Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276718/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kruszu na ul. Kryształowej na drodze nr 430311W
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Klembów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00
1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kruszu na ul. Kryształowej na drodze nr 430311W2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da534ce1-4931-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001943/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kruszu na ul. Kryształowej na drodze nr 430311W
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276718/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 31044,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Kruszu na ul. Kryształowej na drodze nr 430311W”.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót pomiarowych;
2) wykonanie robót ziemnych;
3) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
4) wykonanie ław z betonu pod krawężniki;
5) montaż krawężników betonowych;
6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
7) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej.
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem w ciągu drogi gminnej ul. Kryształowej w miejscowości Krusze.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji która powinna zawierać:
a) mapę do celów projektowych,
b) projekt budowlany, połączony ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia budowy, wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej oraz z lokalizacją przedstawioną na załączniku mapowym do niniejszego Programu Funkcjonalno – Użytkowego („zakres projektu oraz budowy przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem w ciągu drogi gminnej ul. Kryształowej w miejscowości Krusze”),
c) przedmiary i kosztorysy inwestorskie,
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
e) projekt stałej organizacji ruchu,
f) projekt czasowej organizacji ruchu;
2) Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
a) budowy wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej, betonowa gr. 8 cm, wraz z chodnikiem,
b) budowy oświetlenia przejścia dla pieszych, wykonanie doziemnie z wykorzystaniem kabla YAKXS 4x25 - ułożony w rurach ochronnych RHDPEØ75 wraz z bednarką na całej długości,
c) posadowienie słupów stalowych, aluminiowych na fundamentach betonowych,
d) montaż opraw oświetleniowych typu LED,
e) wykonania zasilania planowanej instalacji z istniejącej sieci oświetleniowej,
f) wykonania pomiarów elektrycznych odbiorczych wybudowanych elementów oświetlenia drogowego,
g) odtworzenia nawierzchni pasa drogowego na całej szerokości i długości wykopów pod kabel i fundamenty słupów.
W ramach zamówienia należy:
1) uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie decyzje, zgody i zezwolenia niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia — zgodnie z ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami,
2) dokonać w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych we właściwym organie administracji budowlanej i uzyskać poświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na dokonane zgłoszenie,
3) wykonać roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i przygotowanymi projektami wykonawczymi oraz zgłoszeniem budowy, a po wykonaniu robót dokonać zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskać przyjęcie wybudowanego obiektu do użytkowania.
Zamawiający do ww. przedmiotu zamówienia opracował Program Funkcjonalno – Użytkowy, który stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ).
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz przedmiaru robót ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy w wycenie robót budowlanych. Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów, transport leży całkowicie po stronie Wykonawcy. Nadmiar urobku nadający się do wbudowania zostanie rozplantowany na przylegających drogach gruntowych lub przewieziony w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77699,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82102,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77699,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "STANPOL" Stanisław Sieradzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7620006058
7.3.3) Ulica: Prosta 25
7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. " STANPOL" STANISŁAW SIERADZKI
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. " STANPOL" STANISŁAW SIERADZKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77699,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.