eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokZakup i dostawa sprzêtu do prowadzenia rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19



Og³oszenie z dnia 2022-10-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzêtu do prowadzenia rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. ¦niadeckiego w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 74 88 531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadecja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

http://www.sniadecja.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzêtu do prowadzenia rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4ec9d106-239d-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00377723

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00092951/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.19 Dostawa aparatury med. na Oddzia³ Rehabilitacji w ramach projektu"Wsparcie podmiotów leczniczych realizuj±cych ¶wiadczenia z zakresu rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19 na terenie woj. podl."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Wspieranie podmiotów leczniczych realizuj±cych ¶wiadczenia z zakresu rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19 na terenie województwa podlaskiego” Nr projektu WND-RPPD.11.01.00-20-0052/22

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00318372/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.44.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 682000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu do rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19 do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jêdrzeja ¦niadeckiego Bia³ymstoku.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
• za³±cznik nr 1.1 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – Pakiet nr 1:
• za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy (dotyczy pakietów nr 1, 2 oraz 3).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33165000-4 - Przyrz±dy do kriochirurgii i krioterapii

33155000-1 - Przyrz±dy do fizykoterapii

33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa

33157810-6 - Urz±dzenia do terapii tlenowej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 239365,48 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu do rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19 do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jêdrzeja ¦niadeckiego Bia³ymstoku.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
• za³±cznik nr 1.2 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – Pakiet nr 2,
• za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy (dotyczy pakietów nr 1, 2 oraz 3).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 402777,78 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu do rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19 do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jêdrzeja ¦niadeckiego Bia³ymstoku.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
• za³±cznik nr 1.3 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – Pakiet nr 3,
• za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy (dotyczy pakietów nr 1, 2 oraz 3).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33155000-1 - Przyrz±dy do fizykoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192200-4 - Sto³y medyczne

33123200-0 - Urz±dzenia do elektrokardiografii

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 39856,74 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Do Pakietu nr 1 wp³ynê³a jedna oferta podlegaj±ce odrzuceniu.
W zwi±zku z powy¿szym postêpowanie zostaje uniewa¿nione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.) – wszystkie z³o¿one wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferty podlega³y odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 441250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 441250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Technomex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000138

7.3.3) Ulica: Szparagowa 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-141

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 441250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 43632,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 43632,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43632,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Technomex Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000138

7.3.3) Ulica: Szparagowa 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-141

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 441250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.