Og³oszenie z dnia 2024-05-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00398656/01 - Wynik z dnia 2024-07-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemu ogrzewania budynku szko³y podstawowej w Kobylinie-Borzymach,
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOBYLIN-BORZYMY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670195
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kobylin-Borzymy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-204
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 862743003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.piszczatowski@kobylinborzymy.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu ogrzewania budynku szko³y podstawowej w Kobylinie-Borzymach,
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ed37ef8c-0df1-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00317146
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu
komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji
elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug
drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link:
https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem
https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl.
4. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± zamawiaj±cego,
opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej zamawiaj±cego.
5. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy
wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami
6. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania
siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz±
kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom
uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji
„przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog±
elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie
powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma
mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
7. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl:• komputer PC/MAC z
aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta• Wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet
Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge• Pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe
³±cze internetowe)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanym dalej rozporz±dzeniem RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobylin-Borzymy, ul. G³ówna 11, 18-204 Kobylin-Borzymy, tel. 86 274 30 03, e-mail: gmina@kobylinborzymy.eu;
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Piotr Czubaty, e-mail: inspektor@ochronadanych.hub.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizacjê inwestycji dotycz±cej modernizacji systemu ogrzewania budynku szko³y podstawowej w Kobylinie-Borzymach, znak sprawy: ZP.271.4.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 rozporz±dzenia RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 rozporz±dzenia RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp;
− na podstawie art. 18 rozporz±dzenia RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania, o którym mowa w lit. c;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia RODO;
− na podstawie art. 21 rozporz±dzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja systemu ogrzewania budynku szko³y podstawowej w Kobylinie-Borzymach,
Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja kot³owni olejowej przystosowuj±cej j± do wspó³pracy z pompami ciep³a solanka/woda w budynku Szko³y Podstawowej w Kobylin Borzymy przy ul. Lipowej 17.
Niniejsza inwestycja swoim zakresem obejmuje nastêpuj±ce instalacje:
- kot³ownia olejowa z pompami ciep³a solanka/woda;
- dolne ¼ród³o.
- Instalacja elektryczna zasilaj±ca pompy ciep³a
Inwestycja polega³a bêdzie na wymianie wyeksploatowanego ¼ród³a ciep³a olejowego na pompy ciep³a gruntowe wraz z wymian± grzejników i wykonanie awaryjnego ¼ród³a ogrzewania.
Modernizacja ma na celu przebudowê i wyposa¿enie kot³owni w urz±dzenia techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze ¼ród³a ciep³a korzystaj±cego z odnawialnej energii, w tym celu projektuje siê wysokotemperaturow± pompê ciep³a solanka/woda zlokalizowan± w piwnicy.
Zmodernizowana kot³ownia bêdzie jak dotychczas pokrywa³a zapotrzebowanie budynku na centralne ogrzewanie oraz ciep³± wodê.
Zapotrzebowanie budynku na ciep³o wynosi 164 kW, natomiast zapotrzebowanie na cwu wynosi 4 kW w tym celu projektuje siê pompy ciep³a o mocy ³±cznej 202 kW.
Parametry pracy instalacji wynosz± 56/32,⁰C.
Pompa ciep³a czynnik grzewczy akumulowaæ bêdzie w buforze wody grzewczej, sk±d czynnik bêdzie kierowany na rozdzielacz rurowy lub bezpo¶rednio na p³ywowy wymiennik ciep³a do warstwowego ³adowania CWU w zasobniku z wê¿ownic±. Wê¿ownice obs³ugiwaæ bêdzie kocio³ olejowy.
Kocio³ olejowy kondensacyjny projektuje siê jako wspomaganie uk³adu przy obci±¿eniach szczytowych. Za zabezpieczanie instalacji przed wzrostem ci¶nienia odpowiada naczynie przeponowe oraz zawory bezpieczeñstwa o ci¶nieniu otwarcia 0,3MPa DN 20 zamocowane odpowiednio na kotle olejowym oraz na pompie ciep³a.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331110-0 - Instalowanie kot³ów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami: A. Cena ofertowa – 60% liczonym wg wzoru: Cmin Cof = x 60 pkt Cof bad gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najni¿sza zaoferowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. B. Okres oferowanej gwarancji – 40% liczonym wg wzoru: (Gof - 24) Lp = x 100 pkt x 40% 36 Lp – liczba otrzymanych punktów Gof – okres oferowanej gwarancji Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia minimum 24 – miesiêcznej gwarancji na zasadach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ. Zamawiaj±cy oceniaj±c oferty przedmiotowym kryterium oceny ofert w przypadku zaoferowania okresu gwarancji powy¿ej 60 miesiêcy przyjmie punktacjê wg powy¿szego wzoru, wynosz±c± maksymalnie 40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres oferowanej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1.1 posiadaj± do¶wiadczenie, tj.:
wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na instalacji pomp ciep³a oraz dolnego ¼ród³a ciep³a o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto;
1.2 dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
– minimum jedn± osob± przewidzian± do pe³nienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji zamówienia polegaj±cego na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu u¿yteczno¶ci publicznej oraz posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi odpowiadaj±ce tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2021 poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz. U. 2021 poz. 1646);
1.1 znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej realizacjê zamówienia, tj.:
s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 1.000.000,00 z³otych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2 o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu [wg za³±cznika nr 2b do SWZ];
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.1 o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu [wg za³±cznika nr 2a do SWZ];
1.3 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zamówieñ spe³niaj±cych warunki okre¶lone w rozdziale IV pkt 1.1 SWZ, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane oraz us³ugi zosta³y wykonane [wg za³±cznika nr 3 do SWZ];
1.4 referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których roboty budowlane oraz us³ugi ujête w wykazie wykonanych zamówieñ zosta³y wykonane, okre¶laj±ce, czy roboty i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie (o¶wiadczenie Wykonawcy, je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów);
1.5 wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug lub kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg za³±cznika nr 4 do SWZ];
1.6 dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 1.000.000,00 z³otych;
1.7 zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 266 w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – wg za³±cznika nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci 35.000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci piêæ tysiêcy z³otych).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. jedn. Dz. U. 2020 poz. 299).
3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 04 8775 0009 0030 0300 0198 0003 z dopiskiem „WADIUM w postêpowaniu ZP.271.4.2024”.
4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit. b - d, powinno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej.
5. Gwarancja (porêczenie) musi byæ podpisana przez upowa¿nionego przedstawiciela Gwaranta. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 24.05.2024 r. do godz. 11:00.
7. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
8. Je¿eli Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia (o których mowa w pkt 2 lit. b – d) wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
b) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie;
c) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
d) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian opisane s± w § 21 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-24 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-22
INNE PRZETARGI KOBYLIN-BORZYMY
- "Wykonanie projektu remontu i rozbudowy hangaru na sprzêt p.po¿. i ³odzie w Uhowie".
- Remont drogi gminnej 1062262B w m. Kurzyny - K³oski-¦wigonie
wiêcej: przetargi KOBYLIN-BORZYMY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na modernizacji pomieszczeñ trzeciego piêtra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Dostawa wraz z demonta¿em i monta¿em d¼wigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznañ"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.