Og³oszenie z dnia 2021-12-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00015680/01 - Wynik z dnia 2022-01-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Bia³ymstoku w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367066167
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Pu³askiego 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-337
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 746 55 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsps2@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zsps2.bialystok.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambro¿ej
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200100400
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Hugo Ko³³±taja
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.11.5.) Kod pocztowy: 15-774
1.11.6.) Województwo: podlaskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.11.9.) Numer telefonu: 601611353
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetarg.pzp@gmail.com
1.11.12.) Adres strony internetowej: przetarg.pzp@gmail.com
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Bia³ymstoku w roku 2022
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2a2d0563-5db5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00317484
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00303075/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w roku 2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
miniportal.gov.pl; https://zsps2.bialystok.pl/zamowienia-publiczne/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zamawiaj±cy udostêpnia Specyfikacjê Warunków Zamówienia, zwan± dalej: SWZ, wraz z za³±cznikami, zmiany i wyja¶nienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem internetowym:
strona prowadzonego postêpowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub
strona internetowa: https://zsps2.bialystok.pl/zamowienia-publiczne/
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej.
MiniPortal to narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, s³u¿±ce w szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu korzystaj±c wcze¶niej z opcji „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki „Postêpowania”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Wykonawcy w zwi±zku z wykonywaniem zadania zostan± udostêpnione dane pracowników do kontaktów roboczych.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.), zwanym dalej: RODO, informujê, ¿e:
Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu jest Zespó³ Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Bia³ymstoku reprezentowana przez Dyrektora;
Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± Pzp oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane: przez okres trwania postêpowania o udzielenie zamówienia, realizacji umowy oraz po zakoñczeniu umowy przez okres wynikaj±cy z przepisów archiwalnych;
Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym Administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
3. Przys³uguje Pani/Panu:
prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;
prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.
4. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
5. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Wykonawcy w zwi±zku z wykonywaniem zadania zostan± udostêpnione dane pracowników do kontaktów roboczych.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.), zwanym dalej: RODO, informujê, ¿e:
Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu jest Zespó³ Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Bia³ymstoku reprezentowana przez Dyrektora;
Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± Pzp oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane: przez okres trwania postêpowania o udzielenie zamówienia, realizacji umowy oraz po zakoñczeniu umowy przez okres wynikaj±cy z przepisów archiwalnych;
Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym Administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
3. Przys³uguje Pani/Panu:
prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;
prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.
4. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
5. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP2.260.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Bia³ymstoku, przy ul. Pu³askiego 25 w ilo¶ci podstawowej 90.000 litrów i prawem opcji do 20.000 litrów oleju opa³owego lekkiego o którym mowa w ust. 4 i 5.
1. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej: OPZ, stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku wyst±pienia potrzeby zamówienia dodatkowej ilo¶ci przedmiotu zamówienia. Do zamówieñ objêtych prawem opcji stosuje siê postanowienia odnosz±ce siê do zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy zastrzega prawo do niewykorzystania ca³o¶ci b±d¼ czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji, a Wykonawca o¶wiadcza, ¿e nie bêdzie z tego powodu wnosi³ ¿adnych roszczeñ.
4. Zamawiaj±cy przewiduje zastosowanie prawa opcji do warto¶ci 20.000 litrów w trybie art. 441 ustawy Pzp. Pojêcie zamówienia opcjonalnego to mo¿liwo¶æ skorzystania przez Zamawiaj±cego, bez ponownego przeprowadzenia procedury przetargowej, udzielanie zamówienia publicznego temu samemu wy³onionemu wykonawcy w ramach okre¶lonej wielko¶ci opisanej w prawie opcji. Opcja rozumiana jest jako rozszerzenie zamówienia podstawowego. Jest to uprawnienie Zamawiaj±cego, a nie obowi±zek. Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ w terminie zamówienia podstawowego okre¶lonego w projektowanych postanowieniach umowy.
5. W przypadku u¿ycia w SWZ lub za³±cznikach odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP u¿ytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne". W przypadku, gdy w SWZ lub za³±cznikach zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. U¿ycie w SWZ lub za³±cznikach etykiety w rozumieniu art. 104 ust. 1 ustawy PZP oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje tak¿e wszystkie inne etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez Zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety potwierdzaj±cej, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania, Zamawiaj±cy w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez zamawiaj±cego. U¿ycie w SWZ lub za³±cznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê, jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku wyst±pienia potrzeby zamówienia dodatkowej ilo¶ci przedmiotu zamówienia. Do zamówieñ objêtych prawem opcji stosuje siê postanowienia odnosz±ce siê do zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy zastrzega prawo do niewykorzystania ca³o¶ci b±d¼ czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji, a Wykonawca o¶wiadcza, ¿e nie bêdzie z tego powodu wnosi³ ¿adnych roszczeñ.4. Zamawiaj±cy przewiduje zastosowanie prawa opcji do warto¶ci 20.000 litrów w trybie art. 441 ustawy Pzp. Pojêcie zamówienia opcjonalnego to mo¿liwo¶æ skorzystania przez Zamawiaj±cego, bez ponownego przeprowadzenia procedury przetargowej, udzielanie zamówienia publicznego temu samemu wy³onionemu wykonawcy w ramach okre¶lonej wielko¶ci opisanej w prawie opcji. Opcja rozumiana jest jako rozszerzenie zamówienia podstawowego. Jest to uprawnienie Zamawiaj±cego, a nie obowi±zek. Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ w terminie zamówienia podstawowego okre¶lonego w projektowanych postanowieniach umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-02 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w wy¿ej wymienionym kryterium oceny ofert - na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w ujêtym kryterium, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
5. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
6. Zamawiaj±cy poprawia w tek¶cie oferty omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych
W zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca winien przed³o¿yæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi obejmuj±c± swoim zakresem zezwolenie na obrót olejem opa³owym lekkim, wydan± na podstawie przepisów zawartych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r., poz. 716 z pó¼n. zm.).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Oferta powinna zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty w formie elektronicznej opatrzonej podpisem klasyfikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upowa¿nione:1) formularz ofertowy, zawieraj±cy wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowi±cym – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) formularz cenowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 1A do SWZ;
3) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Wraz z ofert± Wykonawca winien z³o¿yæ:
1) pe³nomocnictwo udzielane osobom podpisuj±cym ofertê lub inne dokumenty sk³adane z ofert±, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powy¿szym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych lub bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów - je¿eli dotyczy;
2) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli dotyczy;
3) zobowi±zanie podmiotu trzeciego - je¿eli dotyczy;
4) informacjê o z³o¿eniu oferty, której wybór prowadzi do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug - je¿eli dotyczy;
5) o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy - je¿eli dotyczy;
6) uzasadnienie zastrze¿enia informacji stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa - je¿eli dotyczy;
7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty,
8) komunikat (potwierdzony w³asnorêcznym podpisem osoby uprawnionej do sk³adania o¶wiadczeñ w imieniu Wykonawcy) ze strony internetowej producenta, okre¶laj±cy cenê netto 1 m3 oleju opa³owego lekkiego z dnia 15.12.2021 r., w przypadku, gdy na stronach internetowych producenta nie ma wyceny na dany dzieñ, nale¿y przyj±æ ostatni± aktualn± wycenê przed dniem 15.12.2021 r.
3. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie z wymaganiami SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ.2. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy,
1) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyæ czê¶æ przedmiotu zamówienia Podwykonawcy, stosownie do art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci przedmiotu zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom oraz podania ewentualnych nazw (firm) Podwykonawców w ofercie - o ile na etapie sk³adania ofert firmy Podwykonawców s± znane.
3. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, kluczowych zadañ przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ wspólnicy spó³ki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:
1) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
2) musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp - fakt ustanowienia pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów - wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem,
3) pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywaæ jakiego postêpowania dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dane pe³nomocnika, czynno¶ci jakie w postêpowaniu ma prawo wykonywaæ pe³nomocnik,
4) je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ do przedstawienia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców,
5) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie, stanowi±ce za³±cznik do SWZ, z którego wynika, które us³ugi bêd± wykonywaæ poszczególni wykonawcy.
5. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie przedmiotu zamówienia. Je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia, Wykonawca obowi±zany jest zast±piæ tego podwykonawcê lub zrezygnowaæ z powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Z Wykonawc±, którego oferta w wyniku badania bêdzie najkorzystniejsza, zostanie podpisana umowa.2. Wraz ze SWZ, Wykonawca otrzyma³ od Zamawiaj±cego projektowane postanowienia umowy na wykonanie zamówienia.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach okre¶lonych w art. 454 - 455 ustawy Pzp.
4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronê zobowi±zana jest ona pisemnie wyst±piæ z propozycj± zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te musz± byæ korzystnie b±d¼ neutralne dla Zamawiaj±cego.
5. O¶wiadczenie o gotowo¶ci zawarcia umowy z Zamawiaj±cym na warunkach projektowanych postanowieñ umowy zawarte jest w tre¶ci Formularza ofertowego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-12
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Spo³ecznej w Kalince
- Dostawa oleju opa³owego
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA M£ODZIE¯OWEGO O¦RODKA WYCHOWAWCZEGO W PODG£ÊBOKIEM
- dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego dla Zespo³u Szkó³ w Szczekocinach w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.