eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LądekUdzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Lądek"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.:
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Lądek”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W LĄDKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Lądek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-406

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632763512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaladek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.:
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Lądek”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f9a4b57-f265-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041215/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie kredytu bankowego do kwoty 4 195 693,63 zł na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lądek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 833000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Lądek”
Zamówienie obejmuje:
1) Uruchomienie kredytu do kwoty 4 195 693,63 zł w trzech transzach w terminie zgodnym z ofertą wykonawcy, od pisemnej dyspozycji wypłaty; pierwsza transza w wysokości do 10% wartości kredytu (przewidywane dyspozycje wypłaty II kwartał 2024 r.), druga transza do 40 % wartości kredytu (przewidywane dyspozycje wypłaty II/III kwartał 2024 r.), trzecia transza pozostałe do 40 % wartości kredytu (przewidywane dyspozycje wypłaty III/IV kwartał 2024 r.)
Okres kredytowania: lata 2024-2037
2) Zamawiający przewiduje składanie dodatkowego dokumentu do uruchomienia wypłaty, tj. dyspozycji Zamawiającego poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki.
3) Uruchomienie kredytu następować będzie w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 47 8542 0001 2200 1935 0213 3323 prowadzony przez SGB Bank Spółdzielczy w Słupcy.
4) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową (kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy Lądek ).
- Okres karencji w spłacie kapitału: od dnia uruchomienia kredytu do końca roku 2024
5) Spłata rat kapitałowych kredytu dokonywana będzie w miesięcznych ratach w ostatnim dniu roboczym miesiąca w następujących kwotach łącznych rocznych:
Okres kredytowania: 2024-2037
Spłata w następujących wysokościach:
rok 2025 kwota spłaty 3 450 235,53 zł (jednorazowa spłata po otrzymaniu refundacji dofinansowania)
rok 2026 kwota spłaty 40 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 3.333,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 3.333,37 zł)
rok 2027 kwota spłaty 40 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 3.333,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 3.333,37 zł)
rok 2028 kwota spłaty 40 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 3.333,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 3.333,37 zł)
rok 2029 kwota spłaty 40 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 3.333,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 3.333,37 zł)
rok 2030 kwota spłaty 30 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy wyniesie 2.500,00zł)
rok 2031 kwota spłaty 30 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy wyniesie 2.500,00zł)
rok 2032 kwota spłaty 40 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 3.333,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 3.333,37 zł)
rok 2033 kwota spłaty 60 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy wyniesie 5.000,00zł)
rok 2034 kwota spłaty 60 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy wyniesie 5.000,00zł)
rok 2035 kwota spłaty 60 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy wyniesie 5.000,00zł)
rok 2036 kwota spłaty 100 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 8.333,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 8.333,37 zł)
rok 2037 kwota spłaty 205 458,10 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 17 121,50 zł przy czym rata 12 wyniesie 17 121,60 zł)
Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.12.2024r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 786339,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848534,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 786339,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, Tymczasowa siedziba: VARSO 2, ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa Adres do korespondencji: Ul. Składowa 5, 61-888 Poznań

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-00-12-372

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-801

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 786339,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.