eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadlinki › Remont elewacji na budynku Urzędu Gminy w Sadlinkach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji na budynku Urzędu Gminy w Sadlinkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadlinki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Sadlinki

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-522

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552757510

1.5.8.) Numer faksu: 552757580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@sadlinki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.sadlinki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji na budynku Urzędu Gminy w Sadlinkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed6099f1-d2b4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00273481/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont elewacji na budnku Urzędu Gminy w Sadlinkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 353939,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą lekką mokrą wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
2. Odbicie luźnych i popękanych tynków z elewacji,
3. Uzupełnienie tynków w miejscach ich zbicia,
4. Wymiana zewnętrznych parapetów na nowe z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej uwzględniające grubość warstwy termoizolacyjnej,
5. Demontaż i ponowny montaż rur spustowych,
6. Montaż na pionowych zwodach instalacji odgromowej osłonowych rurek z PCV o grubości ścianki min. 5,0 mm oraz montaż skrzynek rewizyjnych na złączach kontrolnych,
7. Demontaż i ponowny montaż zewnętrznych jednostek klimatyzatorów – 15 szt.,
8. Demontaż i ponowny montaż wszystkich tablic informacyjnych i innych elementów zamontowanych na elewacji,
9. Wymiana zadaszenia z poliwęglanu nad wejściem głównym na nowe,
10. Wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem bocznym do urzędu stanu cywilnego,
11. Remont istniejącego żelbetowego zadaszenia nad wejściem tylnym, (wymiana pokrycia z papy, wymiana obróbek blacharskich, ułożenie tynku),
12. Przebudowa betonowych kinet odpływowych przy rurach spustowych,
13. Wymiana zewnętrznych wyłączników elektrycznych,
14. Wymiana wszystkich opraw oświetleniowych zamontowanych na elewacji,
15. Wymiana wszystkich urządzeń elektronicznych zainstalowanych na elewacji,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354039,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403337,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354039,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Władysław Markowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810000980

7.3.3) Ulica: Grudziądzka

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Częściowy remont elewacji
Usługi ogólnobudowlane Kamil Markowicz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354039,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.