Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274278/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Osiek Jasielski
– budowa chodników.”
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych Edycja8/2023/4785/PolskiLad
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK JASIELSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 112
1.5.2.) Miejscowość: Osiek Jasielski
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-223
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 20 005
1.5.8.) Numer faksu: (13) 44 20 005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osiekjasielski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osiekjasielski.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3709a971-e9d5-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Budowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Osiek Jasielski– budowa chodników.”
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych Edycja8/2023/4785/PolskiLad
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3709a971-e9d5-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076387/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Osiek Jasielski - budowa chodników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274278
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Osiek Jasielski – budowa chodników.” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja8/2023/4785/PolskiLad
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty związane z m.in.:
Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje budowę chodników na terenie Gminy Osiek
Jasielski zarówno w ciągu dróg gminnych jak i w ciągu dróg powiatowych. Realizacja inwestycji w ogromnym stopniu przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa wszystkich
uczestników ruchu zarówno pieszego jak i kołowego na terenie Gminy Osiek Jasielski.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4a, 4b , 4c do SWZ - odpowiednio Dokumentacja techniczna , Przedmiar robót, SSTWiOR do specyfikacji warunków zamówienia.
4. Uwaga –poszczególny zakres robót należy uzgadniać z Zamawiającym.
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
6. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów(wraz z ofertą), uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2794080,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2794080,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2794080,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W JAŚLE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-19-49-581
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2794080,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Przebudowa drogi gminnej nr 109414L w miejscowości Zynie
- "Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego"
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - UNIN KOLONIA
- Przebudowa drogi powiatowej K1935 Myślenice - Bysina - Sułkowice w km od 6+420,00 do km 7+370,00 w miejscowości Bysina i Jasienica, Powiat Myślenicki
- Odtworzenie nabrzeża betonowego rzeki Prosny przy ul. Wał Piastowski 3-3c.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.