowana w ścianie bocznej zamykana na klucz,
ławka z laminatu na całą szerokość wiaty, oparcie perforowane i lakierowane,
oświetlenie led wnętrza wiaty,
minimum dwa punkty ładowania usb,
kosz na śmieci montowany do konstrukcji wiaty,
zamykana na klucz ramka na rozkład jazdy w formacie minimum A2,
moduł solarny wbudowany w konstrukcję dachu zapewniający zasilanie podświetlenia gabloty, oświetlenia wiaty w czasie zmierzchu i punktów ładowania usb zasilanych całodobowych.
We wnętrzu pętli autobusowej należy zamontować wiatę rowerową o parametrach
i wyposażeniu:
szerokość wewnętrzna minimum 11,8 m,
głębokość wewnętrzna minimum 2 m,
wysokość wewnętrzna minimum 2,2 m,
konstrukcja z profili stalowych cynkowanych ogniowo i lakierowanych, posadowiona na fundamentach prefabrykowanych,
dach płaski z poliwęglanu komorowego przydymianego grubości minimum 10 mm,
ściany ze szkła hartowanego grubości minimum 8 mm,
oświetlenie led wnętrza wiaty,
kosz na śmieci montowany do konstrukcji wiaty,
stojak na rowery w kształcie spirali o wysokości minimum 30 cm mocowany do podłoża na
minimum 20 rowerów,
stacja do naprawy rowerów wyposażona pompkę i klucze przymocowane stalową linką,
moduł solarny wbudowany w konstrukcję dachu zapewniający zasilanie oświetlenia wiaty w czasie zmierzchu.
Zabezpieczenie uzbrojenia podziemnego
W obrębie istniejącego uzbrojenia roboty należy wykonywać ręcznie. Przed przystąpieniem
do robót w obrębie występowania urządzeń podziemnych, należy zgłosić ten fakt odpowiednim służbom eksploatacyjnym, celem pełnienia przez nie bieżącego dozoru nad prowadzonymi robotami. Istniejącą armaturę zabezpieczyć i odpowiednio oznakować, by w czasie realizacji robot uniknąć jej "zaginięcia". Po wykonaniu zaprojektowanych elementów należy istniejącą armaturę wyregulować (w razie potrzeby wymienić zniszczone elementy na nowe) do nowych rzędnych.
W przypadku odkrycia sieci i urządzeń nie naniesionych na mapach, wykonawca winien
powiadomić o tym przedstawiciela Zamawiającego oraz przypuszczalnego właściciela urządzenia. W ramach sporządzania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej należy nanieść na mapy również te urządzenia i sieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2018679,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2018679,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2018679,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe. DROKON. Kazimierz Jasik. Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6720011302
7.3.3) Ulica: Drawska 62A
7.3.4) Miejscowość: Świdwin
7.3.5) Kod pocztowy: 78-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201867969 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Przebudowa drogi na terenie sołectwa Jasionówka Kolonia oraz sołectwa Łozowo w gminie Dąbrowa Białostocka
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1624L Urszulin - Hańsk od km 2+900 do km 6+630
- Przebudowa dróg powiatowych 1847P i 2025P, z możliwością składania ofert częściowych
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.