Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00159645/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
- 2022/BZP 00178009/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji na budynku Urzędu Gminy w Sadlinkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadlinki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Sadlinki
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-522
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552757510
1.5.8.) Numer faksu: 552757580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@sadlinki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.sadlinki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji na budynku Urzędu Gminy w Sadlinkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed6099f1-d2b4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00273481/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont elewacji na budnku Urzędu Gminy w Sadlinkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 353939,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą lekką mokrą wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
2. Odbicie luźnych i popękanych tynków z elewacji,
3. Uzupełnienie tynków w miejscach ich zbicia,
4. Wymiana zewnętrznych parapetów na nowe z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej uwzględniające grubość warstwy termoizolacyjnej,
5. Demontaż i ponowny montaż rur spustowych,
6. Montaż na pionowych zwodach instalacji odgromowej osłonowych rurek z PCV o grubości ścianki min. 5,0 mm oraz montaż skrzynek rewizyjnych na złączach kontrolnych,
7. Demontaż i ponowny montaż zewnętrznych jednostek klimatyzatorów – 15 szt.,
8. Demontaż i ponowny montaż wszystkich tablic informacyjnych i innych elementów zamontowanych na elewacji,
9. Wymiana zadaszenia z poliwęglanu nad wejściem głównym na nowe,
10. Wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem bocznym do urzędu stanu cywilnego,
11. Remont istniejącego żelbetowego zadaszenia nad wejściem tylnym, (wymiana pokrycia z papy, wymiana obróbek blacharskich, ułożenie tynku),
12. Przebudowa betonowych kinet odpływowych przy rurach spustowych,
13. Wymiana zewnętrznych wyłączników elektrycznych,
14. Wymiana wszystkich opraw oświetleniowych zamontowanych na elewacji,
15. Wymiana wszystkich urządzeń elektronicznych zainstalowanych na elewacji,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354039,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403337,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354039,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Władysław Markowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810000980
7.3.3) Ulica: Grudziądzka
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Częściowy remont elewacji
Usługi ogólnobudowlane Kamil Markowicz
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WŁADYSŁAW MARKOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WŁADYSŁAW MARKOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354039,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI SADLINKI
- ŚWIADCZENIE USŁUG GASTRONOMICZNYCH DLA UCZNIÓW I DZIECI Z PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SADLINKI
- Poprawa efektywności energetycznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach
- Utwardzenie drogi gminnej w Glinie
więcej: przetargi SADLINKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- Modernizacja budynku OSP w Komornikach
- Urząd Gminy Lubomino bez barier
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Lgota Wielka
- "Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku"
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.