Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00282687/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Barcino i Osieki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Warcino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 11A
1.5.2.) Miejscowość: Kępice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598576671
1.5.8.) Numer faksu: 598576951
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warcino@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warcino.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.warcino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Barcino i Osieki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38153fca-1677-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00235378/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Barcino i Osieki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.53.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 454517,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na budowie podwójnej kancelarii leśnictwa Barcino i Osieki wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce ewidencyjnej nr 201/15, obręb ewidencyjny Obłęże, gmina Kępice polegająca na: geodezyjnym wytyczeniu obiektu oraz zaprojektowanego zagospodarowania terenu, wykonaniu robót ziemnych, fundamentów budynku, wykonaniu posadzki parteru, dostawie
i montażu prefabrykowanych elementów ścian zewnętrznych, ścian wewnętrznych, ścian działowych oraz wiązarów dachu, wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu wraz z orynnowaniem, dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie elewacji budynku, wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych, montaż elementów
wewnętrznej instalacji wodociągowej, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, wykonanie ogrzewania elektrycznego, budowa instalacji ciepłej wody, wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, dostawa i montaż urządzeń sanitarnych, wykonanie rozdzielni elektrycznej, wykonanie zewnętrznej linii zasilającej (WLZ), wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji odgromowej, budowa przyłącza kanalizacji
sanitarnej, budowa przyłącza wodociągowego, wykonanie zagospodarowania terenu zgodnie z planem zagospodarowania terenu (PZT): wykonanie utwardzenia terenu, wykonanie miejsc parkingowych, chodnika, dostawa i montaż stojaków na rowery, zgodniez projektem budowlanym, erratami do projektu budowlanego dla branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz przedmiarem robót. W zakres zamówienia wchodzi: pełna obsługa geodezyjna, w tym: wytyczenie obiektów wraz z inwentaryzacją powykonawczą tych obiektów w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana była w technologii szkieletowej- drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów oraz montażu na placu budowy tych elementów (modułów).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 11 – Opis
Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
(1) Dokumentacja Projektowa:
a. Projekt budowlano- wykonawczy branża architektoniczna+ konstrukcyjna;
b. Projekt budowlano- wykonawczy branża sanitarna;
c. Projekt budowlano-wykonawczy branża elektryczna;
d. Errata do projektu budowlanego- branża architektoniczna+ konstrukcyjna;
e. Errata do projektu budowlanego- branża sanitarna;
f. Errata do projektu budowlanego- branża elektryczna;
(2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych:
a. Branży architektoniczno- konstrukcyjnej;
b. Branży sanitarnej;
c. Branży elektrycznej;
(3) Badania geotechniczne;
(4) Uzgodnienie i decyzje;
(5) Przedmiar robót. Przedmiar robót nie stanowi wyłącznej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z technologią robót określaną w SWZ oraz Dokumentacji
Projektowej i STWIORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531511,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531511,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531511,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMNIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882426748
7.3.3) Ulica: Słoneczna 45
7.3.4) Miejscowość: Luzino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531511,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wolnostojącego budynku administracyjnego Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejscowości Mrozy Wielkie
- Wykonanie Sali rozpraw o charakterze specjalnym (niejawnym) z pomieszczeniami towarzyszącymi w budynku Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Zielińskiego 1
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN ORAZ ..
- Wykonanie przebudowy pomieszczenia technicznego na kondygnacji -1 dostosowujących go do wymagań stawianym archiwum, w budynku przy ul. Jasnej 8 w Warszawie
- BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
- Wykonanie instalacji współpracy Systemu Kontroli Dostępu z istniejącym Systemem Sygnalizacji Pożarowej Szpitala Klinicznego MSWiA z W-MCO w Olsztynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.