Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00285915/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
- 2024/BZP 00306665/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00317860/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00333025/01 - Wynik z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa
w Stróży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PAJĘCZAŃSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592298009
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kościuszki 76
1.4.2.) Miejscowość: Pajęczno
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-330
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: 343113120
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatpajeczno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpajeczno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324369
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00285915
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy, w
wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
12. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy wszystkich
pracowników fizycznych, w zakresie realizacji zamówienia przy robotach budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności
polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań
określają zapisy projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ stanowiący jej integralną część.
Wprowadzona zmiana dotycząca terminu wizji lokalnej
9. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
9.1. Wykonawca zgłasza Zamawiającemu udział w wizji lokalnej zgodnie z przyjętym w SWZ (rozdział XI ust. 3) systemem komunikacji tj. platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno za pomocą udostępnionego na platformie, w linku postępowania, formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” przed terminem wizji.
9.2. . Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
9.3. Zamawiający wyznacza terminy wizji lokalnej w dniach:
23 i 26 kwietnia 2024 roku w godz. 10.00-14.00
8 maja 2024 r. w godz. 9:00-14:00
13 maja 2024 r. w godz. 9:00-14:00
14 maja 2024 r. w godz. 8:00-11:00
Przedstawiciel/e Wykonawcy przed odbyciem wizji lokalnej we wskazanym terminie mają obowiązek zgłosić się w siedzibie Zamawiającego – t.j.: Specyfikacja Warunków Zamówienia ZPI.272.4.2024 5 Powiat Pajęczański Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Promocji ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno, tel. 34/311-31-20 wew. 217, 246 email: zamowienia@powiatpajeczno.pl Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, (kontakt: Katarzyna Białek, Alicja Szymala), gdzie następnie z wyznaczonym/-i merytorycznymi przedstawicielem/-ami Zamawiającego, dokonają wizji lokalnej.
9.4. Zamawiający z przeprowadzonej wizji lokalnej sporządzi protokół. Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy wykonawcy będzie traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wizja lokalna służy tylko i wyłącznie do sprawdzenia i oceny faktycznego stanu przyszłego przedmioty robót. Zadawanie pytań w sprawie wyjaśnień zapisów w dokumentach zamówienia będzie odbywać się tylko i wyłącznie w sposób wskazany w SWZ
Po zmianie:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy, w
wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
12. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy wszystkich
pracowników fizycznych, w zakresie realizacji zamówienia przy robotach budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności
polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań
określają zapisy projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ stanowiący jej integralną część.
Wprowadzona zmiana dotycząca terminu wizji lokalnej
9. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
9.1. Wykonawca zgłasza Zamawiającemu udział w wizji lokalnej zgodnie z przyjętym w SWZ (rozdział XI ust. 3) systemem komunikacji tj. platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno za pomocą udostępnionego na platformie, w linku postępowania, formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” przed terminem wizji.
9.2. . Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
9.3. Zamawiający wyznacza terminy wizji lokalnej w dniach:
23 i 26 kwietnia 2024 roku w godz. 10.00-14.00
8 maja 2024 r. w godz. 9:00-14:00
13 maja 2024 r. w godz. 9:00-14:00
14 maja 2024 r. w godz. 8:00-11:00
16 maja 2024 r. w godz. 8:00-14:00
Przedstawiciel/e Wykonawcy przed odbyciem wizji lokalnej we wskazanym terminie mają obowiązek zgłosić się w siedzibie Zamawiającego – t.j.: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, (kontakt: Katarzyna Białek, Alicja Szymala), gdzie następnie z wyznaczonym/-i merytorycznymi przedstawicielem/-ami Zamawiającego, dokonają wizji lokalnej.
9.4. Zamawiający z przeprowadzonej wizji lokalnej sporządzi protokół. Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy wykonawcy będzie traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wizja lokalna służy tylko i wyłącznie do sprawdzenia i oceny faktycznego stanu przyszłego przedmioty robót. Zadawanie pytań w sprawie wyjaśnień zapisów w dokumentach zamówienia będzie odbywać się tylko i wyłącznie w sposób wskazany w SWZ
INNE PRZETARGI PAJĘCZNO
więcej: przetargi PAJĘCZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Wykonanie okładzin kamiennych kolumbarium w Suwalkach
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
więcej: Drenaże »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.