eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoZabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa
w Stróży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PAJĘCZAŃSKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592298009

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kościuszki 76

1.4.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 343113120

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatpajeczno.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpajeczno.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324369

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00285915

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy, w
wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
12. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy wszystkich
pracowników fizycznych, w zakresie realizacji zamówienia przy robotach budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności
polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań
określają zapisy projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ stanowiący jej integralną część.


Wprowadzona zmiana dotycząca terminu wizji lokalnej
9. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
9.1. Wykonawca zgłasza Zamawiającemu udział w wizji lokalnej zgodnie z przyjętym w SWZ (rozdział XI ust. 3) systemem komunikacji tj. platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno za pomocą udostępnionego na platformie, w linku postępowania, formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” przed terminem wizji.
9.2. . Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
9.3. Zamawiający wyznacza terminy wizji lokalnej w dniach:
23 i 26 kwietnia 2024 roku w godz. 10.00-14.00
8 maja 2024 r. w godz. 9:00-14:00
13 maja 2024 r. w godz. 9:00-14:00
14 maja 2024 r. w godz. 8:00-11:00
Przedstawiciel/e Wykonawcy przed odbyciem wizji lokalnej we wskazanym terminie mają obowiązek zgłosić się w siedzibie Zamawiającego – t.j.: Specyfikacja Warunków Zamówienia ZPI.272.4.2024 5 Powiat Pajęczański Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Promocji ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno, tel. 34/311-31-20 wew. 217, 246 email: zamowienia@powiatpajeczno.pl Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, (kontakt: Katarzyna Białek, Alicja Szymala), gdzie następnie z wyznaczonym/-i merytorycznymi przedstawicielem/-ami Zamawiającego, dokonają wizji lokalnej.
9.4. Zamawiający z przeprowadzonej wizji lokalnej sporządzi protokół. Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy wykonawcy będzie traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wizja lokalna służy tylko i wyłącznie do sprawdzenia i oceny faktycznego stanu przyszłego przedmioty robót. Zadawanie pytań w sprawie wyjaśnień zapisów w dokumentach zamówienia będzie odbywać się tylko i wyłącznie w sposób wskazany w SWZ

Po zmianie:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy, w
wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
12. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy wszystkich
pracowników fizycznych, w zakresie realizacji zamówienia przy robotach budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności
polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań
określają zapisy projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ stanowiący jej integralną część.


Wprowadzona zmiana dotycząca terminu wizji lokalnej
9. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
9.1. Wykonawca zgłasza Zamawiającemu udział w wizji lokalnej zgodnie z przyjętym w SWZ (rozdział XI ust. 3) systemem komunikacji tj. platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno za pomocą udostępnionego na platformie, w linku postępowania, formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” przed terminem wizji.
9.2. . Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
9.3. Zamawiający wyznacza terminy wizji lokalnej w dniach:
23 i 26 kwietnia 2024 roku w godz. 10.00-14.00
8 maja 2024 r. w godz. 9:00-14:00
13 maja 2024 r. w godz. 9:00-14:00
14 maja 2024 r. w godz. 8:00-11:00
16 maja 2024 r. w godz. 8:00-14:00
Przedstawiciel/e Wykonawcy przed odbyciem wizji lokalnej we wskazanym terminie mają obowiązek zgłosić się w siedzibie Zamawiającego – t.j.: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, (kontakt: Katarzyna Białek, Alicja Szymala), gdzie następnie z wyznaczonym/-i merytorycznymi przedstawicielem/-ami Zamawiającego, dokonają wizji lokalnej.
9.4. Zamawiający z przeprowadzonej wizji lokalnej sporządzi protokół. Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy wykonawcy będzie traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wizja lokalna służy tylko i wyłącznie do sprawdzenia i oceny faktycznego stanu przyszłego przedmioty robót. Zadawanie pytań w sprawie wyjaśnień zapisów w dokumentach zamówienia będzie odbywać się tylko i wyłącznie w sposób wskazany w SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.