Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230107/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia obiektu Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej nr 8
w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia obiektu Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej nr 8w Jeleniej Górze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e49b82e-f772-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033262/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa wyposażenia obiektu Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej nr 8 w Jeleniej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230107/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 342469,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252776,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej nr 8 w Jeleniej Górze w sprzęt niezbędny do funkcjonowania jednostki - Część I: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, rolet oraz tablic sucho-ścieralnych.Dostawa i montaż ma być zrealizowana na terenie Hali Sportowej przy ulicy Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami oraz dokonać instruktażu z obsługi urządzeń (odpowiednio dla danej części - jeżeli dotyczy),
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia na teren Hali Sportowej przy ul. Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego,
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom wskazanym przez Przedstawiciela Zamawiającego niezbędne informacje z zakresu obsługi urządzeń,
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne danego urządzenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39130000-2 - Meble biurowe
39160000-1 - Meble szkolne
39515400-9 - Rolety
39515410-2 - Rolety wewnętrzne
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
30195920-7 - Tablice magnetyczne
4.5.5.) Wartość części: 149170,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej nr 8 w Jeleniej Górze w sprzęt niezbędny do funkcjonowania jednostki - Część II: Dostawa i montaż sprzętu sportowego. Dostawa i montaż ma być zrealizowana na terenie Hali Sportowej przy ulicy Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami oraz dokonać instruktażu z obsługi urządzeń (odpowiednio dla danej części - jeżeli dotyczy),
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia na teren Hali Sportowej przy ul. Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego,
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom wskazanym przez Przedstawiciela Zamawiającego niezbędne informacje z zakresu obsługi urządzeń,
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne danego urządzenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37424000-6 - Sprzęt do skoków gimnastycznych
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37452200-3 - Piłki do koszykówki
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego
37461510-5 - Piłeczki do tenisa stołowego
37461520-8 - Rakietki do tenisa stołowego
37441500-6 - Skakanki
37452900-0 - Piłki do siatkówki
4.5.5.) Wartość części: 68861,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej nr 8 w Jeleniej Górze w sprzęt niezbędny do funkcjonowania jednostki - Część III: Dostawa i montaż sprzętu IT i audio-wideo. Dostawa i montaż ma być zrealizowana na terenie Hali Sportowej przy ulicy Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami oraz dokonać instruktażu z obsługi urządzeń (odpowiednio dla danej części - jeżeli dotyczy),
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia na teren Hali Sportowej przy ul. Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego,
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom wskazanym przez Przedstawiciela Zamawiającego niezbędne informacje z zakresu obsługi urządzeń,
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne danego urządzenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 3 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32342412-3 - Głośniki
32344280-2 - Radia przenośne
4.5.5.) Wartość części: 78333,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej nr 8 w Jeleniej Górze w sprzęt niezbędny do funkcjonowania jednostki - Część IV: Dostawa i montaż (uruchomienie) maszyny czyszczącej. Dostawa i montaż ma być zrealizowana na terenie Hali Sportowej przy ulicy Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami oraz dokonać instruktażu z obsługi urządzeń (odpowiednio dla danej części - jeżeli dotyczy),
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia na teren Hali Sportowej przy ul. Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego,
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom wskazanym przez Przedstawiciela Zamawiającego niezbędne informacje z zakresu obsługi urządzeń,
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne danego urządzenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca
4.5.5.) Wartość części: 25271,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej nr 8 w Jeleniej Górze w sprzęt niezbędny do funkcjonowania jednostki - Część V: Dostawa i montaż wyposażenia sali do integracji sensorycznej oraz wyciszenia . Dostawa i montaż ma być zrealizowana na terenie Hali Sportowej przy ulicy Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami oraz dokonać instruktażu z obsługi urządzeń (odpowiednio dla danej części - jeżeli dotyczy),
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia na teren Hali Sportowej przy ul. Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego,
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom wskazanym przez Przedstawiciela Zamawiającego niezbędne informacje z zakresu obsługi urządzeń,
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne danego urządzenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 5 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 20832,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351288,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KREMPA JAROSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO "SIGMA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110004083
7.3.3) Ulica: Wojciecha Bogusławskiego nr 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KREMPA JAROSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO "SIGMA"
jakie przetargi wygrała firma
KREMPA JAROSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO "SIGMA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 26.07.2022 r. (w terminie związania ofertą) Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie części II zamówienia „Dostawa i montaż sprzętu sportowego” i wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 5 złożoną przez „KAL – SPORT” Paweł Kalita, ul. Stanisława Trembeckiego nr 11A, 35-234 Rzeszów. W dniu 11.08.2022 r. ww. Wykonawca oświadczył, iż odstępuje od podpisania umowy z przyczyn od niego niezależnych.
Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie, w zakresie części II zamówienia „Dostawa i montaż sprzętu sportowego”, na podstawie art. 255 pkt 7 u.p.z.p.
tj. unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający nie miał możliwości zastosowania art. 263 u.p.z.p., aby dokonać ponownego badania ofert, gdyż w dniu 06.08.2022 r. upłynął termin związania ofertą.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134113,05 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198091,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "INTER-TAB" Jan Pazdecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680227545
7.3.3) Ulica: Józefów nr 27
7.3.4) Miejscowość: Godziesze Małe
7.3.5) Kod pocztowy: 62-872
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520801934
7.3.3) Ulica: Władysława IV nr 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-651
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części V zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie, w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27429,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w zakresie części I zamówienia - do 42 dni licząc od daty zawarcia umowy, tj. do dnia 16.09.2022 r.,
2) w zakresie części III zamówienia - do 21 dni licząc od daty zawarcia umowy, tj. do dnia 01.09.2022 r.,
3) w zakresie części IV zamówienia - do 14 dni licząc od daty zawarcia umowy, tj. do dnia 24.08.2022 r.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie operatów geodezyjnych oraz renowacji punktów sieci geodezyjnych obiektów ZEW Jelenia Góra, ZEW Wrocław i ZEW Opole w latach 2025-2027
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa samochodu osobowego
- EW Leśna - wykonanie ekspertyzy oraz projektu na naprawę lub wymianę rurociągów energetycznych TZ-4 i TZ-5
- EW Olszna - odtworzenie stanu technicznego obiektów po przejściu fali powodziowej we wrześniu 2024
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.