Og³oszenie z dnia 2022-08-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00377723/01 - Wynik z dnia 2022-10-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzêtu do prowadzenia rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. ¦niadeckiego w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 74 88 531
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadecja.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzêtu do prowadzenia rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4ec9d106-239d-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00318372
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00092951/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.19 Dostawa aparatury med. na Oddzia³ Rehabilitacji w ramach projektu"Wsparcie podmiotów leczniczych realizuj±cych ¶wiadczenia z zakresu rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19 na terenie woj. podl."
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Wspieranie podmiotów leczniczych realizuj±cych ¶wiadczenia z zakresu rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19 na terenie województwa podlaskiego” Nr projektu WND-RPPD.11.01.00-20-0052/22
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.sniadecja.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;https://epuap.gov.pl/wps/portal;zamowienia.wsz@gmail.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital
Zespolony im. Jêdrzeja ¦niadeckiego w Bia³ymstoku, ul. Marii Sk³odowskiej –Curie 26, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 74 88 503;
• kontakt do inspektora ochrony danych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej Wojewódzkim Szpitalu
Zespolonym im. Jêdrzeja ¦niadeckiego w Bia³ymstoku: tel. 85 74 88 358; e-mail: iodo@sniadecja.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na dostawê zakup i dostawa sprzêtu do prowadzenia rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19, oznaczenie postêpowania: DA.ZP.242.44.2022,
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n.
zm.);
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy 1);
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
1) W przypadku projektów finansowanych ze ¶rodków unijnych okres przetwarzania danych osobowych mo¿e byæ d³u¿szy i jest
okre¶lony odrêbnymi przepisami krajowymi i wspólnotowymi.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.44.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu do rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19 do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jêdrzeja ¦niadeckiego Bia³ymstoku.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
• za³±cznik nr 1.1 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – Pakiet nr 1:
• za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy (dotyczy pakietów nr 1, 2 oraz 3).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33165000-4 - Przyrz±dy do kriochirurgii i krioterapii
33155000-1 - Przyrz±dy do fizykoterapii
33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa
33157810-6 - Urz±dzenia do terapii tlenowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami, którym przypisano (dotyczy wszystkich pakietów):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60 %
Okres gwarancji 40 %
3. Ocena w zakresie kryterium ceny bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru:
Cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt.
cena brutto oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu
Wykonawca w ramach tego kryterium bêdzie móg³ otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
4. Ocena w zakresie kryterium okresu gwarancji bêdzie dokonywana wed³ug nastêpuj±cych zasad:
W zakresie kryterium - okres gwarancji - maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt.) otrzyma oferta
z najd³u¿szym okresem gwarancji spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
a ka¿da nastêpna oferta odpowiednio mniejsz± liczb± punktów, obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Okres gwarancji oferty badanej
Ocena punktowa badanej oferty = ----------------------------------------------- x 40 pkt.
Okres gwarancji
oferty z najd³u¿szym okresem gwarancji
Kryterium okres gwarancji bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcê okresu gwarancji w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik nr 2 do SWZ) - Wykonawca zobowi±zany jest podaæ jeden okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
Zamawiaj±cy dokona oceny tego kryterium w zakresie od 24 do 48 miesiêcy.
Zaoferowany okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce.
Zaoferowany przez Wykonawcê okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowany.
Wymaga siê zaoferowania jednego okresu gwarancji do ca³ego pakietu.
Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj.: cena + okres gwarancji. Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu do rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19 do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jêdrzeja ¦niadeckiego Bia³ymstoku.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
• za³±cznik nr 1.2 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – Pakiet nr 2,
• za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy (dotyczy pakietów nr 1, 2 oraz 3).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami, którym przypisano (dotyczy wszystkich pakietów):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60 %
Okres gwarancji 40 %
3. Ocena w zakresie kryterium ceny bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru:
Cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt.
cena brutto oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu
Wykonawca w ramach tego kryterium bêdzie móg³ otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
4. Ocena w zakresie kryterium okresu gwarancji bêdzie dokonywana wed³ug nastêpuj±cych zasad:
W zakresie kryterium - okres gwarancji - maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt.) otrzyma oferta
z najd³u¿szym okresem gwarancji spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
a ka¿da nastêpna oferta odpowiednio mniejsz± liczb± punktów, obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Okres gwarancji oferty badanej
Ocena punktowa badanej oferty = ----------------------------------------------- x 40 pkt.
Okres gwarancji
oferty z najd³u¿szym okresem gwarancji
Kryterium okres gwarancji bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcê okresu gwarancji w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik nr 2 do SWZ) - Wykonawca zobowi±zany jest podaæ jeden okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
Zamawiaj±cy dokona oceny tego kryterium w zakresie od 24 do 48 miesiêcy.
Zaoferowany okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce.
Zaoferowany przez Wykonawcê okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowany.
Wymaga siê zaoferowania jednego okresu gwarancji do ca³ego pakietu.
Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj.: cena + okres gwarancji. Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu do rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19 do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jêdrzeja ¦niadeckiego Bia³ymstoku.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
• za³±cznik nr 1.3 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – Pakiet nr 3,
• za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy (dotyczy pakietów nr 1, 2 oraz 3).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33155000-1 - Przyrz±dy do fizykoterapii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192200-4 - Sto³y medyczne
33123200-0 - Urz±dzenia do elektrokardiografii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami, którym przypisano (dotyczy wszystkich pakietów):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60 %
Okres gwarancji 40 %
3. Ocena w zakresie kryterium ceny bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru:
Cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt.
cena brutto oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu
Wykonawca w ramach tego kryterium bêdzie móg³ otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
4. Ocena w zakresie kryterium okresu gwarancji bêdzie dokonywana wed³ug nastêpuj±cych zasad:
W zakresie kryterium - okres gwarancji - maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt.) otrzyma oferta
z najd³u¿szym okresem gwarancji spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
a ka¿da nastêpna oferta odpowiednio mniejsz± liczb± punktów, obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Okres gwarancji oferty badanej
Ocena punktowa badanej oferty = ----------------------------------------------- x 40 pkt.
Okres gwarancji
oferty z najd³u¿szym okresem gwarancji
Kryterium okres gwarancji bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcê okresu gwarancji w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik nr 2 do SWZ) - Wykonawca zobowi±zany jest podaæ jeden okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
Zamawiaj±cy dokona oceny tego kryterium w zakresie od 24 do 48 miesiêcy.
Zaoferowany okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce.
Zaoferowany przez Wykonawcê okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowany.
Wymaga siê zaoferowania jednego okresu gwarancji do ca³ego pakietu.
Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów tj.: cena + okres gwarancji. Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 4 do SWZ.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie (podmiotowe ¶rodki dowodowe) sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego:L.p. Wymagany dokument
1 Materia³y informacyjne, katalogi, ulotki, karty techniczne zawieraj±ce dane techniczne, w których winny byæ zaznaczone informacje potwierdzaj±ce spe³nienie wymaganych parametrów okre¶lonych w: za³±czniku nr 1.1 do SWZ (Pakiet nr 1)/ za³±czniku nr 1.2 do SWZ (Pakiet nr 2)/ za³±czniku nr 1.3 do SWZ (Pakiet nr 3).
Wykonawcy powinni oznaczyæ, której czê¶ci oraz którego punktu tabeli za³±cznika nr 1.1/ 1.2/ 1.3 do SWZ dokumenty dotycz±.
Je¿eli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza siê za³±czenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu danego wymogu lub o¶wiadczenie producenta.
Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e o¶wiadczenie w³asne wykonawcy w przypadku gdy dany parametr nie mo¿na potwierdziæ w inny sposób.
2. Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¿eli potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania.
3. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zamawiaj±cy informuje, ¿e pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Materia³y informacyjne, katalogi, ulotki, karty techniczne zawieraj±ce dane techniczne, w których winny byæ zaznaczone informacje potwierdzaj±ce spe³nienie wymaganych parametrów okre¶lonych w: za³±czniku nr 1.1 do SWZ (Pakiet nr 1)/ za³±czniku nr 1.2 do SWZ (Pakiet nr 2)/ za³±czniku nr 1.3 do SWZ (Pakiet nr 3).Wykonawcy powinni oznaczyæ, której czê¶ci oraz którego punktu tabeli za³±cznika nr 1.1/ 1.2/ 1.3 do SWZ dokumenty dotycz±.
Je¿eli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza siê za³±czenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu danego wymogu lub o¶wiadczenie producenta.
Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e o¶wiadczenie w³asne wykonawcy w przypadku gdy dany parametr nie mo¿na potwierdziæ w inny sposób.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
10. WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALE¯Y Z£O¯YÆ WRAZ Z OFERT¡:1) Wype³niony Formularz Szczegó³owy Oferty – za³±cznik nr 1.1 / 1.2 /1.3 do SWZ – w zale¿no¶ci od czê¶ci, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê.
2) Wype³niony Formularz Ofertowy – za³±cznik nr 2 do SWZ.
3) Wype³nione o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ:
a) W odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
4) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 12 SWZ.
5) Je¿eli dotyczy – pe³nomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobê uprawnion± do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 PZP – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegaj± siê wspólnie o zamówienie publiczne.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, sk³ada wraz z ofert± dokument pe³nomocnictwa zawieraj±cy w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
1) reprezentowanie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
2) zaci±ganie zobowi±zañ;
3) z³o¿enie oferty wspólnie;
4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne.
4. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê ustanowionego jako Pe³nomocnika (przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione w w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców).
5. W przypadku oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie warunki te bêd± zsumowane w celu ³±cznej oceny.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i/lub na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
7. Nie dopuszcza siê uczestnictwa danego Wykonawcy w wiêcej ni¿ jednej grupie podmiotów wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy zawiera Za³±cznik nr 5 do SWZ - Projekt umowy.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty i jej zaszyfrowania opisany jest w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-08
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Us³ugi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku
- Zakup analizatora sk³adu cia³a wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Zespo³u Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Bia³ymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
- Dostawa samochodu elektrycznego na potrzeby Wydzia³u Mechanicznego ZK-DZP.262.104.2024
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Dostawa systemów pozycjonerów do u³o¿enia pacjenta na stole operacyjnym
- Dostawa wyposa¿enia medycznego wyszczególnionego w czê¶ciach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzêdzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w £odzi
- Zakup i dostawa sprzêtu ratowniczego dla OSP Kêty w ramach projektu "Zarz±dzanie kryzysowe bez granic"- 8 czê¶ci
- Dostawa wyposa¿enia do Dziennego Domu Pomocy w Pstr±gówce
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.