eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup pakietu serwisowego oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych (centralnego systemu archiwizacji danych) oraz zakup dodatkowych licencji na backup 2TB



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup pakietu serwisowego oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych (centralnego systemu archiwizacji danych) oraz zakup dodatkowych licencji na backup 2TB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piekary 14/15

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 850 60 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pakietu serwisowego oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych (centralnego systemu archiwizacji danych) oraz zakup dodatkowych licencji na backup 2TB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25a327b8-01d3-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00214904/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pakiet serwisowy (wsparcie techniczne) dla centralnego systemu wykonywania archiwizacji danychtemu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252083/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360140,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie pakietu serwisowego (maitenance producenta) oraz dostarczenie, instalacja i wdrożenie licencji dla eksploatowanego w Wielkopolskim OW NFZ systemu wykonywania kopii zapasowych NETBACKUP, ENTERPRISE VAULT, według wymagań określonych w załączniku nr 1 do umowy.
2. Przedmiot umowy należy dostarczyć do Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (Wielkopolski OW NFZ) w Poznaniu.
7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia z zastrzeżeniem,
że wykonywanie czynności przez podwykonawcę w ramach zamówienia nie może być sprzeczne
z przepisami prawa oraz wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji, a w szczególności
z postanowieniami umowy. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, części zamówienia, które powierza podwykonawcy.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
a) Określenia użyte w pkt. II Załącznika nr 1 do umowy wskazujące znaki towarowe, nazwy własne, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.
b) Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych rozwiązaniom wskazanym w pkt. II Załącznika nr 1 do umowy. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca wraz z ofertą składa w tym zakresie niezbędne oświadczenia i dokumenty, w celu wykazania zgodności zaoferowanego produktu równoważnego z opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami wynikającymi z dokumentów zamówienia.
c) Wykonawca oferując przedmiot równoważny jest zobowiązany wykazać równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych zaoferowanej licencji. Wykonawca składając ofertę załącza oświadczenie lub inny dokument wydany przez producenta rozwiązania równoważnego poświadczający kompatybilność z eksploatowanym przez Zamawiającego systemem NETBACKUP, ENTERPRISE VAULT.
d) Wykonawca, który w ofercie powoła się na stosowanie rozwiązań równoważnych zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W sytuacji, gdy oferowane rozwiązania lub technologie równoważne nie wymagają stosowania komponentów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, który z oferowanych składników realizuje funkcje wyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia.
e) W przypadku, gdy produkt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem
i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego również po usunięciu produktu równoważnego.
f) Oprogramowanie równoważne dostarczane przez Wykonawcę nie może powodować utraty kompatybilności oraz wsparcia producentów innego używanego i współpracującego z nim oprogramowania.
g) Oprogramowanie równoważne nie może generować dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
h) Oprogramowanie równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie może w momencie składania przez niego oferty mieć statusu zakończenia wsparcia technicznego producenta. Niedopuszczalne jest zastosowanie oprogramowania równoważnego, dla którego producent ogłosił zakończenie jego rozwoju. Niedopuszczalne jest użycie oprogramowania równoważnego, dla którego producent oprogramowania współpracującego ogłosił zaprzestanie wsparcia w jego nowszych wersjach.
i) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego Wykonawca dokona uruchomienia dostarczonego rozwiązania równoważnego, które zostanie przez niego zainstalowane na środowisku produkcyjnym wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca dokona transferu wiedzy w zakresie utrzymania i rozwoju rozwiązania równoważnego dla pracowników Zamawiającego pełniących funkcję administratorów. Instalacja oraz wdrożenie rozwiązania równoważnego nie może trwać dłużej niż 14 dni.
j) Jako transfer wiedzy Zamawiający rozumie:
- przekazanie pełnej dokumentacji po wdrożeniu rozwiązania równoważnego, zawierającej opis zastosowanego systemu informatycznego oraz zastosowanych procedur potrzebnych do uruchomienia i poprawnej pracy systemu,
- udostępnienie przez Wykonawcę systemu helpdesk dla Zamawiającego, na który będą zgłaszane problemy z działaniem rozwiązania równoważnego – z czasem rozwiązania problemu 24 godziny; system helpdesk powinien być dostępny dla Zamawiającego 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
- dostawę 3 voucherów szkoleniowych dla 3 osób pozwalających na certyfikację administratorów na poziomie zaawansowanym; w szkolenia powinny być wliczone egzaminy na certyfikaty do stopnia zaawansowanego włącznie; szkolenia odbędą się w trakcie obowiązywania umowy poza siedzibą Zamawiającego lub zdalnie; szkolenia będą prowadzone w języku polskim przez instruktora certyfikowanego przez producenta oferowanego rozwiązania równoważnego.
- zapewnienie wsparcia w administracji zaoferowanym rozwiązaniem równoważnym do czasu wyszkolenia administratorów Zamawiającego do poziomu zaawansowanego. Jako wsparcie w administracji Zamawiający rozumie wykonywanie wszelkich prac związanych z codzienną eksploatacją dostarczonego rozwiązania równoważnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255050,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347106,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347106,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Poland S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220003782

7.3.3) Ulica: Olchowa 14

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-322

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347106,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.