Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00159645/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
- 2022/BZP 00318502/01 - Wynik z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont elewacji na budynku Urzędu Gminy w Sadlinkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadlinki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747804
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kwidzyńska 12
1.4.2.) Miejscowość: Sadlinki
1.4.3.) Kod pocztowy: 82-522
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.4.7.) Numer telefonu: 552757510
1.4.8.) Numer faksu: 552757580
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@sadlinki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178009
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00159645/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2021/BZP 00273481/04/P
Po zmianie:
2021/BZP 00273481/05/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą lekką mokrą wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
2. Odbicie luźnych i popękanych tynków z elewacji,
3. Uzupełnienie tynków w miejscach ich zbicia,
4. Wymiana zewnętrznych parapetów na nowe z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej uwzględniające grubość warstwy termoizolacyjnej,
5. Demontaż i ponowny montaż rur spustowych,
6. Montaż na pionowych zwodach instalacji odgromowej osłonowych rurek z PCV o grubości ścianki min. 5,0 mm oraz montaż skrzynek rewizyjnych na złączach kontrolnych,
7. Demontaż i ponowny montaż zewnętrznych jednostek klimatyzatorów – 15 szt.,
8. Demontaż i ponowny montaż wszystkich tablic informacyjnych i innych elementów zamontowanych na elewacji,
9. Wymiana zadaszenia z poliwęglanu nad wejściem głównym na nowe,
10. Wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem bocznym do urzędu stanu cywilnego,
11. Remont istniejącego żelbetowego zadaszenia nad wejściem tylnym, (wymiana pokrycia z papy, wymiana obróbek blacharskich, ułożenie tynku),
12. Przebudowa betonowych kinet odpływowych przy rurach spustowych,
13. Wymiana zewnętrznych wyłączników elektrycznych,
14. Wymiana wszystkich opraw oświetleniowych zamontowanych na elewacji,
15. Wymiana wszystkich urządzeń elektronicznych zainstalowanych na elewacji,
Po zmianie:
1. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą lekką mokrą wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
2. Odbicie luźnych i popękanych tynków z elewacji,
3. Wykonanie naprawy pęknięć ścian zewnętrznych o gr. 37,0 cm poprzez zszycie rys zbrojeniem o przekroju spiralnym na głębokość 1/3 grubości muru i wypełnienie zaprawą dedykowaną do tego typu rozwiązań. Łączna długość pęknięć do naprawy wynosi około 20,0 mb.
Uwaga: w/w zakres prac, (naprawę pęknięć muru), należy uwzględnić w wycenie oferty i wykonać, pomimo że nie występuje on w projekcie i przedmiarze.
4. Uzupełnienie tynków w miejscach ich zbicia,
5. Wymiana zewnętrznych parapetów na nowe z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej uwzględniające grubość warstwy termoizolacyjnej,
6. Demontaż i ponowny montaż rur spustowych,
7. Montaż na pionowych zwodach instalacji odgromowej osłonowych rurek z PCV o grubości ścianki min. 5,0 mm oraz montaż skrzynek rewizyjnych na złączach kontrolnych,
8. Demontaż i ponowny montaż zewnętrznych jednostek klimatyzatorów – 15 szt.,
9. Demontaż i ponowny montaż wszystkich tablic informacyjnych i innych elementów zamontowanych na elewacji,
10. Wymiana zadaszenia z poliwęglanu nad wejściem głównym na nowe,
11. Wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem bocznym do urzędu stanu cywilnego,
12. Remont istniejącego żelbetowego zadaszenia nad wejściem tylnym, (wymiana pokrycia z papy, wymiana obróbek blacharskich, ułożenie tynku),
13. Przebudowa betonowych kinet odpływowych przy rurach spustowych,
14. Wymiana zewnętrznych wyłączników elektrycznych,
15. Wymiana wszystkich opraw oświetleniowych zamontowanych na elewacji,
16. Wymiana wszystkich urządzeń elektronicznych zainstalowanych na elewacji,
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-31 08:00
Po zmianie:
2022-06-01 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-31 09:00
Po zmianie:
2022-06-01 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-29
Po zmianie:
2022-06-30
INNE PRZETARGI SADLINKI
- ŚWIADCZENIE USŁUG GASTRONOMICZNYCH DLA UCZNIÓW I DZIECI Z PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SADLINKI
- Poprawa efektywności energetycznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach
- Utwardzenie drogi gminnej w Glinie
więcej: przetargi SADLINKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie Pracowni Rezonansu Magnetycznego na terenie SP ZOZ w Łapach przy ul. J. Korczaka 23 w Łapach
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II
- Wykonanie kotłowni gazowej na potrzeby budynku mieszkalnego wielorodzinnego - pałac w miejscowości Nowiny, gmina Dzierzgoń
- " Prowadzenie prac remontowych zewnętrznych elewacji zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Izdebnie Kościelnym - postępowanie nr ZP.272.1.10.2024"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki 5 w Błaszkach
- Remont pokoi biurowych na Wydziale Prawa i Administracji UMCS w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.