eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoZabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa
w Stróży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PAJĘCZAŃSKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592298009

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kościuszki 76

1.4.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 343113120

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatpajeczno.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpajeczno.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317860

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00285915

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy, w
wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
12. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy wszystkich
pracowników fizycznych, w zakresie realizacji zamówienia przy robotach budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności
polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań
określają zapisy projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ stanowiący jej integralną część.
9. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.

Wprowadzona zmiana dotycząca terminu wizji lokalnej
9. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
9.1. Wykonawca zgłasza Zamawiającemu udział w wizji lokalnej zgodnie z przyjętym w SWZ
(rozdział XI ust. 3) systemem komunikacji tj. platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno za pomocą udostępnionego na platformie,
w linku postępowania, formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji.
9.2. . Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
9.3. Zamawiający wyznacza trzy terminy wizji lokalnej w dniach: 23 i 26 kwietnia 2024 roku w godz. 10.00-14.00 oraz 8 maja 2024 r. w godz. 9:00-14:00 Przedstawiciel/e Wykonawcy przed odbyciem wizji lokalnej we wskazanym terminie mają obowiązek zgłosić się w siedzibie Zamawiającego – t.j.: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, (kontakt: Katarzyna Białek, Alicja Szymala), gdzie następnie z wyznaczonym/-i merytorycznymi przedstawicielem/-ami Zamawiającego, dokonają wizji lokalnej.
9.4. Zamawiający z przeprowadzonej wizji lokalnej sporządzi protokół. Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy wykonawcy będzie traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wizja lokalna służy tylko i wyłącznie do sprawdzenia i oceny faktycznego stanu przyszłego przedmioty robót. Zadawanie pytań w sprawie wyjaśnień zapisów w dokumentach zamówienia będzie odbywać się tylko i wyłącznie w sposób wskazany w SWZ.

Po zmianie:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy, w
wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
12. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy wszystkich
pracowników fizycznych, w zakresie realizacji zamówienia przy robotach budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności
polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań
określają zapisy projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ stanowiący jej integralną część.


Wprowadzona zmiana dotycząca terminu wizji lokalnej
9. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
9.1. Wykonawca zgłasza Zamawiającemu udział w wizji lokalnej zgodnie z przyjętym w SWZ (rozdział XI ust. 3) systemem komunikacji tj. platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno za pomocą udostępnionego na platformie, w linku postępowania, formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” przed terminem wizji.
9.2. . Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
9.3. Zamawiający wyznacza terminy wizji lokalnej w dniach:
23 i 26 kwietnia 2024 roku w godz. 10.00-14.00
8 maja 2024 r. w godz. 9:00-14:00
13 maja 2024 r. w godz. 9:00-14:00
14 maja 2024 r. w godz. 8:00-11:00
Przedstawiciel/e Wykonawcy przed odbyciem wizji lokalnej we wskazanym terminie mają obowiązek zgłosić się w siedzibie Zamawiającego – t.j.: Specyfikacja Warunków Zamówienia ZPI.272.4.2024 5 Powiat Pajęczański Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Promocji ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno, tel. 34/311-31-20 wew. 217, 246 email: zamowienia@powiatpajeczno.pl Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, (kontakt: Katarzyna Białek, Alicja Szymala), gdzie następnie z wyznaczonym/-i merytorycznymi przedstawicielem/-ami Zamawiającego, dokonają wizji lokalnej.
9.4. Zamawiający z przeprowadzonej wizji lokalnej sporządzi protokół. Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy wykonawcy będzie traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wizja lokalna służy tylko i wyłącznie do sprawdzenia i oceny faktycznego stanu przyszłego przedmioty robót. Zadawanie pytań w sprawie wyjaśnień zapisów w dokumentach zamówienia będzie odbywać się tylko i wyłącznie w sposób wskazany w SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu (podstawy wykluczenia Zamawiający wskazał w Rozdziale VII SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ust 2.
2. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) Zdolności technicznej lub zawodowej;
a. Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych (w tym robót przy elewacji) przy drewnianym budynku wpisanym do rejestru zabytków o wartości całego zadania nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto.

Wykonawca musi przedstawić dowody, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Uwaga! Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może się posłużyć nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy dane usługi lub roboty budowlane wykonał osobiście.

b. Wykaże, że dla realizacji zamówienia dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji przedmiotu zamówienia:
Projektant w branży architektonicznej - osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz doświadczenie w postaci opracowania lub współpracowania (nie jako projektant sprawdzający) dokumentacji projektowej dla zabytku wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych, gdzie dla ww. dokumentacji wydano decyzję pozwolenia na budowę.
Kierownik budowy - osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno–budowalnej bez ograniczeń, posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.).
Kierownik prac konserwatorskich - osoba posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37a w/w ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Uwaga!
 Uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831)
 Osoba, której powierzone zostaną w/w funkcje musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, Zamawiający rozumie, że osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
 Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
 W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
 Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku lub wszystkich funkcji pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień;

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu (podstawy wykluczenia Zamawiający wskazał w Rozdziale VII SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ust 2.
2. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) Zdolności technicznej lub zawodowej;
a. Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych przy budynku wpisanym do rejestru zabytków o wartości całego zadania nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto.

Wykonawca musi przedstawić dowody, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Uwaga! Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może się posłużyć nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy dane usługi lub roboty budowlane wykonał osobiście.

b. Wykaże, że dla realizacji zamówienia dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji przedmiotu zamówienia:
Projektant w branży architektonicznej - osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz doświadczenie w postaci opracowania lub współpracowania (nie jako projektant sprawdzający) dokumentacji projektowej dla zabytku wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych, gdzie dla ww. dokumentacji wydano decyzję pozwolenia na budowę.
Kierownik budowy - osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno–budowalnej bez ograniczeń, posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.).
Kierownik prac konserwatorskich - osoba posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37a w/w ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Uwaga!
 Uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831)
 Osoba, której powierzone zostaną w/w funkcje musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, Zamawiający rozumie, że osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
 Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
 W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
 Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku lub wszystkich funkcji pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-10 12:00

Po zmianie:
2024-05-17 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-10 12:15

Po zmianie:
2024-05-17 12:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.