eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlembówPoprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kruszu na ul. Kryształowej na drodze nr 430311W



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kruszu na ul. Kryształowej na drodze nr 430311W

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kruszu na ul. Kryształowej na drodze nr 430311W

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da534ce1-4931-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001943/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kruszu na ul. Kryształowej na drodze nr 430311W

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276718/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 31044,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kruszu na ul. Kryształowej na drodze nr 430311W”.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót pomiarowych;
2) wykonanie robót ziemnych;
3) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
4) wykonanie ław z betonu pod krawężniki;
5) montaż krawężników betonowych;
6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
7) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej.

Przedmiotem zamówienia jest w szczególności zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem w ciągu drogi gminnej ul. Kryształowej w miejscowości Krusze.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji która powinna zawierać:
a) mapę do celów projektowych,
b) projekt budowlany, połączony ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia budowy, wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej oraz z lokalizacją przedstawioną na załączniku mapowym do niniejszego Programu Funkcjonalno – Użytkowego („zakres projektu oraz budowy przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem w ciągu drogi gminnej ul. Kryształowej w miejscowości Krusze”),
c) przedmiary i kosztorysy inwestorskie,
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
e) projekt stałej organizacji ruchu,
f) projekt czasowej organizacji ruchu;
2) Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
a) budowy wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej, betonowa gr. 8 cm, wraz z chodnikiem,
b) budowy oświetlenia przejścia dla pieszych, wykonanie doziemnie z wykorzystaniem kabla YAKXS 4x25 - ułożony w rurach ochronnych RHDPEØ75 wraz z bednarką na całej długości,
c) posadowienie słupów stalowych, aluminiowych na fundamentach betonowych,
d) montaż opraw oświetleniowych typu LED,
e) wykonania zasilania planowanej instalacji z istniejącej sieci oświetleniowej,
f) wykonania pomiarów elektrycznych odbiorczych wybudowanych elementów oświetlenia drogowego,
g) odtworzenia nawierzchni pasa drogowego na całej szerokości i długości wykopów pod kabel i fundamenty słupów.
W ramach zamówienia należy:
1) uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie decyzje, zgody i zezwolenia niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia — zgodnie z ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami,
2) dokonać w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych we właściwym organie administracji budowlanej i uzyskać poświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na dokonane zgłoszenie,
3) wykonać roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i przygotowanymi projektami wykonawczymi oraz zgłoszeniem budowy, a po wykonaniu robót dokonać zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskać przyjęcie wybudowanego obiektu do użytkowania.
Zamawiający do ww. przedmiotu zamówienia opracował Program Funkcjonalno – Użytkowy, który stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ).
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz przedmiaru robót ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy w wycenie robót budowlanych. Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów, transport leży całkowicie po stronie Wykonawcy. Nadmiar urobku nadający się do wbudowania zostanie rozplantowany na przylegających drogach gruntowych lub przewieziony w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77699,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82102,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77699,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "STANPOL" Stanisław Sieradzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7620006058

7.3.3) Ulica: Prosta 25

7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-240

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77699,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak informacji dodatkowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.