eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiewoDostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz realizacja usług związanych ze zwiększeniem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy w Lubiewie w ramach konkursu grantowego "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz realizacja usług związanych ze zwiększeniem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy w Lubiewie w ramach konkursu grantowego „Cyfrowa Gmina"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10

1.5.8.) Numer faksu: (52) 519 02 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz realizacja usług związanych ze zwiększeniem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy w Lubiewie w ramach konkursu grantowego „Cyfrowa Gmina"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc32b761-f925-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012221/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz realizacja usług związanych ze zwiększeniem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy w Lubiewie w ramach konkursu grantowego „Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant nr 4391/2/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235110/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego dla serwerowni Urzędu Gminy w Lubiewie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej
stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń informatycznych fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi itp.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Adres dostawy przedmiotu zamówienia: serwerownia Urzędu Gminy w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 41, 89-526 Lubiewo.
6. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:00.
7. Za termin wykonania zamówienia Zamawiający uważa dostawę sprzętu informatycznego i jego wdrożenie.
8. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
9. W odniesieniu do serwerów Zamawiający wymaga procesorów zapewniającego minimalną wydajność na poziomie 11136 pkt. w teście Passmark CPU Mark, znajdujący się na liście https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (wynik na dzień 29.06.2022 r.). Załącznik nr 11 do SWZ stanowi wynik testu.
10. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
48820000-2 Serwery
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 138375,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) usługę wykonania audytu cyberbezpieczeństwa,
W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić audyt oraz wykonać diagnozę
cyberbezpieczeństwa dla Gminy Lubiewo zgodnie z wymaganiami programu „Cyfrowa
Gmina” oraz obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz informacji związanych
z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa stanowiący załącznik nr 8 Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina załączony do opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 7A do SWZ- Część nr 2
Regulamin Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina wraz z formularzem - załącznikiem nr 8
został zamieszczony na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa
[https://www.gov.pl/web/cppc/cyfrowa-gmina].
Diagnoza cyberbezpieczeństwa musi zostać przeprowadzona zgodnie z Ustawą z dnia 5 lipca
2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów
z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zwane Rozporządzeniem KRI).
Audyt musi zostać przeprowadzony przez osobę posiadającą uprawnienia wykazane
w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu
certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia
5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa

b) szkolenia dla urzędników w zakresie cyberbezpieczeństwa i cyberzagrożeń przeprowadzone
w formie on-line,
c) usługę wdrożeniową w zakresie cyberbezpieczeństwa informatycznego i zarządzania systemami informatycznymi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 7 i Załącznik nr 7A do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje odbiór częściowy przedmiotu zamówienia - po sporządzeniu i przekazaniu audytu i odbiór końcowy - po przeprowadzeniu szkoleń i zrealizowaniu usługi wdrożeniowej, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
4. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV:
72150000-1 Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 15492,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174014,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174014,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174014,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEM-IT Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522621165

7.3.3) Ulica: Ul. Krasińskiego 10/17

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-435

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174014,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adminis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242849196

7.3.3) Ulica: Józefitów 11/8

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-039

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.