Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00201316/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SUBSKRYPCJI, ODNOWIENIA GWARANCJI PRODUCENTA, ORAZ WSPARCIA TECHNICZNEGO DLA POSIADANEGO URZĄDZENIA UTM FORTIGATE 81E O NUMERZE SERYJNYM FGT81ETK18001328
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sułkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sułkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-440
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122732075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sulkowice@sulkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umsulkowice,m,402746,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SUBSKRYPCJI, ODNOWIENIA GWARANCJI PRODUCENTA, ORAZ WSPARCIA TECHNICZNEGO DLA POSIADANEGO URZĄDZENIA UTM FORTIGATE 81E O NUMERZE SERYJNYM FGT81ETK180013282.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbb43ac8-e7cc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach projektu „Rozwój dostępu do e-usług publicznych w Gminie Sułkowice” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.:
„Dostawa subskrypcji, odnowienia gwarancji producenta, oraz wsparcia technicznego dla posiadanego urządzenia UTM FORTIGATE 81E o numerze seryjnym FGT81ETK18001328 określanego dalej jako Urządzenie, do dnia 14 listopada 2026 roku, będącego datą zakończenia wsparcia technicznego Urządzenia przez Producenta.
2. Szczegółowe warunki świadczenia dostaw:
1) Na potrzeby niniejszego dokumentu, określenia poniższe będą miały następujące znaczenie:
a) „Awaria" - stan, w którym nie jest możliwe używanie Urządzeń w sposób zgodny z ich przeznaczeniem, pierwotną funkcjonalnością i efektywnością działania, jeżeli stan ten nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
b) „Czas reakcji” - okres od chwili przekazania zgłoszenia serwisowego i podania numeru seryjnego Urządzenia przez Zamawiającego, potwierdzonego nadaniem identyfikatora zgłoszenia przez Wykonawcę, do momentu podjęcia przez Wykonawcę pierwszych czynności diagnostycznych;
c) „Czas naprawy” - okres, od chwili przekazania zgłoszenia serwisowego przez Zamawiającego, do momentu, w jakim zostanie przywrócona pierwotna funkcjonalność i efektywność działania Urządzenia;
d) „Dni robocze” - wszystkie dni od poniedziałku do piątku, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy;
e) „Godziny pracy Zamawiającego” – od 08:00 do 16:00;
f) „Oprogramowanie” - aktualny firmware oraz sterowniki, definicje antywirusowe, oraz inne oprogramowanie umożliwiające działanie Urządzeń zgodnie z przeznaczeniem, w tym Oprogramowanie Zarządzające
g) „Oprogramowanie Zarządzające” - oprogramowanie umożliwiające zarządzanie użytkownikami (poprzez serwis www lub dostęp za pomocą SSH), którzy łączą się z serwerem zarządzającym za pomocą aplikacji klienckiej.
h) Wykonawca zobowiązuje się do odnowienia gwarancji producenta i subskrypcji aktualizacji w zakresie firmware oraz funkcjonalności Urządzenia (w tym niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Urządzenia baz danych udostępnionych przez producenta - aktualnych wersji definicji antywirusowych, bazy danych, pozwalającej na skategoryzowanie stron www …) oraz wsparcia technicznego Zamawiającego w zakresie eksploatacji jego eksploatacji przez okres trwania Umowy.
3. W przypadku awarii czas naprawy uszkodzonego Urządzenia lub wymiany na sprawne wynosi maksymalnie sześć dni od dnia przekazania zgłoszenia serwisowego, przy czym Wykonawca ma maksymalnie 2 dni na zdiagnozowanie awarii Urządzenia oraz maksymalnie 4 dni po przedstawieniu diagnozy na uruchomienie sprawnego Urządzenia i minimalną konfigurację bądź przywrócenie ustawień z kopii zapasowej udostępnionej przez Zamawiającego. W przypadku wymiany Urządzenia Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia na dostarczone Urządzenie gwarancji producenta oraz subskrypcji aktualizacji. Urządzenie zostanie bezpłatnie wymienione na identyczne. Dopuszcza się – za zgodą Zamawiającego – wymianę na model wyższy za dopłatą ze strony Zamawiającego.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie dostarczania aktualnych wersji firmware'ów oraz zapewnienie dostępu online do niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Urządzenia baz danych udostępnionych przez producenta w sposób nienaruszający praw twórców i właściciela praw autorskich oraz nieograniczający praw Zamawiającego do korzystania z tego oprogramowania. Wykonawca zobowiązany jest również do informowania Zamawiającego o konieczności aktualizacji oprogramowania Urządzenia w przypadku wykrycia podatności stosowanej wersji oprogramowania firmware oraz dostarczenia aktualizacji przez Producenta.
5. W zakresie wsparcia technicznego do obowiązków Wykonawcy należy wsparcie pracownika Zamawiającego w zakresie konfiguracji urządzenia, rozwiązywania problemów oraz przeglądu stosowanej konfiguracji w celu wyeliminowania błędów.
6. Wykonawca udostępni możliwość kontaktu dot. wsparcia oraz gwarancji przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę za pomocą systemu helpdesk, oraz telefonicznie minimum w dni robocze w godzinach pracy zamawiającego.
7. Wymagania ogólne:
1) Zamawiający oczekuje odnowienia gwarancji oraz subskrypcji, oraz wsparcia technicznego na okres do 14 listopada 2026 roku, będącego datą zakończenia wsparcia technicznego dla Urządzenia przez producenta.
2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca był partnerem producenta.
3) Wsparcie techniczne musi być realizowane poprzez system helpdesk z historią zgłoszeń przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, korespondencja poprzez e-mail oraz telefonicznie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego.
4) Wsparcie techniczne musi być realizowane przez osobę posiadającego certyfikat producenta min. NSE-7.
8. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 32424000-1 – Infrastruktura sieciowa,
• 32427000-2 System sieciowy,
• 72250000-2 – Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów.
9. Zadanie realizowane w ramach projektu „Rozwój dostępu do e-usług publicznych w Gminie Sułkowice” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
12. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7): nie dotyczy.
Zamawiający nie wymaga wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32427000-2 - System sieciowy
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2116566 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25215,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21165,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102
7.3.3) Ulica: Plebańska
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21165,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-14INNE PRZETARGI SUŁKOWICE
więcej: przetargi SUŁKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia systemu zabezpieczenia baz danych Enforcive
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego licencji HCL DOMINO
- Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Zakup licencji bazodanowych Oracle EE oraz SE2 wraz ze wsparciem producenta.
- Przedłużenie wsparcia systemu monitorowania infrastruktury SolarWinds
więcej: Infrastruktura sieciowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.